Ga naar inhoud


[SPEL] Waar is het ? - deel 4


Crazy Sat

Aanbevolen berichten


Afgelopen nacht had ik je locatie reeds gevonden Gene, maar dan dient het volgende probleem zich aan, wanneer heb ik eens tijd op het te posten.. Nou, nu dan eindelijk.

 

Volgens mij brengen je hints ons naar de serie Last Tango in Halifax.

 

http://en.wikipedia.org/wiki/Last_Tango_in_Halifax

 

En dit is de locatie die we zochten :

 

Filming also took place at Hoghton Tower, a fortified manor house in Lancashire

 

http://goo.gl/maps/wcw2n

 

Ik ben bang dat je zelf nog een aantal hints zult moeten verklaren, bijv. die met Jeremy Irons, Jessica Alba (misschien wall ??), maar ook de auto-hint kan ik niet zo 1-2-3 plaatsen. Misschien moet je daarvoor de serie gezien hebben ? De tango-hint gaf uiteraard wel de doorslag en Nicola Walker speelde zowel in Spooks als in Last Tango in Halifax. Omdat ik het antwoord al dacht te weten, heb ik me eerlijk gezegd niet meer in je laatste 2 hints verdiept... :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Perfect Truus,

en wat de hints betreft: op  elk van de foto's staat een hoofdrolspeler/speelster , weliswaar steeds in een andere rol en in een andere bekende serie,  zijnde :

Derek Jacobi  ( de Borgia's)

Nicola Walker (Spooks)

Sarah Lancashire  ( Coronation Street)

Anne Reid  ( Upstairs downstairs, nieuwe reeks)

De wagen is een Lexus ( Toyota ) en die speelt eveneens een belangrijke rol.

Het trouwfeest vond plaats in het gezochte gebouw.

De serie was deze zomer nog te zien op Nl.

En alles begon via Facebook: twee jeugdliefde die mekaar terugvinden in de herfst van hun leven.. 

En nu mag jij weer...als je tijd hebt  :)

post-41082-0-05934600-1409177689_thumb.jpg

aangepast door Gene 1225

Groeten , Gene.

Kabel: Orange.

Schotel: Vu+ UNO 4K SE , TVV , Triple Quad

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dank je Gene, voor de uitleg van je hints, is me nu helemaal duidelijk. Miste alleen een paar doordat ik de serie niet had gezien, maar mooie hints hoor. :)  

 

Vandaag heb ik gelukkig wel weer wat meer tijd, dus maar gelijk op naar de volgende :

 

Op deze plek vond ooit een gebeurtenis plaats, welke ?  

post-62319-0-18341800-1409211015.png

aangepast door Truus0007
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik had de oplossing al eerder willen plaatsen, maar ik  zit met een black-out wat nieuwe opdrachten betreft;

dus aan allen: plaats gerust een nieuwe opdracht.

 

volgens mij gaat het hierom:

JEREMY by PEARL JAM :

This song is about a boy who kills himself at school to get revenge on the students who tormented him. It is based on the true story of Jeremy Delle, a 16 year old who killed himself in front of his English class at Richardson High School in Richardson, Texas on January 8, 1991.

 

Hier dus: http://goo.gl/maps/Ey9f5

ps: de oplossing was me meteen duidelijk toen ik het lege condoom zag....

en dit nummer: 

Groeten , Gene.

Kabel: Orange.

Schotel: Vu+ UNO 4K SE , TVV , Triple Quad

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat is inderdaad het juiste antwoord Gene, mooi gevonden hoor. Was een zeer trieste gebeurtenis natuurlijk... 

Ik zal nog even wat extra info geven om de hints wat te verduidelijken.

 

Over het einde van de video, het volgende :

 

The music video from Jeremy shows a troubled youth committing suicide in front of his teacher and classmates, although it was largely believed that "Jeremy" had opened fire on the class.

 

En dat zou dan weer een inspiratie zijn geweest voor deze schietpartij :

 

http://en.wikipedia.org/wiki/Barry_Loukaitis

 

Over de hint Mookie, dit ;

 

Fans of the basketball player Daron Oshay "Mookie" Blaylock, (the band members of Pearl Jam) originally named their group "Mookie Blaylock", but they were forced to change the name. They settled on naming their debut album Ten after Blaylock's jersey number.

 

En dan de condoom hint :

 

Het zijn condooms van het merk Magnum, en met een 357 Magnum pleegde "Jeremy" de zelfmoord.

 

En zo is de cirkel rond, wat de hints betreft tenminste.

 

 

Aangezien Gene even geen nieuwe opdrachten heeft, is het aan eenieder om een volgende te plaatsen....

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

 

Aangezien Gene even geen nieuwe opdrachten heeft, is het aan eenieder om een volgende te plaatsen....

 

Ah , waarom niet een volgende. Heb even de tijd en het is vandaag voor mij een bijzondere dag.

 

Van wie is dit optrekje en waar gelegen ?

 

 

 

Ah , waarom niet een volgende. Heb even de tijd en het is vandaag voor mij een speciale dag.

 

Is meteen ook een eerste hint. ;)

post-37533-0-55361000-1409579693_thumb.jpg

aangepast door Crazy Sat

feedhunting , a crazy hobby !

 

Edison OS mio 4K UHD + Octagon SF8008 4K UHD + Dr.HD F15 + Edison OS mini + Technomate TM-5402 HD M3 CI   , Moteck SG2100 + Deltastar 90 cm + Invacom C120 QDF-031 Quad lnb + SkyStar HD2,TBS5927 , en TT-budget S2-1600 kaart. Channel Master 180 cm schotel + ESX241 lnb voor C-band.

DVB-T2 via Oostvleteren,Egem,Mont des Cats,Bouvigny en Doornik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...