Ga naar inhoud


Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Sinds een jaar of 7 hebben wij al canal digitaal.

een jaar of 2 a 3 geleden stapten wij over naar een andere bank, dus moesten de incasso's worden gewijzigd.

Formulier aangevraagd en ingevuld, so far so good.

 

De incasso ging over naar de andere rekening en alles liep zoals het moest, dachten we.

Na een tijdje (jaar) kregen we bericht een betalings achterstand te hebben, onduidelijk waarom, bedrag over gemaakt en het werkte weer.

 

Een tijdje later weer een achterstand, gebeld met canal digitaal, flink boos geweest.

Bedrag over gemaakt en het werkte weer.

 

Het laat te raden, weer achterstand, gebeld en tot de conclusie gemomen dat ze een compleet ander bankrekening nummer hadden (oude rekening)

service desk medewerker biedt excuus aan, beloofd nieuwe incasso toe te sturen + factuur, die in te vullen, op te sturen en dan de rekening te voldoen.

Hij verleent daarbij een 14 dagen her activering.

 

Vandaag werkte div. kanalen niet meer, ik dacht dat het aan de DB lag om dat we daar ook div. problemen mee hebben gehad.

Wat bleek, afgesloten :mad:  :mad: :mad:  

 

We hebben geen factuur ontvangen

We hebben geen incasso formulier ontvangen

Er is niks in het canal digitaal systeem te vinden over de gemaakte afspraken, maar WEL is het terug te vinden dat er een 14 dagen her activering is verleent (raar)

 

Als klap op de vuurpijl is het bank rekenin nummer aangepast naar een ING nummer (korter) alleen is het een compleet ander nummer dan dat wij hebben

 

De ene blunder op de andere dus.

 

Affijn: weer gesproken met een medewerker die mij plechtig beloofd dat hij mij naar volle tevredenheid zal helpen

NIET DUS, ze blijven bij mening dat her activering betaald moet worden (16 euro) én het duurt dan ook nog eens 3 dagen voor het weer werkt.

 

Het is inmiddels voor mij een principe kwestie, ik betaald die heraansluitkosten niet ! als ze een beetje mee willen werken dan komen ze met een beter voorstel

Ik heb hier al zo vaak over gebeld dat het niet leuk meer is.

 

Meer mensen ervaring met het geklunsel van CD ?

 

 


  • Reacties 79
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit onderwerp

Beste reacties in dit onderwerp

Geplaatste afbeeldingen

Geplaatst: (aangepast)

ja hoor wie niet :(

 

verkeerde kaart geactiveerd :(

 

naam niet goed ze dachten dat het twee pesonen waren :D  :mellow:

 

twee keer betalen voor de zelfde kaart omdat ik dus een dubbele  achter naam heb :tired:  :whistle:

 

factuur niet goed :mellow:

 

en zo kan ik nog wel ff door gaan gewoon niet leuk meer :eek:  :/

 

zit nu op de kabel met de 8000

 

geen gezeik meer :P  :D

aangepast door DIGIWIEW

Dreambox 7080 HD 1TB

Tuner A bcm4506 dvb-s2

Tuner C si2166b    dvb-s2

Triax 90 cm 19e/ 23e/ 28e/ gr oost

  • Moderator
Geplaatst:

Gevallen als hierboven beschreven worden meestal tot tevredenheid opgelost door hun webservice.

Die kan je een e-mail / PM sturen met je gegevens waarna het opgelost wordt.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Geplaatst:

Ik zal eens een poging wagen, al moet ik eerlijk zeggen dat na de verschillende telefonisch contacten ik erg ontevreden ben over hun manier van 'klantvriendelijkheid'

Geplaatst:

Inderdaad jeroen gaat het  bij CD niet altijd even gestroomlijnd.Ook worden gemaakte afspraken regelmatig niet nagekomen.

Ik heb hier ook verschillende onregelmatigheden met CD mee gemaakt.

Mijn ervaring met deze provider is dat je het beste even alles op papier kan zetten,en het dan naar hun postbus nr toe te sturen.Het dringt mijns inziens allemaal niet zo snel tot die mensen door.Als ze de dingen een paar keer kunnen lezen valt het kwartje en begrijpen ze het wel.Dan werd het bij mij allemaal keurig opgelost.De helpdesk kost alleen maar telefoon tikken en levert echt niets op.

Dreambox 7020,Dreambox 500s,Dreambox 800 en div weersatelliet ontvangers.

Ik rommel maar wat aan en.......soms lukt het ook nog.

Geplaatst:

Gevallen als hierboven beschreven worden meestal tot tevredenheid opgelost door hun webservice.

Die kan je een e-mail / PM sturen met je gegevens waarna het opgelost wordt.

het is uiteindelijk ook opgelost .

maar eerst moest de deurwaader  bij mij aan de deur komen voor de centen :(

en hij was heel snel klaar mer de zaak toen ik het hem liet zien hoe het zat ;)

Dreambox 7080 HD 1TB

Tuner A bcm4506 dvb-s2

Tuner C si2166b    dvb-s2

Triax 90 cm 19e/ 23e/ 28e/ gr oost

  • Beheerder
Geplaatst:

Dit is helaas een 'fenomeen' dat zich al jaren op dezelfde wijze voordoet.

 

Mvg,

 

Michel

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Geplaatst:

Oef dat is toch wel heel ernstig als CD zo met hun klanten en gegevens om daat.

Ben benieuwd hoeveel reacties er hier nog gaan volgen in de komende tijd.

 

Zijn er eigenlijk andere opties voor satteliet ontvangst met een normaal nederlands pakket ?

Geplaatst:

Zijn er eigenlijk andere opties voor satteliet ontvangst met een normaal nederlands pakket ?

Op satelliet niet. Andere optie is iptv, kabel of digitenne.

You know when you've been shagged.

I like receivers who give me pleasure.

Geplaatst:

ja kijk eens op google onder cardscharing

 

 

hier praten en doen wij niets mee op dit forum verboden onderwerp ;)

Dreambox 7080 HD 1TB

Tuner A bcm4506 dvb-s2

Tuner C si2166b    dvb-s2

Triax 90 cm 19e/ 23e/ 28e/ gr oost

  • Moderator
Geplaatst:

Vreemde opvatting houd je erop na, als alternatief naar Canaldigitaal kijken en  zelf een strafbaar feit plegen.

 

Ik bedank voor het risico van een strafblad op mijn naam.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

  • Moderator
Geplaatst:

Nee, ik reageerde op de laatste post.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Geplaatst:

Ja maar Ceesv hij schrijft cardscharing. Kijk het is niet erg om kaarten te scharen :cool:. Ik heb ook een hele schaar aan kaarten.  

You know when you've been shagged.

I like receivers who give me pleasure.

  • Moderator
Geplaatst:

Ja, maar hier gaat het erover om afscheid te nemen van Canaldigitaal en dan toch naar hun kanalen te kijken via CS.

 

En daarover is de wetgever vrij duidelijk.

 

In de landen rondom ons worden ondertussen regelmatig netwerken opgerold, waarna de deelnemers vervolgd worden.

 

Maar zoals al eerder opgemerkt, geen discussie over CS op SAT4ALL.

 

Terug on-topic.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...