Ga naar inhoud


STBP-pakket met RTL8(hd) ?


MastaG

Aanbevolen berichten

LOL en mij konden ze niets anders aanbieden,  ik kon alleen maar naar dat hd light pakket voor 3 euro meer of opzeggen.

 

En mensen met een stb pakket voor 6.6 euro in de maand, mogen wel in SD blijven kijken en worden niet verplicht overgezet naar HD, weer die oneerlijkheid.

 

Ik heb een hele lijst met oneerlijkheid en die wordt als maar langer.

 

 

Ik ben wel blij dat ik van SD af ben, al zou ik er nog wel naar kunnen kijken.

HD is toch echt veel meer waarde voor je geld.

Vu+ Uno 4K SE en 1TB HDD / Samsung 65'' UHD Smart TV.

Vier schotels, 150, 120, 90 en 120** cm., voor Astra 1 & 3, Hotbird/Eurobird, Türksat,   ** is tijdelijk buiten gebruik.

Link naar reactie
Delen op andere sites


HD kost niets meer dan SD, voor cd dan.

 

Jij betaald 11.67 euro en ik moet 15.95 betalen.

 

Zet de verschillen maar even op een rij.

 

 

Maar zonder het €5.-- pakket zou ik geen HD hebben, maar nog voordeliger uit zijn.

Vu+ Uno 4K SE en 1TB HDD / Samsung 65'' UHD Smart TV.

Vier schotels, 150, 120, 90 en 120** cm., voor Astra 1 & 3, Hotbird/Eurobird, Türksat,   ** is tijdelijk buiten gebruik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ga je alles wat CD doet nalopen, en dan ook alles, dan kom je uit, zo als ik het eerder al heb beschreven.

 

Ga je nog verder denken, dan komt er een dag dat ze mensen met een stb pakket, ook aan gaan pakken en betaal je dan ineens 17.95 euro of je kunt opzeggen.

 

Kruip je in de huid van cd, dan ken je de werkwijze die ze bij CD hanteren.

 

Zonder die 5 euro, mag jij nog steeds kijken, ik daarin tegen, mag niet meer kijken voor 12.95.

 

Hoe ziek is dat?????

aangepast door erwin05
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Jo, het treinkaartje wordt ook van de ene op de andere dag duurder, dat is ook niet eerlijk.

Je kan dan of betalen, of je mag niet meer instappen.

 

Hier is het net zo, een privaat bedrijf biedt een diens aan en hangt daar een prijskaartje aan.

Wanneer jij die dienst wilt gebruiken betaal je die prijs, is het je het geld niet waard laat je die dienst links liggen.

 

Je hebt al opgezegd, laat het dan gewoon rusten, dat is beter voor jou gezondheid.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

En weer slaat meneer de plank mis. (of komt meneer op voor CD???)

 

Waarom wordt dan het trein kaartje bij de ene wel duurder en de ander niet cees????

 

 En met die slagzin van jou over geld verdienen uit dat topic met een slotje nog even dit.

 

Ik zal jou een rekening sturen van 300 euro, maar vertel niet waavoor, gewoon even betalen want wat is er mis met geld verdienen.

 

En jij wordt weer persoonlijk, als je toch niet in het forum mag schrijven kun je het forum beter in zijn geheel sluiten.

aangepast door erwin05
Link naar reactie
Delen op andere sites

Waarom zou jij een nieuw aanbod krijgen????

 

Op de site van CD kun je gewoon je pakket wijzigen.

 

Mensen met een stbp blijven dit gewoon houden.

 

Alleen mensen met een Basis pakket worden gedwongen over te stappen.

Eerst even een nadenkertje.

 

Het is beter te weten wat men schrijft, dan te schrijven wat men weet.

 

Bijgaande brief zal de opheldering verschaffen.

 

Per 01-08-2014 gaat dit in en er is nu van mijn rekening (met toestemming) 12,95 + 2,50 afgeschreven.

dat laatste is uiteraard voor de 2e kaart waar geen npo in HD meer op is te ontvangen en wel (te) veel andere zenders die er voorheen niet opstonden.

 

Op de  hoofdkaart is nu alles in HD aanwezig en ik zie wel na 1 november hoe het er dan uit ziet.

Hier hoef ik verder geen reactie van hoe het er dan uit zal  zien.

 

CanalDigitaal.pdf

Link naar reactie
Delen op andere sites

In de Email van CD schrijven ze dit:

 

Geachte heer/mevrouw ,


U hebt op 23-7-2014 om 18:17:01 gereageerd op onze e-mail.

Ons antwoord op uw reactie is:
 

Hartelijk dank voor uw e-mail.

U geeft aan dat u uw kaart ongewijzigd wilt laten.
Helaas is dit niet mogelijk. Per aangegeven datum zullen alle Basis pakketten worden aangepast in zowel inhoud als prijs. (15,95)
Dit is een reguliere wijziging die van kracht is voor elke abonnee met een Basis kaart. BasisHD voor 17,95 kan wel voor gekozen worden niet te willen en het bij 15,95 te houden.

Helaas kunnen wij u hierover niet anders mededelen.

Uiteraard heeft u in verband met de prijswijziging wel de mogelijkheid uw extra kaart op te zeggen. U kunt dit zowel telefonisch als schriftelijk doen.

Telefonisch kunt u contact opnemen met 0900-9323 (1,- euro per gesprek + de kosten van uw telefoonprovider), geopend van maandag tot en met zaterdag van 09:00 tot 21:00 uur.

Schriftelijk kunt u uw opzegging sturen naar:
CanalDigitaal afdeling klantenservice
Postbus 444
1200 JJ Hilversum

Prijswijzigingen kunnen door CanalDigitaal worden doorgevoerd. Meer informatie hierover vindt u in artikel 6.2 van onze algemene voorwaarden, welke u kunt vinden op www.canaldigitaal.nl/downloads.

Hopende u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

volgens mij verdwijnen alle sd zenders.behalve de NPO kanalen op astra 19,2, daar zal dit allemaal wel mee te maken hebben. BVN zit al op een nieuwe transponder.

LG47LB561V+ CDS CI+ 3.5 + EMP 8/1

SAB Titan 1 HD + EMP 4/1

SAB Titan 3 Combo HD + maximum 4/1

Wavefield T90 9, 13,5 19,2 23,5 28,2 oost

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik gok erop, met CanalDigitaal ben je nooit zeker, dat je de juiste aanbieding hebt gekregen.

Met HD dus, gebruikers die een bevestiging hebben gekregen voor het Basis pakket zonder HD krijgen straks het lid op de neus als blijkt dat er ook voor HD een bedrag van de rekening wordt afgeschreven.

 

Zo is het in het verleden ook met de hoofd abonnementen van Top en Entertainment gegaan.

Van de één op de andere maand werden de pakketten geupt naar TopHD en HD Entertainment.

 

Vult u rustig aan !!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Die extra HD zenders zijn te vinden in het gesloten topic en niet in de emails van CD.

 

Na 1 november wordt een aantal extra HD-zenders aan uw Basis-pakket toegevoegd, waaronder Nederland 1, 2 en 3. Het maandelijks tarief wijzigt hierdoor van € 12,95 naar € 15,95.

 

Wat je met juiste bedoeld is mij niet helemaal duidelijk, ik heb maar 1 aanbieding gekregen.

 

Ga je niet akkoord, dan kun je alleen opzeggen, ik heb hier 2 keer over gebeld en ben gisteren 1 keer terug gebeld.

 

Met het lid op de neus bedoel je zeker dan die 3 euro?

aangepast door erwin05
Link naar reactie
Delen op andere sites

Moet toch wel duidelijk zijn, ik schrijf Ik gok erop, met CanalDigitaal ben je nooit zeker, dat je de juiste aanbieding hebt gekregen.

 

Je hebt één aanbieding gekregen dus veel keus is er niet als ik schrijf dat jij de juiste aanbieding hebt gekregen.

Dat je die aanbieding afwijst is je goed recht, maar je hebt hem wel gekregen.

Vult u rustig aan !!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...