Ga naar inhoud


cf kaart voor db7025


alfred de witt

Aanbevolen berichten

Ik heb een 4gb cf kaart in mijn db 7025+ gestopt ivm diverse problemen met open pli en meldingen mbt geheugen.

De cf is geformateerd via mijn db, de db herkent de kaart maar lijkt hem niet te gebruiken. Ik heb het forum al doorgelezen maar kom er niet uit wat ik nu verkeerd doe. Ik heb de volgende volgorde aangehouden,

cf kaart erin.

db geflashed met open pli versie van 31-01-13

opgestart

cf card geformateerd.

db uit gezet en weer aan

cccam 2.3.0 opgestart, geheugen probleem

 

in het menu ziet hij de cf wel maar hoe mount ik hem nu zodat open pli hem ook gaat gebruiken.

Alfred

Vu duo 2, VU uno twin, T90, Philips 90cm offset schotel met diseqc motor, LG 4K 55" 

Link naar reactie
Delen op andere sites


Ik heb een 4gb cf kaart in mijn db 7025+ gestopt ivm diverse problemen met open pli en meldingen mbt geheugen.

De cf is geformateerd via mijn db, de db herkent de kaart maar lijkt hem niet te gebruiken. Ik heb het forum al doorgelezen maar kom er niet uit wat ik nu verkeerd doe. Ik heb de volgende volgorde aangehouden,

cf kaart erin.

db geflashed met open pli versie van 31-01-13

opgestart

cf card geformateerd.

db uit gezet en weer aan

cccam 2.3.0 opgestart, geheugen probleem

 

in het menu ziet hij de cf wel maar hoe mount ik hem nu zodat open pli hem ook gaat gebruiken.

Kun je de CF kaart benaderen via Dcc? zo ja dan werkt deze gewoon. Installeer via het plimenu Systemtools (even zoeken onder extensie) daarmee kun je een swapfile aanmaken op je CFkaart.

aangepast door Loui (K)
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb een 4gb cf kaart in mijn db 7025+ gestopt ivm diverse problemen met open pli en meldingen mbt geheugen.

De cf is geformateerd via mijn db, de db herkent de kaart maar lijkt hem niet te gebruiken. Ik heb het forum al doorgelezen maar kom er niet uit wat ik nu verkeerd doe. Ik heb de volgende volgorde aangehouden,

cf kaart erin.

db geflashed met open pli versie van 31-01-13

opgestart

cf card geformateerd.

db uit gezet en weer aan

cccam 2.3.0 opgestart, geheugen probleem

 

in het menu ziet hij de cf wel maar hoe mount ik hem nu zodat open pli hem ook gaat gebruiken.

http://openpli.org/wiki/DM7025cfboot

http://openpli.org/forums/topic/27273-dm-7025-flash-expand/

Dus flash expander installeren en dan via pp panel activeren.

Link naar reactie
Delen op andere sites

voorlopig krijg ik de cf kaart niet werkend, open pli geeft om de haverklap een groen scherm als ik iets wil wijzigen. Wijzigingen in de kanalenlijst houd hij ook niet bij. Lijkt mij echt een geheugenprobleem echter dit begint direct na het flashen van een nieuwe open pli image. Ik ga newnigma proberen.

Alfred

Vu duo 2, VU uno twin, T90, Philips 90cm offset schotel met diseqc motor, LG 4K 55" 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...