Ga naar inhoud


Ned1HD,RTL4HD omgeschakeld op 8PSK, Transponderlijst aanpassen!


paqbro

Aanbevolen berichten

dat kan ook met dreamboxedit fec op 2/3 en op 8psk zetten de betreffende zenders

Die fec 2/3 heb ik aangepast maar hoe kan ik de zenders op 8psk zetten ? Waar staat dat?

DM8000HD/ VU+ solo 4K , PLI , Henksat, Triax 88 cm voor Astra 19,2,Astra 23.5,Hotbird 13,0. . NAS 2x 3gb

Daarkendemeelachen !!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 57
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

 

Die fec 2/3 heb ik aangepast maar hoe kan ik de zenders op 8psk zetten ? Waar staat dat?

wat voor ontvanger heb je en welke image draai je ,pli of misschien VTI ?

VU solo 4k ,twin satelliet tuner en 1 kabel tuner en VU solo se v2 ,dual kabel tuner...E85 Maximum multi focus schotel en een Triax 88cm schotel met een 2 way Triax lnb rail....5.0w 0.8w 4.8e 9.0e 13e 19.2e 23.5e 28.2e....VTI 14.0.5 - 6 Inverto black ultra twin lnb's en 2 Alps twin lnb's, Nvidia shield tv.

Link naar reactie
Delen op andere sites

en op de slaapkamer moet ik het ook aanpassen. daar heb ik een dm800 en ook pli

dreamboxedit in linker rijtje rechter muisbutton gebruiken op 1 van de betreffende zenders waar het om gaat en dan wijzig transponder data,als je het goed doet hoef je het alleen maar te wijzigen op NED 1 HD bijvoorbeeld dan worden alle zenders automatisch meegenomen op die transponder dus dan ben je klaar

fec 2/3 en modulation 8psk

aangepast door stevie-v

VU solo 4k ,twin satelliet tuner en 1 kabel tuner en VU solo se v2 ,dual kabel tuner...E85 Maximum multi focus schotel en een Triax 88cm schotel met een 2 way Triax lnb rail....5.0w 0.8w 4.8e 9.0e 13e 19.2e 23.5e 28.2e....VTI 14.0.5 - 6 Inverto black ultra twin lnb's en 2 Alps twin lnb's, Nvidia shield tv.

Link naar reactie
Delen op andere sites

dreamboxedit in linker rijtje rechter muisbutton gebruiken op 1 van de betreffende zenders waar het om gaat en dan wijzig transponder data,als je het goed doet hoef je het alleen maar te wijzigen op NED 1 HD bijvoorbeeld dan worden alle zenders automatisch meegenomen op die transponder dus dan ben je klaar

fec 2/3 en modulation 8psk

Ik zie die modulation er niet bij staan. ??

DM8000HD/ VU+ solo 4K , PLI , Henksat, Triax 88 cm voor Astra 19,2,Astra 23.5,Hotbird 13,0. . NAS 2x 3gb

Daarkendemeelachen !!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zie die modulation er niet bij staan. ??

Ik zie die modulation er niet bij staan. ??

ik gebruik dreamboxedit 5.0.2.0 en dan moet je de zenders hebben in de meest linker kolom dan met je linker muisbutton ned 1 hd selecteren en dan de rechter muisbutton indrukken en dan moet je wijzig transponder date zien staan tenminste ik zie het hier staan bij dreamboxedit aangepast door stevie-v

VU solo 4k ,twin satelliet tuner en 1 kabel tuner en VU solo se v2 ,dual kabel tuner...E85 Maximum multi focus schotel en een Triax 88cm schotel met een 2 way Triax lnb rail....5.0w 0.8w 4.8e 9.0e 13e 19.2e 23.5e 28.2e....VTI 14.0.5 - 6 Inverto black ultra twin lnb's en 2 Alps twin lnb's, Nvidia shield tv.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik gebruik dreamboxedit 5.0.2.0 en dan moet je de zenders hebben in de meest linker kolom dan met je linker muisbutton ned 1 hd selecteren en dan de rechter muisbutton indrukken en dan moet je wijzig transponder date zien staan tenminste ik zie het hier staan bij dreamboxedit

Ik heb een andere versie dreamboxedit maar ik doe hetzelfde. In linkerkolom op ned1 hd gaan staan dan rechtermuisknop. dan edit transponder data. Dan krijg ik een scherm waarin ik van alles kan wijzigen. ook de fec maar ik zie geen modulation staan ??????

DM8000HD/ VU+ solo 4K , PLI , Henksat, Triax 88 cm voor Astra 19,2,Astra 23.5,Hotbird 13,0. . NAS 2x 3gb

Daarkendemeelachen !!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb een andere versie dreamboxedit maar ik doe hetzelfde. In linkerkolom op ned1 hd gaan staan dan rechtermuisknop. dan edit transponder data. Dan krijg ik een scherm waarin ik van alles kan wijzigen. ook de fec maar ik zie geen modulation staan ??????

dan moet je de nieuwste versie even downloaden want hier is het allemaal heel erg makkelijk aangepast door stevie-v

VU solo 4k ,twin satelliet tuner en 1 kabel tuner en VU solo se v2 ,dual kabel tuner...E85 Maximum multi focus schotel en een Triax 88cm schotel met een 2 way Triax lnb rail....5.0w 0.8w 4.8e 9.0e 13e 19.2e 23.5e 28.2e....VTI 14.0.5 - 6 Inverto black ultra twin lnb's en 2 Alps twin lnb's, Nvidia shield tv.

Link naar reactie
Delen op andere sites

De zender aanklikken bv ned 1 HD

 

dan de menu knop op AB dan instellingen dan zenders zoeken dan handmatig zoeken fec veraderen in 2/3 en 8psk dan de ok knop gaat de db zoeken vind ie alle zenders en klaar ..

 

1pm

dat wil hij dus niet dat is toch wel duidelijk geworden hier neem ik aan dat snap ik zelf ook wel zo heb ik het ook gedaan namelijk aangepast door stevie-v

VU solo 4k ,twin satelliet tuner en 1 kabel tuner en VU solo se v2 ,dual kabel tuner...E85 Maximum multi focus schotel en een Triax 88cm schotel met een 2 way Triax lnb rail....5.0w 0.8w 4.8e 9.0e 13e 19.2e 23.5e 28.2e....VTI 14.0.5 - 6 Inverto black ultra twin lnb's en 2 Alps twin lnb's, Nvidia shield tv.

Link naar reactie
Delen op andere sites

dan moet je de nieuwste versie even downloaden want hier is het allemaal heel erg makkelijk

Hoi Stevie.

 

Als je in het programma dreamboxedit bovenaan klikt op about of over wat staat er dan?

Bij mij staat 3.0.0.0

DM8000HD/ VU+ solo 4K , PLI , Henksat, Triax 88 cm voor Astra 19,2,Astra 23.5,Hotbird 13,0. . NAS 2x 3gb

Daarkendemeelachen !!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Stevie.

 

Als je in het programma dreamboxedit bovenaan klikt op about of over wat staat er dan?

Bij mij staat 3.0.0.0

De zender aanklikken bv ned 1 HD

 

dan de menu knop op AB dan instellingen dan zenders zoeken dan handmatig zoeken fec veraderen in 2/3 en 8psk dan de ok knop gaat de db zoeken vind ie alle zenders en klaar ..

dat is de makkelijkste manier en dan blijft alles zoals het is hoor alleen krijg je een boeket erbij genaamd last scanned maar daar heb je geen last van zo heb ik het gedaan en zo is het het makkelijkste,dreamboxexit daar kan het ook mee maar is veel omslachtiger dus gewoon doen zoals 1PM het zegt zo blijft alles zoals het is er kan echt niks mis gaan dat is de meest eenvoudige manier en dan worden de betreffende zenders automatisch aangepast en blijft alles zoals het was ook NL1 blijft dan gewoon op 1

ps ik gebruik dreamboxedit 5.0.2.0

aangepast door stevie-v

VU solo 4k ,twin satelliet tuner en 1 kabel tuner en VU solo se v2 ,dual kabel tuner...E85 Maximum multi focus schotel en een Triax 88cm schotel met een 2 way Triax lnb rail....5.0w 0.8w 4.8e 9.0e 13e 19.2e 23.5e 28.2e....VTI 14.0.5 - 6 Inverto black ultra twin lnb's en 2 Alps twin lnb's, Nvidia shield tv.

Link naar reactie
Delen op andere sites

De zender aanklikken bv ned 1 HD

 

dan de menu knop op AB dan instellingen dan zenders zoeken dan handmatig zoeken fec veraderen in 2/3 en 8psk dan de ok knop gaat de db zoeken vind ie alle zenders en klaar ..

dat is de makkelijkste manier en dan blijft alles zoals het is hoor alleen krijg je een boeket erbij genaamd last scanned maar daar heb je geen last van zo heb ik het gedaan en zo is het het makkelijkste,dreamboxexit daar kan het ook mee maar is veel omslachtiger dus gewoon doen zoals 1PM het zegt zo blijft alles zoals het is er kan echt niks mis gaan dat is de meest eenvoudige manier

Stevie en 1pm: bedankt. het werkt. klasse. heel gemakkelijk.

Stevie kun je toch nog even kijken naar die versie van dreamboxedit? Ik heb 3.0.0.0 en volgens mij is dat de laatste versie????

 

Ik heb de taal in het Engels. Kan ik die ook naar Nederlands zetten?

aangepast door Pedro4

DM8000HD/ VU+ solo 4K , PLI , Henksat, Triax 88 cm voor Astra 19,2,Astra 23.5,Hotbird 13,0. . NAS 2x 3gb

Daarkendemeelachen !!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...