Ga naar inhoud


Registreren bij Mijn CanalDigitaal


Daan

Aanbevolen berichten

Ik weet niet als het aan mij ligt wil een account voor een kennis aanmaken, ik vul al zijn gegevens in, waar het mis gaat is bij het paswoord invullen er blijven 2 rode kruisjes in het rood wat ik ook doe het lukt niet,of is registreren niet meer mogelijk ?

Dreambox DM8000HD - DM800HD - DM800SE-CABLE - DM500HD - OpenPli
Wavefrontier T90 - 5W - 0,8W - 4,8E - 9,0E - 13E - 19,2E - 23,5E - 28,2E

Link naar reactie
Delen op andere sites


Beste Daan

Ik kan al 19 dagen niet meer inloggen. Ook geen wachtwoord veranderen. CanalDigitaal zei me gisteren dat er nog steeds problemen zijn alhoewel op hun site de storing als opgelost staat met een groen vinkje. Probeer het later nog maar eens schreven ze maar je kunt ons altijd bellen tegen het betaaltarief.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Beste Daan

 

Ik kan al 19 dagen niet meer inloggen. Ook geen wachtwoord veranderen. CanalDigitaal zei me gisteren dat er nog steeds problemen zijn alhoewel op hun site de storing als opgelost staat met een groen vinkje. Probeer het later nog maar eens schreven ze maar je kunt ons altijd bellen tegen het betaaltarief.

 

Inloggen op me eigen account kan ik wel :D

Dreambox DM8000HD - DM800HD - DM800SE-CABLE - DM500HD - OpenPli
Wavefrontier T90 - 5W - 0,8W - 4,8E - 9,0E - 13E - 19,2E - 23,5E - 28,2E

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik weet niet als het aan mij ligt wil een account voor een kennis aanmaken, ik vul al zijn gegevens in, waar het mis gaat is bij het paswoord invullen er blijven 2 rode kruisjes in het rood wat ik ook doe het lukt niet,of is registreren niet meer mogelijk ?

 

ik heb het idee dat het IP gebonden is, ik heb een account voor mijn vader..maar kan niet meer inloggen..nog wel met mijn eigen account

Amiko Alien 2 FW 1.2.78, 60 cm 19.2, 23.5
Amiko Alien SHD 8900 FW 1.2.72, 60 cm 19.2, 23.5
Amiko Alien SHD 8900 FW 1.2.72, 60 cm 19.2, 23.5

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...