Ga naar inhoud


Oventrop thermostaatknop verwijderen


phil 3548

Aanbevolen berichten

Ik denk dat de (vaak rubberen) afdichting in het ventiel blijft plakken,

dit komt in ieder geval nogal eens voor bij Danfoss kranen.

 

Wanneer je dan de rest van de radiatoren gaat dichtzetten dan wordt

de druk op het betreffende ventiel zo groot dat hij dan weer

opengaat. Soms kun je geluk hebben dat hij dan daarna gewoon weer

functioneert.

 

En uiteraard kan het ook vuil zijn maar meestal laat het ventiel

dan nog wel iets warmte door.

Groet, Con. Gloeiende, gloeiende, een beetje humor moet kunnen, anders ga je maar ergens anders heen..
Sinds maart 2021 glasvezel via KPN.

Internet/PC: modem/router Fritzbox en TP-Link accesspoint, switch (8), switch (4)

Intel Nuc i7 met W10, Gigabyte Brix met Home Assistant, 17 Shelly's en 2 ESP-tjes.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Zo jammer he, dat je, als velen hier energie in hebben gestoken

er complete radiostilte is. Soms wordt ik een beetje moe en denk

waar doe ik het voor. Geldt voor alle topics die doodbloeden.

Ook mods zouden hier op kunnen letten, ondanks . . . . dat ze

druk zijn . . .

aangepast door Con

Groet, Con. Gloeiende, gloeiende, een beetje humor moet kunnen, anders ga je maar ergens anders heen..
Sinds maart 2021 glasvezel via KPN.

Internet/PC: modem/router Fritzbox en TP-Link accesspoint, switch (8), switch (4)

Intel Nuc i7 met W10, Gigabyte Brix met Home Assistant, 17 Shelly's en 2 ESP-tjes.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Hij is vrijdag avond nog op SAT4ALL gezien, maar heeft niet gereageerd.

 

Jouw ergernis is wel opgenomen in onze huisregels.

 

5. Vragen stellen? Kies de juiste methode - Wees duidelijk met je vraagstelling en onderwerptitel

Wij houden dit board graag netjes. D.w.z. dat wij niet gediend zijn met mensen die hun berichten duidelijk in een verkeerd forum plaatsen of hetzelfde bericht meerdere keren in verschillende forums plaatsen. Neem niet het onderwerp van een ander over door in zijn onderwerp een nieuwe vraag te stellen die weinig of niets met het onderwerp te maken heeft. Heb je een vraag, open dan zelf een nieuw onderwerp met een duidelijke onderwerptitel. Onderwerptitels plaatsen in de aard van "even een vraagje", "help mij", "satelliet", "advies" of "is dit wat" gaan nergens over en zijn er de oorzaak van dat mensen niet meer de mogelijkheid hebben gericht te zoeken naar bepaalde berichten. Geef in de onderwerptitel dus duidelijk en kort aan waar jouw vraag of bericht over gaat! B.v. "Voeding probleem Xtrend ET-9000" is beter dan enkel "Xtrend probleem" in de onderwerptitel te vermelden. Door een duidelijke onderwerptitel blijft het board overzichtelijk.

Het is even belangrijk om leden die jou geholpen hebben met jouw vraag of probleem, dit als afsluiting van het door jouw geplaatste bericht even te laten weten. Het is niet prettig als leden de moeite nemen om je uitgebreid te helpen en dan vervolgens niets meer van je horen.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jongens en met name Con mijn excuses. Ben erg druk geweest de afgelopen paar weken en het is me helemaal ontschoten om even te reageren.

 

Probleem heeft zichzelf opgelost en ik denk dat Con gelijk had met zijn suggestie van de afdichting in het ventiel.

DM-800HD se -|- stab HH120 -|

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Toppie!

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Aan iedereen

 

Ik ga niet op alle verwarmings-technische in, de meeste worden wel door medebezoekers opgelost.

Maar als ik er op in ga dan verdiep ik me intensief en mateloos is de materie en boor mijn bronnen

aan zoals leveranciers en fabrikanten waar ik dan soms weer een discussie mee aan ga.

 

Ik heb erg veel algemene bagage, van de nieuwste ketels weet ik weinig maar kan wel goed lezen

en heb voldoende kennis om te begrijpen en te vertalen wat fabrikanten schrijven en zeggen en

ik werk op een (klimaat)service-afdeling waar ik ook erg goed kan "sparren".

 

Maar goed, als ik me inspan wat vaak veel tijd kost dan wil ik inderdaad ook weten hoe het is

afgelopen maar dat geldt uiteraard ook voor anderen.

 

Meestal ben ik nieuwsgieriger dan dat de starter tijd heeft, dat realiseer ik me wel eens niet.

 

Dus "ceesv" . . . bedankt voor de extra aandacht en "phil 3548" goed te horen dat het is opgelost.

aangepast door Con

Groet, Con. Gloeiende, gloeiende, een beetje humor moet kunnen, anders ga je maar ergens anders heen..
Sinds maart 2021 glasvezel via KPN.

Internet/PC: modem/router Fritzbox en TP-Link accesspoint, switch (8), switch (4)

Intel Nuc i7 met W10, Gigabyte Brix met Home Assistant, 17 Shelly's en 2 ESP-tjes.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...