Ga naar inhoud


Ned1HD,RTL4HD omgeschakeld op 8PSK, Transponderlijst aanpassen!


paqbro

Aanbevolen berichten

5.0.2.0 draai ik en je kan daar nl taal selecteren de 3 versie is al heel erg oud

aangepast door stevie-v

VU solo 4k ,twin satelliet tuner en 1 kabel tuner en VU solo se v2 ,dual kabel tuner...E85 Maximum multi focus schotel en een Triax 88cm schotel met een 2 way Triax lnb rail....5.0w 0.8w 4.8e 9.0e 13e 19.2e 23.5e 28.2e....VTI 14.0.5 - 6 Inverto black ultra twin lnb's en 2 Alps twin lnb's, Nvidia shield tv.

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 57
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

5.0.2.0 draai ik en je kan daar nl taal selecteren de 3 versie is al heel erg oud

Ik heb hem gevonden. Bedankt. Prettige avond.

aangepast door Pedro4

DM8000HD/ VU+ solo 4K , PLI , Henksat, Triax 88 cm voor Astra 19,2,Astra 23.5,Hotbird 13,0. . NAS 2x 3gb

Daarkendemeelachen !!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb een compleet nieuwe installatie uitgevoerd met de Titan. Alleen nu nog af en toe freezing beeld.

 

Zal dus ook nog eens de schotel opnieuw moeten uitrichten... :angry:

 

Fijne jongens daar bij CD...

ik heb ook 3% aan signaal in moeten leveren van 93% naar 90% maar dat is nog ruim voldoende op mijn E85 ik heb nergens last van,dat is ook het grootste nadeel van 8psk het bespaard bandbreedte maar het signaal word zwakker en dat kan het verschil zijn tussen beeld en geen beeld zeker met een kleine schotel of een slecht uitgerichte schotel. aangepast door stevie-v

VU solo 4k ,twin satelliet tuner en 1 kabel tuner en VU solo se v2 ,dual kabel tuner...E85 Maximum multi focus schotel en een Triax 88cm schotel met een 2 way Triax lnb rail....5.0w 0.8w 4.8e 9.0e 13e 19.2e 23.5e 28.2e....VTI 14.0.5 - 6 Inverto black ultra twin lnb's en 2 Alps twin lnb's, Nvidia shield tv.

Link naar reactie
Delen op andere sites

De transponder heeft nu een bandbreedte van 66.6 Mbps gekregen. Voorheen was dit 54.5 Mbps. Dit geldt ook voor een aantal transponders van Satellite BG, Bulgaarse zenders.

H9.Twin  :::  H9.2H :::  H9.S ::: HD1265 ::: H2H :::::::::: WaveFrontier T90: 1W, 3, 7, 13, 16, 19, 23, 28, 42E ::::::::::

Link naar reactie
Delen op andere sites

Een ieder dank voor de uitleg, blijf er even op studeren.

( moet eerlijk bekennen dat ik het al een paar keer heb door gelezen, maar die techniek blijft voor mij chinees!)

 

Een van de mensen hier op het forum is steeds zo vriendelijk om me een zenderlijst (update) van CD op te sturen die ik dan zo in mijn Humax icord kan laden. Ik hoef natuurlijk niet uit te leggen hoe dankbaar ik hem ben dat hij dat elke keer weer ter beschikking stelt.

 

Nou zat ik me twee dingen af te vragen: Als je de app. van CD koopt dan laden die die wijzigingen automatisch in, althans dat zeggen ze. CD moet dus die HD-lijsten ergens naar toesturen en voor elk app. beschikbaar hebben. Waarom worden die dan niet gewoon on-line gezet of(met een druk op de knop aan alle CD abonnees toegestuurd, zodat deze ze gewoon in kunnen laden in hun eigen receiver. Of plaats ze hier op het forum waar de mensen ze dan weg kunnen halen.

Misschien vraag ik nu iets heel onzinnigs, maar dan hoor ik graag waarom niet. Ik bedoel dat wat een van de leden doet moet toch ook centraal geregeld kunnen worden??

 

Verder vroeg ik me af waarom niet een ieder die abonnee is gewoon een mailtje krijgt, een dag voordat de wijzigingen worden doorgevoerd. Moet toch makkelijk kunnen lijkt me?

Wie helpt me uit de droom????

Fijne avond en nogmaals bedankt voor de uitleg !!!

Sjipke

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

CD zet die ook on-line voor de door CD goedgekeurde ontvangers.

Als jij een eigen keuze ontvanger hebt hangt het maar net van de fabrikant af of die dit ondersteunt.

Je kan dus zelf bepalen door je hardware aanschaf hoeveel ondersteuning je krijgt.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik krijg bij mij Samsung tv (gebruik sattelliet ontvanger) slecht beeld op Ned 1, Rtl 4 en Rtl 8. Nu ontvang ik al tijden o.a.Tv oranje en Eredivisie live 2 al slecht.

 

Volgens CD ligt het aan de FEC die van 5/6 naar 2/3 moet. Samsung weet nog geen oplossing. Heeft er iemand een tip om dit te wijzigen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb het nu al 2 keer op zowle de DM800 als de 8000 gedaan. Gewoon op RLT4HD zetten en vervolgens handmatig zoeken.

Het enige wat je dan hoeft te wijzigen is de FEC naar 2/3 en de QPSK naar 8PSK en scannen maar.

Vervolgens worden de desbetreffende zenders op hun plaatsen in de lijst dan aangepast.

DM8000HD PVR, DM800HD met OpenPli! ,T90 met 2x Octo en 2x Qua op A1,2,3 en HB.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het is weer zover, CanalDigitaal wijzigt weer eens iets.

 

Als ze dit soort zaken nou eens in hun nieuwsbrief zetten, dan hoef ik niet weer te gaan prullen.

 

Jongens, weer bedankt voor de oplossing. :)

 

Ik heb het in m'n Topfield 7710HDPVR aangepast met programma 'Top Set'

(omdat ik alle kanalen in mijn eigen volgorde heb staan en niet de CanalDigitaal volgorde wil,

ga ik dus niet opnieuw automatisch de kanalen laten zoeken met CanalDigitaal Fastscan)

 

Ik hoop dat ik hier iemand plezier mee kan doen,

 

Kan ook handmatig in de ontvanger d.m.v.:

Menu ->

Installatie ->

Sat/Transponder bewerken ->

Astra3 ->

Frequentie 11856 (Verticaal), let op er is ook een transponder 11856 Horizontaal, die moet je dus niet hebben. ->

Modulatie op DVB-S2/8PSK ->

Fec op 2/3

TF7710HDPVR + Enigma2

 Visiosat G4Quadro/Alps LNB's/Maximum Digiality DiSEqC switch 4/1(2x)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...