Ga naar inhoud


update 2 april tvv


katwezel

Aanbevolen berichten


Hier ongeveer zelfde probleem : wat ik ook doe, na verschillende scans en uitrichten schotel, mijn DM800 en PC met AltDvb vinden een, canvas en vtm niet meer terug in de zenderlijst, en dit

enkel op 19,2E 12721 H 22000 FEC:3/4 en 8psk.

Vier, Vijf Vitaya en Acht vindt hij wel, maar die zitten nu ineens op 23.5E 12129 V 27500 FEC:2/3 8psk.  De PDF zenderliojst van TVV was NIET up to date ! Heel vervelend.

Visiosat met 4 duo LNB's - 13*E - 19,2*E - 23,5*E - 28,2*E

1x VU+ Solo2 met Openpli 9.0 met laatste updates
1x (oude) Dreambox DM800 HD PVR met OpenPli 4.0 MastaG
 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb er gisteren een aantal moeten gaan "helpen" dus effe de Frec. Lijst gaan halen bij tvv site en wat dacht je , 25/ 02/13 veroudert dus , gelukkig als je bij ses Astra inlogt krijg je je juiste gegevens te zien , zie www.onastra.nl en ga naar zender zoeken ,altijd up to date

M7 Sat 801-Technomate 5600 ci-usb - Pace dsr8141/22 - Smartwi=rip - 1x disc triax 88 thuis - 1x disc hirsman 64 camping - duo lnb's astra1-3 + nog een hoop antiek

Lokatie's hoevenen & blier (belgië)

Link naar reactie
Delen op andere sites

En wat gebeurd er wanneer je eerst een factory reset doet en dan terug de nieuwe kanaallijst inlaad ?

Dan zou het toch moeten lukken dacht ik.

Ook al gedaan maar doet dus niets....die 7121 is echt slecht hij haalt geen nieuwe lijst binnen want hij gebruikt degene die erin gebakken zit voor een fac reset.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo, ik heb ook problemen met de zenders van tv vlaanderen, vier, 2be en vijf, ik heb een Xtrend ET 9000 satelietontvanger, heb al automatisch zenders zoeken geprobeert en daarna een fast scan maar niks, het spijtige is dat ik een engelstalige gebruikersgids heb van deze satelietontvanger en vind nergens een nederlandtalige.

kan iemand mij helpen want is niet leuk zo tv kijken

Link naar reactie
Delen op andere sites

bij mij komt deze transponder duidelijk zwakker door dan voor de wijziging; daardoor is de ontvangst op mijn pc's via een te lange en minder goede coax weggevallen. Op mijn andere ontvangers zie ik nu wel bitfouten maar zonder beeldproblemen. Heb 1 schotelantenne terug bijgesteld maar dit lost niets op, stond blijkbaar nog steeds in de beste positie.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bij instellingen de SD-lijst aankruisen, en je krijgt de nieuwe lijst van de 19.2 east.

Wanneer je de HD-lijst aankuist, krijg je de lijst van de 23.5 + op 100 Eén, 101 Canvas en 102 VTM - voor de rest niets van de Vlaamse zenders op de 19.2. Dit alles met de M7 prutser.

Mutant HD 51K  Openpli Wavefrontier 0.8W - 42E

VU+ Ultimo 4K Openpli Wavefrontier  28.2-23.5-19.2 -16-13-10/9-7-4.8-1.9 E -0.8 W; 42 east 80 cm Triax, 30 W 110 cm Triax.

Max Digitaal XP 1000 Openpli 23.5 en 19.2 E

Amiko A3 Androïd 4.2.2v2.0.72 met Kodi 16.1

Link naar reactie
Delen op andere sites

trek stekker eens uit, 5min wachten, stekker terug in en zenderlijst binnenhalen

 

grtzPhilip

vuduo 500 GB HDD  openpli4 -  vuduo2 1TB HDD 2xdualS2 tuner openpli4 :grin: - XP1000 pli4

Samsung plasma 60inch-AVR Denon-Bose accoustimas 7.1 :P

logitech harmony ultimate

TVV - dual lnb 19.2 & 23.5 - OSCAM

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...