Ga naar inhoud


Digitenne weer duurder ?


kevbin 7

Aanbevolen berichten


wat dacht je van de BTW verhoging?

en digitenne betaal je toch vooruit, niet achteraf, je betaalt nu voor de maand oktober....

Is raar als dit alleen met de BTW verhoging te maken zou hebben. Het bedrag wordt in september afgeschreven en in die maand was de BTW 19%. Factuurdatum is BTW datum, dus ik zou zeggen: 19%. Hebben ze niet een algemene verhoging vanaf 1 oktober, zoals Canal Digitaal dat heeft?

Vu+ Duo 4K (OpenPLi 7.0) Visiosat BigBisat

Link naar reactie
Delen op andere sites

Och Och, stelletje boeven zijn het toch ook. Je kunt natuurlijk altijd overstappen naar een andere provider die het BTW verschil als gederfde inkomsten afschrijft.

De kosten die een bedrijf maakt, worden zonder BTW berekend. De prijs zonder BTW is ook de prijs die het bedrijf uiteindelijk krijgt, want een bedrijf moet de BTW die jij betaald hebt weer afdragen aan de overheid.

Als ik zelf een bedrijf zou hebben zou ik ook niet tevreden zijn met minder omzet als de BTW wordt verhoogd, een actie waar ik als bedrijf niets aan kan doen. En wees nou eerlijk, je zou hetzelfde doen als je de mogelijkheid had.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...

Ja, klopt in 2007 was het abo eerst 9,95euro. Dit trok te weinig klanten en werd besloten om het abo naar 6,95 te brengen.

Na vijf jaar heeft KPN de prijs weer bijna gelijk aan de 9,95 van begin 2007.

Dit betekent een verhoging van ongeveer 6% per jaar, over de afgelopen jaren.

Lijkt mij niet slim als ze deze lijn de komende jaren gaan doorzetten.

aangepast door sat87

Sat87, 87 niet mijn geboortejaar, maar begonnen met satelliet ontvangst. TBS5929 / TM5402 HD M3 /ClarkeTech5100C, 3x80cm 1x150cm 2x180cm 1x280cm schotels. KU, Ka-d, S en C-band, 76oost tot 61west

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja, klopt in 2007 was het abo eerst 9,95euro. Dit trok te weinig klanten en werd besloten om het abo naar 6,95 te brengen.

Na vijf jaar heeft KPN de prijs weer bijna gelijk aan de 9,95 van begin 2007.

Dit betekent een verhoging van ongeveer 6% per jaar, over de afgelopen jaren.

Lijkt mij niet slim als ze deze lijn de komende jaren gaan doorzetten.

Het was toen al duidelijk dat het een move was om flink marktaandeel te bereiken. Natuurlijk zou de prijs uiteindelijk weer terugkomen op het oude niveau. Aan het resultaat te zien was het een succesvolle move. Tel uit je aantal jaren winst! En vergeet voor de volledigheid niet dat er een programma uitbreiding is geweest, het DVB-H bouquet is vrijgekomen voor Digitenne, toch weer een paar programma's erbij.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weken later...

De grap is (tenzij ik iets heel erg over het hoofd zie) dat je bij EDPnet.nl maar 7.07 voor digitenne betaald, voor 1, 2 OF 3 smartcards.

 

Bij digitenne (als je pech hebt en aan het begin niet 3 SC geregistreerd hebt) je per smartcard nog eens 4.07 extra betaald. Dus 9.66+8.14 voor 3 smartcards.

 

Verder kan je bij EDPnet ZELF via een webinterface je smartcards beheren ...

 

Ik ga zelf binnen kort over CDS, maar anders had ik zeker naar edp geswitched.

 

(EDPnet de zenders etc wat ze versturen is zover ik weet gewoon exact digitenne).

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bij digitenne (als je pech hebt en aan het begin niet 3 SC geregistreerd hebt) je per smartcard nog eens 4.07 extra betaald. Dus 9.66+8.14 voor 3 smartcards.

 

 

Voor 3 smartcards betaal je gewoon € 9,66. Je betaald voor elke tuner of insteekaart die je huurt € 4,07 extra.

You know when you've been shagged.

I like receivers who give me pleasure.

Link naar reactie
Delen op andere sites

 

 

Voor 3 smartcards betaal je gewoon € 9,66. Je betaald voor elke tuner of insteekaart die je huurt € 4,07 extra.

En dat kan dus niet meer. Je kan geen smartcard koppelen aan je account. Je moet een insteekkaart of tuner erbij huren. Daar krijg je wel gratis een smartcard bij.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Waar staat dat?

 

Op de pagina van KPN staat volgende:

 

"Je mag op één abonnement van Digitenne drie tv's aansluiten. Per tv heb je een digitale ontvanger nodig. De eerste krijg je gratis in bruikleen, de tweede en derde kun je huren voor maar € 4,07 per ontvanger per maand."

 

Je kunt dus huren het moet niet.

You know when you've been shagged.

I like receivers who give me pleasure.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...