Ga naar inhoud


STBP-pakket met RTL8(hd) ?


MastaG

Aanbevolen berichten

Maar krijgt niet iedereen met een basis pakket deze mededeling?

 

Als je het woord juiste gebruikt, komt bij mij de vraag zijn er meer dan?

 

Als je de emails leest dan wordt je gedwongen, en schrijf cd niet, wat je er voor krijg. Dus welke HD zenders?

 

Waar betaal ik nou die 3 euro voor??????

 

De rest is wel duidelijk hoe cd te werk gaat.

 

Ik krijg een aanbieding zonder inhoud, met wel een prijsverhoging. en ga je niet akkoord dan stap je maar op.

 

Maar mensen met een stbp pakket mogen wel blijven kijken.

 

Als je dat nog normaal vindt ik niet?

aangepast door erwin05
Link naar reactie
Delen op andere sites


Alle Basis abonnementen  krijgen straks de HD zenders zoals in je email in bericht  #27 vermeld staan.

Afwijkende afspraken die gemaakt zijn worden teruggedraaid. Ceesv heeft het al vermeld, webcare fluit de medewerkers terug die afwijkende afspraken hebben gemaakt.

Jullie moeten toch kunnen begrijpen dat een directie geen willekeur in zijn abonnement vormen en prijs afspraken kan maken. Wie dat gelooft, gelooft ook nog in sprookjes. Uitspraken die ik hier als , bijvoorbeeld, ik heb de deal van de eeuw afgesloten haal ik mijn schouders over op.

Zal wel maar het sprookje wordt straks gewoon uitgeblazen.

 

Willekeur van prijs afspraken en abonnement vormen, vergeet het maar. Als een bedrijf daar op grote schaal aan begint zijn ze het vertrouwen zo kwijt en de klanten vervolgens ook.

Een individueel geval OK, maar op grote schaal zoals hier te lezen is kan gewoon niet, dan raken de klanten hun vertrouwen in een bedrijf kwijt.

Vult u rustig aan !!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

En als ze dan ook nog even vermelden, voor welke HD zenders je gaat betalen en om hoeveel zenders het gaat, want ook daar gaat CD de fout in.

 

Je gaat 3 euro meer betalen voor........................................................, zo wil ik ook wel rijk worden.

 

En van anderen hoor je dan dat het er 7 zijn.

 

Leg je dat weer uit dan krijg je er maar 1 bij voor 3 euro, nou nou nou waar zijn jullie mee bezig CD.

 

 Door 2 emails van CD, had ik 4 redenen om op te zeggen. en boren ze zichzelf 12.95 per maand door de neus.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Natuurlijk heb je als consument een keuze, klant blijven of vertrekken.

Jij hebt de keuze gemaakt te vertrekken, maar dat betekent niet dat anderen geen klant blijven.

 

Ik weet waarvoor ik 2 euro meer betaal op mijn extra kaarten, namelijk voor geen toegevoegde waarde.

In tegenstelling tot andere abonnee vormen krijg ik geen extra zenders op mijn 2e kaart erbij.

Maar wanneer ik niet betaal heb ik geen beeld meer  en is mijn scherm zwart.

Mijn investeringen die ik gedaan heb zijn dan in een klap waardeloos geworden.

 

Dus moet ik een keuze maken, een tv die geen beeld geeft of 2 euro per maand meer betalen.

Diezelfde keuze hebben ook andere klanten gemaakt.

 

Onze maatschappij is ingesteld op vraag en aanbod, en de verhouding daartussen bepaalt de prijs.

Je kan dat accepteren of afwijzen, maar het is wel de realiteit.

 

Discussie daarover moet mogelijk zijn, maar dan wel op inhoudelijke argumenten.

Meerdere leden hebben inhoudelijk gereageerd, jou reactie daarop is over het algemeen dat ze niet kunnen lezen of dat ze het niet snappen,maar nooit wat er dan inhoudelijk anders is.

 

Dat je daarmee het tegenovergestelde bereikt van wat je intentie was kan je door je houding niet meer herkennen.

 

Lees alle postings van de afgelopen dagen nog eens door, en laat de reacties  van de andere leden op je postings nog eens bezinken.

 

Dit is een onafhankelijk forum, discussie, met in acht neming van de forumregels is het uitgangspunt waarvoor dit forum in het leven is geroepen.

Op een forum met 20.000+ leden zijn regels onontbeerlijk.

Lees ze eens door op www.sat4all.com/regels

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ga hier niet meer op in, je wijkt steeds meer af, als jij die emails die ik van CD heb ontvangen anders leest dan ik, dan houd het op.

 

Als de slager een aanbieding heeft en ik hem vertel, nee dank je, dan word ik niet gelijk zijn winkel uitgezet.

 

Ik heb in het topic die jij hebt gesloten, aangegeven hoe vaag cd bezig is en of ik de enige was die zo behandeld werd, en of er nog meer mensen waren die ook niet wisten waar ze aan toe waren.

 

Ik ga CD zeker nog schrijven over hun verkeerde werkwijze.

 

Er is zeker een verschil tussen Cees en Johan.

 

Cees ik word moe van je.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Edwin05

Natuurlijk heb jij een punt, maar natuurlijk kun je ook je conclusies trekken. Ik betaal geen cent aan cdnl om de redenen die jij en anderen opsommen. Zal ook geen klant meer worden. Je hebt gelijk met alles wat je schrijft , maar ceesv heeft hier ook zijn taak, laat het gewoon los en trek je conclusies.(ik ken verder ook alleen maar andere satelliet aanbieders die een helder overzicht geven van hun pakketten en tarieven het is echt alleen cdnl die zo te werk gaat)

 

Als je kabel in de buurt hebt kun je veel goedkoper bij upc terecht, heb je ook weer sneller internet en het kost allemaal samen veel minder.

 

De satelliet hobby is veel groter dan alleen cdnl en blijft een mooie hobby, vergeet cdnl en laat alles los.

 

met vriendelijke groet

Triax 78cm met trio hotb/astra1/astra2 Triax110 Aluminium Draaibaar met moteck-SG2100A Diverse Cams--VU+DUO

DREAMBOX DM500S

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gelukkig zijn er toch nog mensen die het zelf beeld hebben over CD als ik, en tot de zelfde conclusie komen.

 

Bedankt schans14.

 

Ik hoop niet dat moderator cees de zelfde cees is die ik aan de lijn kreeg bij de helpdesk van cd, om mijn pakket op te zeggen.

Deze cees heeft veel overeenkomsten met moderator cees. maar kan toeval zijn natuurlijk.

 

Met vriendelijke groet,

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gelukkig zijn er toch nog mensen die het zelf beeld hebben over CD als ik, en tot de zelfde conclusie komen.

 

Bedankt schans14.

 

Ik hoop niet dat moderator cees de zelfde cees is die ik aan de lijn kreeg bij de helpdesk van cd, om mijn pakket op te zeggen.

Deze cees heeft veel overeenkomsten met moderator cees. maar kan toeval zijn natuurlijk.

 

Met vriendelijke groet,

 

Ik had vroeger een oma die op latere leeftijd wartaal begon uit te gooien.

Het kan toeval zijn maar jij begint daar wel een beetje overeenkomsten van te tonen.

 

Met vriendelijke groet

Mac Mini M2 2023 - iPad Air 2021 - Iphone XR - Apple TV 4 2021

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dan weet je waar je familie van bent, pas maar op dat je het ook niet krijgt.

 

Een hond die cd kijkt lol.

 

De puzzel stukjes vallen nu wel erg snel in elkaar hier, en over hoe het bij CD in elkaar steekt.

 

Alleen al hoe je hier aan de kant gezet wordt door bepaalde mensen, is de puzzel zo gelegd.

aangepast door erwin05
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...