Ga naar inhoud


[SPEL] Waar is het ? - deel 4


Crazy Sat

Aanbevolen berichten


Hello mannen ( en vrouwen ) , Zoals reeds aangegeven is er een verband tussen dat welbekende havenstadje en de plaats op A ( het product dat daar wordt gemaakt ).

Dan komt dit Nederlandse dorp zeker in aanmerking voor dit product .

 

hint : Hoeveel Nederlanders hebben hieraan meegedaan in 2012 ?

post-37533-0-63445900-1351009551_thumb.jpg

aangepast door Crazy Sat

feedhunting , a crazy hobby !

 

Edison OS mio 4K UHD + Octagon SF8008 4K UHD + Dr.HD F15 + Edison OS mini + Technomate TM-5402 HD M3 CI   , Moteck SG2100 + Deltastar 90 cm + Invacom C120 QDF-031 Quad lnb + SkyStar HD2,TBS5927 , en TT-budget S2-1600 kaart. Channel Master 180 cm schotel + ESX241 lnb voor C-band.

DVB-T2 via Oostvleteren,Egem,Mont des Cats,Bouvigny en Doornik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Na een nieuwe opzoeking komt zelfs een Belgische plaats ook ook in aanmerking voor de hint hierboven. Gene hoeft hiervoor niet ver te rijden. ;)

 

 

Nog een hint : de naam begon allemaal bij een apotheker uit de 19° eeuw.

aangepast door Crazy Sat

feedhunting , a crazy hobby !

 

Edison OS mio 4K UHD + Octagon SF8008 4K UHD + Dr.HD F15 + Edison OS mini + Technomate TM-5402 HD M3 CI   , Moteck SG2100 + Deltastar 90 cm + Invacom C120 QDF-031 Quad lnb + SkyStar HD2,TBS5927 , en TT-budget S2-1600 kaart. Channel Master 180 cm schotel + ESX241 lnb voor C-band.

DVB-T2 via Oostvleteren,Egem,Mont des Cats,Bouvigny en Doornik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Deze muzikale hint zal me wel de das omdoen , maar die is ook zo mooi en vol met nostalgie dus ik heb het voor over. :)

 

 

https://www.youtube....d&v=yZpOYpCEcZ8

aangepast door Crazy Sat

feedhunting , a crazy hobby !

 

Edison OS mio 4K UHD + Octagon SF8008 4K UHD + Dr.HD F15 + Edison OS mini + Technomate TM-5402 HD M3 CI   , Moteck SG2100 + Deltastar 90 cm + Invacom C120 QDF-031 Quad lnb + SkyStar HD2,TBS5927 , en TT-budget S2-1600 kaart. Channel Master 180 cm schotel + ESX241 lnb voor C-band.

DVB-T2 via Oostvleteren,Egem,Mont des Cats,Bouvigny en Doornik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tja , met die apotheker er bij moet het dus wel Coca Cola zijn , maar ik snap het dus nog niet helemaal :

het eerste plaatje is een fabrieksterrein in Cardiff , een een coca-cola productie : http://goo.gl/maps/1WbNC

het tweede plaatje is Port Isaac, UK : http://goo.gl/maps/XxuWR

 

Maar wat Isaac met cola te maken heeft heb ik dus niet gevonden ...

Groeten , Gene.

Kabel: Orange.

Schotel: Vu+ UNO 4K SE , TVV , Triple Quad

Link naar reactie
Delen op andere sites

OK, had onverwachts bezoek en mijn bezoekers zijn wat laat vertrokken met een glaasje op , sorry.....

 

het eerste plaatje is een fabrieksterrein in Cardiff , een een coca-cola productie :

 

 

Maar wat Isaac met cola te maken heeft heb ik dus niet gevonden ...

 

Ben blij dat de plaatjes geraden zijn , het eerste plaats ( van de producent ) is in Fleedwood ( niet Cardiff ) en het tweede is Port Isaac. Beide plaatsen liggen dus ongeveer 400 km van elkaar.

 

Waar jullie die coca cola vandaan halen snap ik nu niet. Kijk even met street view ( in google earth ) bij dat grote witte bedrijf. In koeien van letters staat daar de naam van het bedrijf.

 

Met de naam van het bedrijf kan een aantal personen in Port Isaac heel goed zingen ( zie wiki ) en in een Nederlands dorp lopen , en vanaf 2012 ook in een Belgische plaats ( wel lopen met het bekende geploeter ! )

 

Hint naar het product toe : je krijgt er de adem van om goed te zingen en genoeg adem op vlug te lopen.

aangepast door Crazy Sat

feedhunting , a crazy hobby !

 

Edison OS mio 4K UHD + Octagon SF8008 4K UHD + Dr.HD F15 + Edison OS mini + Technomate TM-5402 HD M3 CI   , Moteck SG2100 + Deltastar 90 cm + Invacom C120 QDF-031 Quad lnb + SkyStar HD2,TBS5927 , en TT-budget S2-1600 kaart. Channel Master 180 cm schotel + ESX241 lnb voor C-band.

DVB-T2 via Oostvleteren,Egem,Mont des Cats,Bouvigny en Doornik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

OK, had onverwachts bezoek en mijn bezoekers zijn wat laat vertrokken met een glaasje op , sorry.....

 

Waar jullie die coca cola vandaan halen snap ik nu niet. .

 

Geen probleem, klinkt alsof je een leuke avond hebt gehad ;)

 

Tja, wat zal ik zeggen, ik had beter moeten weten dan iemand die in Mol woont, blindelings te gaan volgen :D

 

Dan moet het volgens mij Fisherman's Friends zijn. Heb daar iets over gelezen op Wiki. (heb zelfs nog gegoogeld om te zien wat dit met Coca Cola te maken had, duh..)

Ik heb geen tijd om het Nederlandse dorp en de Belgische plaats verder op te zoeken, laat dat aan iemand anders over.

moet nl weer naar m'n werk...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...