Ga naar inhoud


update 2 april tvv


katwezel

Aanbevolen berichten

gaat het deze keer lukken ?

 

 

De technische update aan één van onze transponders, die we hadden voorzien voor vorige week, zal doorgaan tijdens de nacht van dinsdag 2 op woensdag 3 april.

Deze update heeft invloed op het verzenden van het signaal van enkele kanalen. Het gaat om de zenders Eén, Canvas, vtm, VIER, VIJF, Ketnet, OP12, La Une HD, La Deux en het Infokanaal.

Onze gecertificeerde ontvangers van het type M7 of Philips krijgen automatisch een nieuwe zenderlijst aangeboden met de nieuwe gegevens van deze kanalen. Indien u geen update ontvangt, zal u opnieuw de zenderlijst moeten herladen. Voor het maneel inladen van de frequenties kan u vanaf morgen in de zenderlijst de nieuwe gegevens vinden.

Uitzonderlijk, mocht u na deze update nog steeds geen beeld hebben, moet u de uitrichting van de schotel bijstellen:

bron : nieuwsbrief tvv

aangepast door katwezel

M7 Sat 801-Technomate 5600 ci-usb - Pace dsr8141/22 - Smartwi=rip - 1x disc triax 88 thuis - 1x disc hirsman 64 camping - duo lnb's astra1-3 + nog een hoop antiek

Lokatie's hoevenen & blier (belgië)

Link naar reactie
Delen op andere sites


Bij mij hetzelfde, ik krijg "signaal 89 en kwaliteit 0" op deze transponder op mijn sab unix solo voorts kan ik alle zenders ontvangen met prima signaal, zelfs op hun eigen ontvangers heb ik geen beeld op vier en canvas enz... ik heb al met mijn schotel gedraaid maar niets werkt.

 

Groeten,

Bird

VU+ Duo 4K en VU+ solo2 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Die zender is nu gecodeerd en niet meer free to air te ontvangen en zit niet in het zenderaanbod van cd en tvv ,misschien is dat tijdelijk zo ik weet het niet....misschien gaat de codering er weer vanaf

aangepast door stevie-v

VU solo 4k ,twin satelliet tuner en 1 kabel tuner en VU solo se v2 ,dual kabel tuner...E85 Maximum multi focus schotel en een Triax 88cm schotel met een 2 way Triax lnb rail....5.0w 0.8w 4.8e 9.0e 13e 19.2e 23.5e 28.2e....VTI 14.0.5 - 6 Inverto black ultra twin lnb's en 2 Alps twin lnb's, Nvidia shield tv.

Link naar reactie
Delen op andere sites

 

frequentie gegevens:

Zie hierboven

 

Even laten scannen en daarna Een en Canvas toevoegen aan mijn bouquet,

zenders werden vervangen i.p.v.toegevoegd, maar werken wel weer! Dank voor de info!

 

vGnp

VU+ Ultimo4K - FBC Cable - VU+ Ultimo4K - FBC Satellite
Kathrein KEA 1000/W - Wavefield T90
Satlook Digital NIT

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op TVvlaanderen is helaas geen info te vinden van de nieuwe techniek die gebruikt wordt. Gelukkig vind je die wel op de webside van canaaldigitaal: Bij een aantal andere merken/typen satellietontvangers moet de nieuwe zenderlijst handmatig worden ingeladen. Om de nieuwe satellietgegevens handmatig in te laden gebruikt u de volgende ontvangstparameters: 12.722 GHz H – 22000 – 3/4 – DVB-S2 – 8PSK.

 

http://www.canaldigitaal.nl/nieuws/zenderwijzigingen-%C3%A9%C3%A9n,-canvas,-bnr/

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...