Ga naar inhoud


hdmi-switch


uffelte

Aanbevolen berichten

ik heb een loewe-tv met 1 hdmi aansluiting. Via een philips hdmi-switch heb ik mijn homecast (hs8100 ci cd pvr) en het kastje van de kpn glasvezelkabel aangesloten. Prima beeld en geluid, maar de beloofde automatische schakeling werkt niet. Leverancier beweert dat kpn zijn ontvangkastjes afschermt en daardoor de doorschakeling belemmert. Klopt dit?

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Moderator

Er zijn zeer zeker schakelaars op de markt die automatisch schakelen.

Wanneer op een van de ingangen signaal aangeboden wordt schakelt de switch automatisch naar de nieuwe signaalbron om.

Dat een van de bronnen dit zou kunnen afschermen lijkt mij onwaarschijnlijk, maar bij Philips weet je het nooit.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Met dank voor de reakties: het probleem verplaats zich. Ik heb ook een switch met afstansbediening, merk (voor zover te lezen) ATEN. Alles ingeschakeld, keurige wisseling tussen de twee bronnen, maar van de satelliet krijg ik alleen beeld en geen geluid. Alle instellingen van satelliet en tv nagegaan, ik neem aan dat er ergens iets verkeerd staat aangevinkt, maar niets helpt. Is hier nog redding?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...