Ga naar inhoud


Eredivisie live HD matig beeld psv-fey


hugogertie

Aanbevolen berichten


Slechte beurt dus van Eredivisie live. Valt me de laatste tijd toch al op dat veel zenders sd uitzenden ipv HD, RTL heeft er ook een handje van bijv. het RTL nieuws is nog steeds sd.

Real-barca Sport1 is wel HD.

VU Duo 4K se pli 8.1 dvb-c + s / ET 8000 pli 8.1 dvb-c + s / Vu+ Uno 4k se pli 8.1 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Eredivisie Live toont voetbal niet in HD door storing KPN

 

Betaalzender Eredivisie Live heeft afgelopen zondag alle voetbalwedstrijden niet in volwaardige HD-kwaliteit via haar HD-kanalen kunnen uitzenden door een storing bij KPN.

Eredivisie Live toont vrijwel altijd voetbalwedstrijden in HD-kwaliteit.

Niet alle aanbieders geven echter alle HD-kanalen van Eredivisie Live door.

Bij de aanbieders die wel één of meer HD-kanalen van Eredivisie Live doorgeven, kon de voetballiefhebber afgelopen zondag alle voetbalwedstrijden alleen in opgewaardeerde SD-kwaliteit bekijken.

 

 

KNVB-beker niet in HD

 

Vorige week werden de wedstrijden uit de kwartfinale van de KNVB-beker ook niet in HD uitgezonden.

Dit had niets met deze storing te maken.

Om budgettaire redenen zendt Eredivisie Live wedstrijden uit de KNVB-beker niet in HD-kwaliteit uit.

 

 

 

 

 

Bron: KLIK

aangepast door Moost
Link naar reactie
Delen op andere sites

Dus wel HD in het logo tonen op het beeld van Eredivisie live en SD uitzenden lijkt toch op misleiding. :sick:

Ik vind het beeld van Eredivisie Live HD en Sport1 HD in vergelijk met andere providers toch al van matige kwaliteit. De beelden vorige week van de KNVB beker waren zo slecht dat het leek op analoge televisie omgezet naar digitaal maar dat kan echt niet meer in deze tijd. :cool:

Ik denk dat de RTLen en SBSen gewoon veel te veel geld bieden voor de uitzendrechten en dan besparen op de uitzend kwaliteit zolang ze hun zakken maar met reclamegeld kunnen vullen is het "goed" en de consument wel voor duurdere HD abbo's laten betalen maar geen HD aanbieden maar upscaled SD. :crazy:

Veel TV programa's van de commerciëlen zijn van matige kwaliteit :cry: en dat is niet nodig omdat de techniek wel beschikbaar. :whistle:

VU Duo 4K se pli 8.1 dvb-c + s / ET 8000 pli 8.1 dvb-c + s / Vu+ Uno 4k se pli 8.1 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het meeste op de publieken is toch ook SD upscaled, al staat er HD in het logo?

En de films die ze daar uitzenden zijn ook echt niet allemaal in HD gefilmd.

Kijk eens naar de bitrate van CD: zelden boven de 3 Mb/sec - blu ray is regelmatig 30 Mb/sec...Arte en ARD tenminste nog 12 of zo.

Ik bedoel maar!

Maar ik hou op met mopperen op CD, anders komt straks de stoom weer uit m'n oren...

aangepast door radio man
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...