Ga naar inhoud


medion mp 4 speler werkt niet meer


Aanbevolen berichten

Mijn medion mp4 speler type md 82288 werkt niet meer. Ik heb blijkbaar per ongeluk het programma in het interne geheugen gewist waardoor hij blijft hangen.

Ik ben helaas vergeten om in het verleden hiervan een backup te maken (stom stom).

Kan iemand mij hieraan helpen of vertellen waar ik dit kan vinden.

Bij medion zelf niet.

 

PW

Link naar reactie
Delen op andere sites


als die nog in garantie is,kan je hem via deze weg proberen een nieuwe te krijgen.ik heb positieve ervaringen gehad met een andere mp3 speler van dezelfde groep.

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...
  • Moderator

 

Ik heb blijkbaar per ongeluk het programma in het interne geheugen gewist waardoor hij blijft hangen.

 

Toevallig bij een update?

 

Bij dit soort apparaten is het meestal niet zo eenvoudig om de software (firmware) eventjes terug te zetten.

Vaak moet dit gebeuren met een JTAG interface om de flash opnieuw te programeren. Een nogal technisch karweitje.

 

Als je garantie hebt dan niet veel klooien maar terug sturen. Heb je geen garantie meer dan moet de speler zelf (laten) programeren.

Of een nieuwe kopen.

In dat geval wil ik hem wel als hobby project overnemen.

Een smartphone is een hulpmiddel, geen levensstijl 

Kijk rond IN de wereld in plaats van voorover gebogen NAAR de wereld.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...