Ga naar inhoud


Ned1HD,RTL4HD omgeschakeld op 8PSK, Transponderlijst aanpassen!


paqbro

Aanbevolen berichten

Sinds vanmorgen geen beeld meer op oa: ned1 HD, RTL4 HD, RTL8 HD.

Ligt transponder 11856V er misschien uit.

 

Geen storingsmelding op canaldigitaal site, helpdesk constant bezet.

aangepast door ceesv
Titel aangepast.

Satelliet spullen verkocht, kijk nu met plezier via de kabel (Ziggo)

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 57
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Die zenders zijn afgelopen nacht naar 8psk gezet dus even opnieuw inscannen fec 2/3 8 psk

aangepast door stevie-v

VU solo 4k ,twin satelliet tuner en 1 kabel tuner en VU solo se v2 ,dual kabel tuner...E85 Maximum multi focus schotel en een Triax 88cm schotel met een 2 way Triax lnb rail....5.0w 0.8w 4.8e 9.0e 13e 19.2e 23.5e 28.2e....VTI 14.0.5 - 6 Inverto black ultra twin lnb's en 2 Alps twin lnb's, Nvidia shield tv.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ Stevie-V , dank je!! Het is in ieder geval betere info dan dat we van C-dig. ontvangen.

Zit echter met 1 probleem. Ik ben zo'n digibeet die je alles wijs kunt maken, maar ik heb dus geen idee wat " naar 8psk gezet dus even opnieuw inscannen fec 2/3 8 psk " betekend !!

Laat staan dat ik weet hoe ik dat doen moet!! :(

 

Zou je alsjeblieft, voor die óenen' zoals ik , het even willen verduidelijken?

Ik ben je eeuwig dankbaar !!! :crazy:

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Sjipke

Dat is een soort van andere ferquentie (niet helemaal maar het lijkt er op).

Oplossing een andere ferquentie/kanaal lijst.

Dus als je een orginele ontvanger van C hebt dan opnieuw inscannen. Of anders even een nieuwe downloaden en in je ontvanger zetten. Kijk anders even op deze site bij jouw ontvanger hoe je dat moet doen.

 

Succes

aangepast door humptydumpty

DM500HD, DM500S, Humax 5400,aston 1.05, Maximum Multi Focus E85, 28.2/5--23.5--19.2--13

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Is op dit forum naar aanleiding van een mededeling van Canal Digitaal op 1 November al aan de orde geweest.

 

http://www.sat4all.com/forums/topic/327736-nog-meer-zenders-over-op-8psk/

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Is op dit forum naar aanleiding van een mededeling van Canal Digitaal op 1 November al aan de orde geweest.

 

http://www.sat4all.c...s-over-op-8psk/

 

 

Ceesv, dit is een juiste en prima toevoeging alleen heeft niet iedereen hier iets aan.

Ikzelf heb met mijn UNO niet eens in de gaten gehad dat deze wijzigingen werden of zijn doorgevoerd.

 

Voor de DUO / SOLO gebruiker ligt dit echter iets anders.

Als deze gebruikers niet op een of andere wijze hierop worden geattendeerd staan ze in de kou want je kunt niet van iedere gebruiker verwachten dat men op dit forum alle nieuwsberichten doorworstel, zelf ik had dit nu over het hoofd gezien en lees toch wel behoorlijk wat af.

 

Voor mij weer aanleiding om nog meer attent te zijn op dit soort wijzigingen.

Mac Mini M2 2023 - iPad Air 2021 - Iphone XR - Apple TV 4 2021

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Jürgen, de meeste klanten zullen niets merken van het omzetten van de parameters van deze transponder, overigens, vanacht gebeurt hetzelfde voor de volgende transponder, je buurman staat morgen weer bij je op de stoep.

 

Er was hier alleen een opmerking, dat er niets over bekend was, en dat heb ik recht gezet.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

In de nacht van 21 op 22 januari 2013 is transponder 225 op de frequentie 12.188 GHz H aan de beurt. Op deze transponder zijn de HD-kanalen RTL7 HD, RTL5 HD, Net5 HD, Een HD, Canvas HD, Veronica HD/Disney HD en Ned3 HD te ontvangen. Na het omzetten naar 8PSK zijn de nieuwe uitzendparameters van de transponders 27500 – 2/3 – DVB-S2 – 8PSK,dus dat laat nog wel even op zich wachten.

Bron:totaaltv

aangepast door stevie-v

VU solo 4k ,twin satelliet tuner en 1 kabel tuner en VU solo se v2 ,dual kabel tuner...E85 Maximum multi focus schotel en een Triax 88cm schotel met een 2 way Triax lnb rail....5.0w 0.8w 4.8e 9.0e 13e 19.2e 23.5e 28.2e....VTI 14.0.5 - 6 Inverto black ultra twin lnb's en 2 Alps twin lnb's, Nvidia shield tv.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kan ik ook in de bestaande zenderlijst met dreamboxedit de fec wijzigen in 2/3 ?

Of moet er meer gewijzigd worden?

 

Als ik een fastscan doe dan heb ik ze ook maar dan komt er een nieuwe canal digital lijst in maar dan staat ned 1 uit de fav lijst niet meer op toets 1 enz.

DM8000HD/ VU+ solo 4K , PLI , Henksat, Triax 88 cm voor Astra 19,2,Astra 23.5,Hotbird 13,0. . NAS 2x 3gb

Daarkendemeelachen !!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Die zenders zijn afgelopen nacht naar 8psk gezet dus even opnieuw inscannen fec 2/3 8 psk

 

Kan ik ook in de bestaande zenderlijst met dreamboxedit de fec wijzigen in 2/3 ?

Of moet er meer gewijzigd worden?

 

Als ik een fastscan doe dan heb ik ze ook maar dan komt er een nieuwe canal digital lijst in maar dan staat ned 1 uit de fav lijst niet meer op toets 1 enz.

DM8000HD/ VU+ solo 4K , PLI , Henksat, Triax 88 cm voor Astra 19,2,Astra 23.5,Hotbird 13,0. . NAS 2x 3gb

Daarkendemeelachen !!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

 

 

Kan ik ook in de bestaande zenderlijst met dreamboxedit de fec wijzigen in 2/3 ?

Of moet er meer gewijzigd worden?

 

Als ik een fastscan doe dan heb ik ze ook maar dan komt er een nieuwe canal digital lijst in maar dan staat ned 1 uit de fav lijst niet meer op toets 1 enz.

dat kan ook met dreamboxedit fec op 2/3 en op 8psk zetten de betreffende zenders aangepast door stevie-v

VU solo 4k ,twin satelliet tuner en 1 kabel tuner en VU solo se v2 ,dual kabel tuner...E85 Maximum multi focus schotel en een Triax 88cm schotel met een 2 way Triax lnb rail....5.0w 0.8w 4.8e 9.0e 13e 19.2e 23.5e 28.2e....VTI 14.0.5 - 6 Inverto black ultra twin lnb's en 2 Alps twin lnb's, Nvidia shield tv.

Link naar reactie
Delen op andere sites

 

 

2013? Of is het morgennacht?

het is in 2013 zoals canal digitaal en totaaltv aangeven aangepast door stevie-v

VU solo 4k ,twin satelliet tuner en 1 kabel tuner en VU solo se v2 ,dual kabel tuner...E85 Maximum multi focus schotel en een Triax 88cm schotel met een 2 way Triax lnb rail....5.0w 0.8w 4.8e 9.0e 13e 19.2e 23.5e 28.2e....VTI 14.0.5 - 6 Inverto black ultra twin lnb's en 2 Alps twin lnb's, Nvidia shield tv.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...