Jeroen-123 Geplaatst: 4 maart 2013 Geplaatst: 4 maart 2013 Sinds een jaar of 7 hebben wij al canal digitaal. een jaar of 2 a 3 geleden stapten wij over naar een andere bank, dus moesten de incasso's worden gewijzigd. Formulier aangevraagd en ingevuld, so far so good. De incasso ging over naar de andere rekening en alles liep zoals het moest, dachten we. Na een tijdje (jaar) kregen we bericht een betalings achterstand te hebben, onduidelijk waarom, bedrag over gemaakt en het werkte weer. Een tijdje later weer een achterstand, gebeld met canal digitaal, flink boos geweest. Bedrag over gemaakt en het werkte weer. Het laat te raden, weer achterstand, gebeld en tot de conclusie gemomen dat ze een compleet ander bankrekening nummer hadden (oude rekening) service desk medewerker biedt excuus aan, beloofd nieuwe incasso toe te sturen + factuur, die in te vullen, op te sturen en dan de rekening te voldoen. Hij verleent daarbij een 14 dagen her activering. Vandaag werkte div. kanalen niet meer, ik dacht dat het aan de DB lag om dat we daar ook div. problemen mee hebben gehad. Wat bleek, afgesloten :mad: We hebben geen factuur ontvangen We hebben geen incasso formulier ontvangen Er is niks in het canal digitaal systeem te vinden over de gemaakte afspraken, maar WEL is het terug te vinden dat er een 14 dagen her activering is verleent (raar) Als klap op de vuurpijl is het bank rekenin nummer aangepast naar een ING nummer (korter) alleen is het een compleet ander nummer dan dat wij hebben De ene blunder op de andere dus. Affijn: weer gesproken met een medewerker die mij plechtig beloofd dat hij mij naar volle tevredenheid zal helpen NIET DUS, ze blijven bij mening dat her activering betaald moet worden (16 euro) én het duurt dan ook nog eens 3 dagen voor het weer werkt. Het is inmiddels voor mij een principe kwestie, ik betaald die heraansluitkosten niet ! als ze een beetje mee willen werken dan komen ze met een beter voorstel Ik heb hier al zo vaak over gebeld dat het niet leuk meer is. Meer mensen ervaring met het geklunsel van CD ?
DIGIWIEW Geplaatst: 4 maart 2013 Geplaatst: 4 maart 2013 (aangepast) ja hoor wie niet verkeerde kaart geactiveerd naam niet goed ze dachten dat het twee pesonen waren twee keer betalen voor de zelfde kaart omdat ik dus een dubbele achter naam heb factuur niet goed en zo kan ik nog wel ff door gaan gewoon niet leuk meer zit nu op de kabel met de 8000 geen gezeik meer 4 maart 2013 aangepast door DIGIWIEW Dreambox 7080 HD 1TB Tuner A bcm4506 dvb-s2 Tuner C si2166b dvb-s2 Triax 90 cm 19e/ 23e/ 28e/ gr oost
Moderator ceesv Geplaatst: 4 maart 2013 Moderator Geplaatst: 4 maart 2013 Gevallen als hierboven beschreven worden meestal tot tevredenheid opgelost door hun webservice. Die kan je een e-mail / PM sturen met je gegevens waarna het opgelost wordt. Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
Jeroen-123 Geplaatst: 4 maart 2013 Auteur Geplaatst: 4 maart 2013 Ik zal eens een poging wagen, al moet ik eerlijk zeggen dat na de verschillende telefonisch contacten ik erg ontevreden ben over hun manier van 'klantvriendelijkheid'
rommelaar Geplaatst: 4 maart 2013 Geplaatst: 4 maart 2013 Inderdaad jeroen gaat het bij CD niet altijd even gestroomlijnd.Ook worden gemaakte afspraken regelmatig niet nagekomen. Ik heb hier ook verschillende onregelmatigheden met CD mee gemaakt. Mijn ervaring met deze provider is dat je het beste even alles op papier kan zetten,en het dan naar hun postbus nr toe te sturen.Het dringt mijns inziens allemaal niet zo snel tot die mensen door.Als ze de dingen een paar keer kunnen lezen valt het kwartje en begrijpen ze het wel.Dan werd het bij mij allemaal keurig opgelost.De helpdesk kost alleen maar telefoon tikken en levert echt niets op. Dreambox 7020,Dreambox 500s,Dreambox 800 en div weersatelliet ontvangers. Ik rommel maar wat aan en.......soms lukt het ook nog.
DIGIWIEW Geplaatst: 5 maart 2013 Geplaatst: 5 maart 2013 Gevallen als hierboven beschreven worden meestal tot tevredenheid opgelost door hun webservice. Die kan je een e-mail / PM sturen met je gegevens waarna het opgelost wordt. het is uiteindelijk ook opgelost . maar eerst moest de deurwaader bij mij aan de deur komen voor de centen en hij was heel snel klaar mer de zaak toen ik het hem liet zien hoe het zat Dreambox 7080 HD 1TB Tuner A bcm4506 dvb-s2 Tuner C si2166b dvb-s2 Triax 90 cm 19e/ 23e/ 28e/ gr oost
Beheerder Michel Geplaatst: 5 maart 2013 Beheerder Geplaatst: 5 maart 2013 Dit is helaas een 'fenomeen' dat zich al jaren op dezelfde wijze voordoet. Mvg, Michel Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.
Jeroen-123 Geplaatst: 5 maart 2013 Auteur Geplaatst: 5 maart 2013 Oef dat is toch wel heel ernstig als CD zo met hun klanten en gegevens om daat. Ben benieuwd hoeveel reacties er hier nog gaan volgen in de komende tijd. Zijn er eigenlijk andere opties voor satteliet ontvangst met een normaal nederlands pakket ?
Mojo Geplaatst: 5 maart 2013 Geplaatst: 5 maart 2013 Zijn er eigenlijk andere opties voor satteliet ontvangst met een normaal nederlands pakket ? Op satelliet niet. Andere optie is iptv, kabel of digitenne. You know when you've been shagged. I like receivers who give me pleasure.
DIGIWIEW Geplaatst: 5 maart 2013 Geplaatst: 5 maart 2013 ja kijk eens op google onder cardscharing hier praten en doen wij niets mee op dit forum verboden onderwerp Dreambox 7080 HD 1TB Tuner A bcm4506 dvb-s2 Tuner C si2166b dvb-s2 Triax 90 cm 19e/ 23e/ 28e/ gr oost
Moderator ceesv Geplaatst: 5 maart 2013 Moderator Geplaatst: 5 maart 2013 Vreemde opvatting houd je erop na, als alternatief naar Canaldigitaal kijken en zelf een strafbaar feit plegen. Ik bedank voor het risico van een strafblad op mijn naam. Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
Jeroen-123 Geplaatst: 5 maart 2013 Auteur Geplaatst: 5 maart 2013 Ik ??? ik vroeg alleen of er alternatieven zijn, oftewel andere aanbieders
Moderator ceesv Geplaatst: 5 maart 2013 Moderator Geplaatst: 5 maart 2013 Nee, ik reageerde op de laatste post. Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
Mojo Geplaatst: 5 maart 2013 Geplaatst: 5 maart 2013 Ja maar Ceesv hij schrijft cardscharing. Kijk het is niet erg om kaarten te scharen . Ik heb ook een hele schaar aan kaarten. You know when you've been shagged. I like receivers who give me pleasure.
Moderator ceesv Geplaatst: 6 maart 2013 Moderator Geplaatst: 6 maart 2013 Ja, maar hier gaat het erover om afscheid te nemen van Canaldigitaal en dan toch naar hun kanalen te kijken via CS. En daarover is de wetgever vrij duidelijk. In de landen rondom ons worden ondertussen regelmatig netwerken opgerold, waarna de deelnemers vervolgd worden. Maar zoals al eerder opgemerkt, geen discussie over CS op SAT4ALL. Terug on-topic. Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen