Ga naar inhoud

Opzeggen eredivisie live en geen schriftelijke bevestiging krijgen

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Op 21 jan. j.l. had ik Eredivisie live opgezegd. Prima, geen probleem. Het enige dat niet goed ging is een schriftelijke bevestiging hiervan.Net heb ik even gebeld wanneer de bevestiging kwam. Inderdaad, er was een foutje gemaakt.Men zou me even doorverbinden. Nou dat klopt, maar er werd niet opgenomen. Tenslotte de verbinding maar verbroken.Voor de 2de keer gebeld. Aardige juffrouw. Heb weer mijn verhaal gedaan. Zou weer doorverbonden worden. Zij kon mijn probleem niet oplossen,, dat moest de klantenservice doen. Weer doorverbonden, weer gewacht (à € 0,15 per min.)en weer werd de telefoon niet opgenomen. Hallo canaal digital wordt op vrijdamiddag om 16.00 uur de telefoon niet meer opgenomen bij de klantenservice? Over service gesproken. Wie heeft eendere problemen gehad met schriftelijke bevestiging van een opgezegd abonnement?

Geplaatst:

hoe lang heb je in de wacht gestaan na het doorverbinden.

was dat minder dan 35 minuten voordat je de verbinding verbrak.

want in dat geval heb je niet lang genoeg gewacht.

edje

Vu+ Solo2
Dreambox 800s

Geplaatst:

Een paar maanden geleden heb ik een derde kaartje geactiveerd. Daar heb ik ook nooit een bevestiging op gehad maar na een mailtje er aan gewijd te hebben kreeg ik keurig een antwoord dat het in orde was. Maar zeker bij een opzegging is een bevestiging op welke manier dan ook wel zo netjes.

2x Vu+ Zero (S), 1x Vu+ Uno 4k (C)

2x Vu+ Duo 4k. 28E/23E/19E/13E/Ziggo

1x DB 7020 (C).

Geplaatst: (aangepast)

Ik heb mijn pakket gedowngrade van family naar basis en zou daar een bevestiging van krijgen.

De tekst van de brief was " Bedankt voor het verlengen van uw abonnement , indien U één of meer pakketten heeft toegevoegd dan ontvangt U hier appart nog bevestiging van.

Dan denk je, wat hebben die oelewappers nou weer uitgehaald.

Dan ga je weer bellen en dan blijkt het toch te kloppen.

"Meneer, om precies te zijn wordt uw pakket op 9 febr. omgezet."

Op 9 febr. gebeurt er vervolgens helemaal niets, maar blijkt het 10 febr. te zijn.

Uiteindelijk is alles goed gegaan maar de manier van communiceren zorgt voor paniek.

Overigens de twee keer dat ik gebeld heb was ik steeds binnen 7 minuten klaar met het gesprek.

Zelfs inclusief met doorverbinden naar de klantenservice.

Dat viel mij reuze mee na al die gruwelverhalen die ik elders gelezen heb.

aangepast door satcat
Geplaatst:

Had exact zelfde, kreeg ook een verlengingsbrief nadat ik vorig jaar mijn familie SD pakket omzette naar basis HD.

Merkwaardige communicatie van die gasten bij canaldigitaal maar kon de verleiding weerstaan om te bellen en alles kwam toch op de pootjes terecht.

Geplaatst:

Op 21 jan. j.l. had ik Eredivisie live opgezegd. Prima, geen probleem. Het enige dat niet goed ging is een schriftelijke bevestiging hiervan.Net heb ik even gebeld wanneer de bevestiging kwam. Inderdaad, er was een foutje gemaakt.Men zou me even doorverbinden. Nou dat klopt, maar er werd niet opgenomen. Tenslotte de verbinding maar verbroken.Voor de 2de keer gebeld. Aardige juffrouw. Heb weer mijn verhaal gedaan. Zou weer doorverbonden worden. Zij kon mijn probleem niet oplossen,, dat moest de klantenservice doen. Weer doorverbonden, weer gewacht (à € 0,15 per min.)en weer werd de telefoon niet opgenomen. Hallo canaal digital wordt op vrijdamiddag om 16.00 uur de telefoon niet meer opgenomen bij de klantenservice? Over service gesproken. Wie heeft eendere problemen gehad met schriftelijke bevestiging van een opgezegd abonnement?

Even het formulier hier

http://www.sat4all.com/forums/topic/320461-download-hier-het-wijzigings-opzegformulier-canal-digitaal/

downloaden,invullen en opsturen.Geen enkel probleem.kreeg netjes de bevestiging thuis gestuurd.

Bellen doe ik zeker niet meer naar dat clubje.Word je niet wijzer van en kost je alleen maar geld

Dreambox 7020,Dreambox 500s,Dreambox 800 en div weersatelliet ontvangers.

Ik rommel maar wat aan en.......soms lukt het ook nog.

• 2 weken later...
Geplaatst:

Vanavond werd ik opgebeld door Canaaldigitaal n.a.l. van mijn telefoontjes m.b.t. opzegging van eredivisie live op 21 jan.j.l.

Nu brak werkelijk mijn klomp. Zeiden ze doodleuk dat ik 18 febr. had opgezegd. Zij konden mijn opzegging van jan. "niet in het systeem terugvinden". terwijl ze op het forum konden zien dat ik al eerder dit onderwerp op het forum: bevestiging van opzegging had geplaatst.

Moest nog tot eind van het contract - eind maart betalen, terwijl ik mijn contract per maand kan opzeggen. Inmiddels hadden ze vorige week eredivisie live al afgesloten.

Ter compensatie kreeg ik 2 maanden gratis het basispakket, maar.... werd mijn contract met een jaar verlengd. Nu kende ik dat truukje van ze wel. Krijg nog een schriftelijke bevestiging en dan zien we wel verder. 

Het is een zooitje wat betreft afzegging van abonnementen. Pas op met ze!

Geplaatst:

Aanvulling op mijn vorige plaatsing:

Vanmorgen gebeld met canaldigitaal.. Zij konden mijn opzegging van jan. meteen vinden. Abonnementkosten van maart worden- zoals ik al had afgesproken  verdisconteerd met de rekening van april. Mijn afgesloten abonnementen blijven gewoon doorlopen.

Zo kan het dus ook. Niks ongewild openbreken en verlengen van contracten. Zo kan het dus ook.

Nu wachten op de schriftelijke bevestiging......

Geplaatst:

Zeker enfield maar prijs de dag niet voor het avond is he :D

Dreambox 7020,Dreambox 500s,Dreambox 800 en div weersatelliet ontvangers.

Ik rommel maar wat aan en.......soms lukt het ook nog.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen