Ga naar inhoud


Dm800 start niet meer op


satson

Aanbevolen berichten

Sinds vanochtend flinke problemen met mijn dm800. Eerst geen geluid meer bij kanalen en een licht knipperende lcd (lichter, donkerder). Na opnieuw opstarten geen ontvangst meer (tune failed) op alle satellieten. Dat laatste heb ik overigens een keer eerder gehad en was toen verholpen na meerdere keren herstarten. Nog een paar keer opnieuw starten met hetzelfde resultaat, toen even gewacht, en nu helemaal niks meer, geen lampje, geen lcd, geen netwerk. Wel een licht hoog piepende dreambox (niet de voeding) en alleen nog leven bij het netwerk (lampjes netwerkkaart achter).

 

Ik heb er weinig vertrouwenin dat dit nog goedkomt, dus ik heb alvast gevraagd om een vervanger in de 2e hands sectie, maar hebben jullie nog enig idee?

Link naar reactie
Delen op andere sites


Ah, er is weer leven in de dreambox. Hij startte net helemaal door en ontving kanalen. Maar bij het schakelen verloor hij telkens meer de ontvangst (tune failed) en gaat het lcd display weer knipperen. Het lcd-schermpje knippert na nog een keer herstarten al lichtjes tijdens het bootloaden zelf. Voeding kapot?

aangepast door satson
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...