Ga naar inhoud


[SPEL] Waar is het ? - deel 4


Crazy Sat

Aanbevolen berichten

Woeha : Fisherman's Friend had ik ook gezien , maar ik ging er vanuit dat het om visgerief ging , zoals hengels , voeder ... :cry: en dat blijkt nog te kloppen ook : http://www.fishfriend.co.uk/

 

en dan dit :

The Fisherman's Friends can usually be heard singing on Friday evenings throughout the summer on the Platt in wonderful Port Isaac.

http://www.fisherman...ortisaac.co.uk/

 

Conclusie : twee plaatjes gevonden , verband is Fisherman's Friend , een snoepje en een zangkoor . Opdracht volbracht . :D

 

@Truus : I live in the darkness .

post-41082-0-26409400-1351068903_thumb.jpg

aangepast door Gene 1225

Groeten , Gene.

Kabel: Orange.

Schotel: Vu+ UNO 4K SE , TVV , Triple Quad

Link naar reactie
Delen op andere sites


Eindelijk eens als proper gemaakt van gisterenavond , was wel héél gezellig . :)

 

Zie dat ik een toch één glaasje teveel ophad bij mijn antwoord , de plaats moet zijn Fleetwood en niet Fleedwood.

 

Echter Gene zo gemakkelijk geraak je er niet vanaf. Zoals Truus reeds aangaf gaat het om Fishermen's Friend en ik zou jullie nooit op pad sturen om een onbekende winkel van visgerief , zoals hengels , voeder, enz... te laten opzoeken. Bovendien is het adres van de winkel die je opgaf Gene :

 

31 Abbey Road

BEARWOOD

Warley

West Midlands

 

en dit heeft helemaal niets te maken met het product dat we zoeken ! Denk maar aan de apotheker uit de 19° eeuw , van het product kan je veel beter zingen en lopen , die beroemde loop ( hindernis ) wedstrijden in Nederland en Belgïe, enz.....

 

Dus zoeken we een ander (wereldbekend) product in Fleetwood. De link naar Port Isaac is natuurlijk die muzikale groep en de link naar die loop ( hindernis ) wedstrijden naar Nederland en België dan ?

 

Bekijk alles even rustig in wiki . ;)

 

geef jullie nog een hint.

post-37533-0-32572500-1351073305_thumb.jpg

feedhunting , a crazy hobby !

 

Edison OS mio 4K UHD + Octagon SF8008 4K UHD + Dr.HD F15 + Edison OS mini + Technomate TM-5402 HD M3 CI   , Moteck SG2100 + Deltastar 90 cm + Invacom C120 QDF-031 Quad lnb + SkyStar HD2,TBS5927 , en TT-budget S2-1600 kaart. Channel Master 180 cm schotel + ESX241 lnb voor C-band.

DVB-T2 via Oostvleteren,Egem,Mont des Cats,Bouvigny en Doornik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mooi Don, ik denk dat je nu wel de wiki site van Fishermen's Friend te pakken hebt.

 

Als je nu kijkt bij google "afbeeldingen" vindt je zo alle antwoorden terug , ook die wedstrijden in Nederland en België. :)

aangepast door Crazy Sat

feedhunting , a crazy hobby !

 

Edison OS mio 4K UHD + Octagon SF8008 4K UHD + Dr.HD F15 + Edison OS mini + Technomate TM-5402 HD M3 CI   , Moteck SG2100 + Deltastar 90 cm + Invacom C120 QDF-031 Quad lnb + SkyStar HD2,TBS5927 , en TT-budget S2-1600 kaart. Channel Master 180 cm schotel + ESX241 lnb voor C-band.

DVB-T2 via Oostvleteren,Egem,Mont des Cats,Bouvigny en Doornik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja juist Don , ik doelde natuurlijk op deze Fisherman's Friend StrongmanRun in Hellendoorn. Ook is er een vanaf 2012 in Heusden-Zolder.

 

Alles draait natuurlijk rond "Fisherman's Friend"

 

In Fleetwood staat de fabriek ( plaatje A ) van de wereldberoemde keelpastilles.

 

In Port Isaac is de groep Fisherman's Friend opgericht met allemaal leden ( praktisch allemaal vissers nota bene ) uit dit vissershaventje. Dat de groep wel wat op hun palmares hebben , het Cornbury music festival in Oxfordshire, het Glastonbury Festival, het Cambridge Folk Festival en ze stonden zelfs in de Royal Albert hall in Londen.

 

In Hellendoorn (NL) heb je de Fishermanfriend Strongmanrun. Een jaarlijks terugkerende hindernisloop over een parcours van 18 kilometer met 23 hindernissen.

 

In Heusen-Zolder (BEL) vond in 2012 de eerste Fisherman's Friend strongmanrun plaats.

 

De fabriek van de Fisherman's Friend keelpastilles is gelegen in Fleetwood ( dus zonder Mac , zie muzikale hint )

 

 

Maar ik weet het , er is nog zoveel te vertellen over Fisherman's Friend en het vissershaventje Port Isaac ( bekende filmlocatie van enkele films en vooral van TV series ) , maar ja een mens moet een keuze maken naar hints toe.

 

Wat je wel vind op de muur van de gebouwen van de fabriek in Fleetwood ( vanaf de A585 en in koeien van letters ) zie je in bijlage.

 

 

 

http://nl.wikipedia....an's_Friend

 

http://en.wikipedia....n's_Friends

 

http://www.strongmanrun.nl/

 

http://www.strongman...nl/homepage.php

 

En ja hoor Gene , prachtig gevonden die twee plaatsen , enkel wilde ik nog eens de link naar die Fisherman's Friend strongmanrun's in Hellendoorn en zeker zo dicht bij jou in Heusden-Zolder. En toch vraag ik mij nog altijd af hoe je eigenlijk bij die "cola" bent gekomen. :confused:

 

Maar wees gerust je krijgt van mij de punten voor het harde labeur ( verwijzing naar die run's ) en je mag met plezier een nieuwe plaatsen. :)

post-37533-0-49578800-1351085304_thumb.jpg

aangepast door Crazy Sat

feedhunting , a crazy hobby !

 

Edison OS mio 4K UHD + Octagon SF8008 4K UHD + Dr.HD F15 + Edison OS mini + Technomate TM-5402 HD M3 CI   , Moteck SG2100 + Deltastar 90 cm + Invacom C120 QDF-031 Quad lnb + SkyStar HD2,TBS5927 , en TT-budget S2-1600 kaart. Channel Master 180 cm schotel + ESX241 lnb voor C-band.

DVB-T2 via Oostvleteren,Egem,Mont des Cats,Bouvigny en Doornik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

En toch vraag ik mij nog altijd af hoe je eigenlijk bij die "cola" bent gekomen.

 

Ik ook eigenlijk , gisteravond stond dat cola-bedrijf daar nog maar ik zie dat het nu verdwenen is : onbegrijpelijk of ik had iets verkeerd gedronken :sick: .

Maar met deze opdracht hebben we wel gekke dingen meegemaakt , dus dat kan er ook nog bij . ;)

 

... zeker zo dicht bij jou in Heusden-Zolder

ja zeg , sport hé

aangepast door Gene 1225

Groeten , Gene.

Kabel: Orange.

Schotel: Vu+ UNO 4K SE , TVV , Triple Quad

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maar met deze opdracht hebben we wel gekke dingen meegemaakt , dus dat kan er ook nog bij

 

Moet eerlijk zeggen dat ik deze opdracht "gepikt" heb uit de "Canvascrack " op Canvas ( dus ook te zien in Nederland ) met de hints erbij. ;)

 

Op naar de volgende....

feedhunting , a crazy hobby !

 

Edison OS mio 4K UHD + Octagon SF8008 4K UHD + Dr.HD F15 + Edison OS mini + Technomate TM-5402 HD M3 CI   , Moteck SG2100 + Deltastar 90 cm + Invacom C120 QDF-031 Quad lnb + SkyStar HD2,TBS5927 , en TT-budget S2-1600 kaart. Channel Master 180 cm schotel + ESX241 lnb voor C-band.

DVB-T2 via Oostvleteren,Egem,Mont des Cats,Bouvigny en Doornik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Perfect truus , knap gevonden : ik kon moeilijk hints plaatsen naar Columbus om de zaak niet te makkelijk te maken .

De man is Oscar de la Renta , mode-ontwerper , met een parfum genoemd :OSCAR , die er geboren is .

En de Dominicaanse miss was mis omdat ze gehuwd was , wat niet mocht en dus moest ze haar kroontje afgeven .

jij mag weer verder ...

 

 

 

 

Groeten , Gene.

Kabel: Orange.

Schotel: Vu+ UNO 4K SE , TVV , Triple Quad

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...