Ga naar inhoud


TLC 24 uur per dag, Animal Planet verdwijnt


Kabeltje87

Aanbevolen berichten

TLC 24 uur per dag, Animal Planet verdwijnt

Op de website van Mediamagazine staat te lezen dat vanaf 8 januari 2013 TLC 24 uur per dag gaat uitzenden.

 

De Vlaamse kijkers bij TVV, hebben weeral een zender minder.

Dit is dan niet de fout van TVV, maar het resultaat blijft hetzelfde, zender minder.

 

Wat krijgen we ter vervanging? Of mogen we nu het abbo gratis opzeggen?

 

Willy

~~Rytec Team~~
Mutant HD-2400 /  OpenPli en Maxytec-Multibox SE / OpenPli (mediaspeler)
VU+ Duo / OpenPli en Synology NAS
*All Rytec EPG POWERED*

Link naar reactie
Delen op andere sites


Dat staat niet in het bericht,, er staat,,,

 

" TLC, dé tv-zender voor vrouwen, gaat vanaf van 8 januari 2013 de hele dag uitzenden. Animal Planet zal hierdoor alleen in de digitale televisiepakketten te zien zijn "

 

Geeft CD/TVV ze nu dan Analoog door ??

 

Voor mij gaat dit over kabel doorgifte....

Link naar reactie
Delen op andere sites

In het beeld van Animal Planet (op TVV sat) staat bovenaan links (tijdens reclame voor TLC):

 

Vanaf 8 jan TLC 24 uur per dag.

 

Hoe moet ik dat interpreteren?

 

Willy

aangepast door Kabeltje87

~~Rytec Team~~
Mutant HD-2400 /  OpenPli en Maxytec-Multibox SE / OpenPli (mediaspeler)
VU+ Duo / OpenPli en Synology NAS
*All Rytec EPG POWERED*

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat staat niet in het bericht,, er staat,,,

" TLC, dé tv-zender voor vrouwen, gaat vanaf van 8 januari 2013 de hele dag uitzenden. Animal Planet zal hierdoor alleen in de digitale televisiepakketten te zien zijn "

Geeft CD/TVV ze nu dan Analoog door ?? Voor mij gaat dit over kabel doorgifte....

 

De klemtoon ligt wellicht niet op "digitale" maar op "televisiepakketten".

Animal Planet zit nu in het pakket "Basic Light" op Astra-1. Veel plaats is daar niet meer over omdat TV-Vlaanderen er naar eigen zeggen "een selectie van de meest bekeken Nederlandstalige zenders met al uw favoriete Vlaamse zenders inbegrepen" aanbiedt. Het is wel jammer dat leerzame televisie plaats moet ruimen voor een zoveelste lifestyle programma. 't Zal TVV waarschijnlijk veel geld opleveren omdat ze volgens mij voor TLC minder zullen moeten betalen dan voor Animal Planet.

Je kunt altijd een protest-mailtje naar TVV zenden. Ik ga dat trouwens ook doen. Als er veel protest komt, haalt het misschien wat uit - wie weet?

aangepast door jazzer
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik lees alleen dat TLC 24 uur per dag gaat uitzenden. Ik lees nergens dat dat op satelliet is. Wel zie ik al overspannen reacties.

Heb je volgende (in feite vorige) bijdrage al gelezen? TVV=TV-Vlaanderen=op satelliet

In het beeld van Animal Planet (op TVV sat) staat bovenaan links (tijdens reclame voor TLC):

 

Vanaf 8 jan TLC 24 uur per dag.

 

Hoe moet ik dat interpreteren?

 

Willy

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja er zijn nu al 5 zenders die ze maar half of niet meer uitzenden in de zenderlijst van TVVL. op nr 29- 34-36-38-54 maar geen ander zenders in de plaats zal toch wel mogen vind ik .Als het nu FTA zenders waren zou men zeggen ok tot daar toe maar het zijn wel betaal zenders .Waar we toch nog altijd voor betalen vind ik .

Sonny led 32itch TV   M7 MZ-101 HD 80cm schotel4losse lnbs 0.1 VISSION ontv.13-19-23-28.bassic+

Link naar reactie
Delen op andere sites

Straks als het zo verder gaat zal weepee tv interesanter zijn dan tvv.ik ben ex tvv klant.

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

Volgens de site van TV Vlaanderen is vanaf 8 januari Animal Planet 24 uur/dag te zien.

Discovery Science verdwijnd hiervoor in de plaats.

Zal dit ook voor Canal Digitaal gelden?

Ik heb een M7 MZ 101 ontvanger.

Canal Digitaal ik mis, Discovery, Eurosport 1&2, TLC, Animal Planet en ID 

Graag Fox, SBS9, RTL-Z, Comedy Central, Spike, Nickelodeon, 24 Kitchen,  History en MTV NL in HD.

Link naar reactie
Delen op andere sites

off topic:

misschien omdat ik het minder volg,maar in belgie/nederland is het meest het geval dat er zenders verdwijnen/wijzigen.als ik zo kijk naar grotere,dan gebeurt dat heel weinig.

on toppic.

k'lig er niet zo wakker van,ik ben toch ex klant,en kan indien ik zou willen,het zien via ip tv.

  • Like 1

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

Al weer maar een betaalzender kwijt en een zender terug langer uitzenden gelijk in het begin .Word toch eens tijd dat we een vervanger gaan bij krijgen .We beginnen achter te lopen met de andere aanbieders.

Sonny led 32itch TV   M7 MZ-101 HD 80cm schotel4losse lnbs 0.1 VISSION ontv.13-19-23-28.bassic+

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...