Ga naar inhoud


tvv vrij vandaag


smetje limb.BE

Aanbevolen berichten

tvv ook open zonder originele kaartje 


nu zijn ze even fta beberkte zender pakket


ik heb wel mijn kaartje eruit gehaald om toch 100% zeker tezijn


aangepast door smetje limb.BE

1x Dreambox 900UHD Openatv 7.4 2x  TRIAX 110 TDS 4x twin lnb 1x Channel Master 1.20

1x DREAMBOX 8000 HD pvr 1x Dreambox 800se  1x GIGABLU HD QUADPLUS  1x Sab unix triple 1x Xsarius Galaxy 4K  1x gigablue trio

1x Samsung UE65MU7070 4K Ultra HD Smart LED  1x Samsung  UE46F6650SSXXN led 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


Geplaatst: (aangepast)

ps maar de hd zenders zijn dan weer niet fta zag ik net 

vb:national geographic HD is langs de kaart

aangepast door smetje limb.BE

1x Dreambox 900UHD Openatv 7.4 2x  TRIAX 110 TDS 4x twin lnb 1x Channel Master 1.20

1x DREAMBOX 8000 HD pvr 1x Dreambox 800se  1x GIGABLU HD QUADPLUS  1x Sab unix triple 1x Xsarius Galaxy 4K  1x gigablue trio

1x Samsung UE65MU7070 4K Ultra HD Smart LED  1x Samsung  UE46F6650SSXXN led 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja sprietje dat is dan canaal digitaal die doen het wel heb ik gezien 

dit zal natuurlijk ook maar weer een korte reis zijn het gratis aan bod

1x Dreambox 900UHD Openatv 7.4 2x  TRIAX 110 TDS 4x twin lnb 1x Channel Master 1.20

1x DREAMBOX 8000 HD pvr 1x Dreambox 800se  1x GIGABLU HD QUADPLUS  1x Sab unix triple 1x Xsarius Galaxy 4K  1x gigablue trio

1x Samsung UE65MU7070 4K Ultra HD Smart LED  1x Samsung  UE46F6650SSXXN led 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nog steeds vrij vanmorgen!

+ Ook nog alle nederlandse HD-kanalen!

 

Ik vind dat TV Vlaanderen (Canal Digitaal) de nederlandse kanalen ook moet verwerken in hun pakketten!  Heel aangename televisie!

 

Verder ben ik benieuwd naar het waarom i.v.m. met de FTA-uitzendingen.

 

Technische problemen?  Een snoepje?

aangepast door illusion1234

Dreambox 7000S - VU+ Duo - Triax 64cm - Inverto Duo Quad LNB

Link naar reactie
Delen op andere sites

zodra TVV die hollanders in hun pakket zetten zetten zullen ze veel klanten bijkrijgen.Ik zal de eerste zijn.

Groetjes,salutations,greetings.
1 x Gibertini 1,10 vast 3 sats + 1 x Triax 88 cm rotor
Vu + Duo2 twin sat tuner  4 X DVB-S2 en 1 x turbo DVB-C + OpenVix + idem dual tuner and vu duo2 fallback tuner

Octagon SF8008 4K  Openvix (via ethernetconnectie/WIFI fallbacktuner)

Link naar reactie
Delen op andere sites

het gewone basis pakketje is al voldoende

ned1HD

ned2 HD

ned3 HD deze eerste 3 hebben we al bij tvv zitten

rtl4 HD

rtl5 HD

rtl7 HD

rtl8 HD

veronica HD

sbs6 HD

ned5 HD

  enz

1x Dreambox 900UHD Openatv 7.4 2x  TRIAX 110 TDS 4x twin lnb 1x Channel Master 1.20

1x DREAMBOX 8000 HD pvr 1x Dreambox 800se  1x GIGABLU HD QUADPLUS  1x Sab unix triple 1x Xsarius Galaxy 4K  1x gigablue trio

1x Samsung UE65MU7070 4K Ultra HD Smart LED  1x Samsung  UE46F6650SSXXN led 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

zodra TVV die hollanders in hun pakket zetten zetten zullen ze veel klanten bijkrijgen.Ik zal de eerste zijn.

 

Dit zal nooit gebeuren . Toen veronica als eerste zich van de toenmallige NOS affscheurde en commercieel ging , vlogen ze hier ook van de kabel in belgie , reden : reclame inkomsten beschermen van VTM . Dit is nog steeds zo en zal zo ook blijven .

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nog steeds vrij vanmorgen!

+ Ook nog alle nederlandse HD-kanalen!

 

Ik vind dat TV Vlaanderen (Canal Digitaal) de nederlandse kanalen ook moet verwerken in hun pakketten!  Heel aangename televisie!

 

Verder ben ik benieuwd naar het waarom i.v.m. met de FTA-uitzendingen.

 

Technische problemen?  Een snoepje?

 

die idioten van CD hebben vlak voor de kroningsfestiviteiten hele reeksen met kaarten op zwart gezet - waarschijnlijk dachten ze weer een anti-cardshare foefke te aktiveren zodat dezen hun beeld op zwart ging en ze het hele feest gingen missen. Was waarschijnlijk ook een aanval op de linux ontvangers om hun idiote standaard ontvangers in de schijnwerper te zetten.

maar bon, hele reeksen kaarten gingen op zwart waardoor ze nu het hele basispakket FTA hebben moeten zetten of niet alleen de shareders en linux kijkers maar ook een grote groep kijkers met officiele ontvangers gingen het feest missen.

alles is nog steeds FTA, we mogen dus aannemen dat het niet zo simpel is om die uitgeschakelde kaarten opnieuw te aktiveren. Dit is overigens niet de eerste keer dat ze in hun eigen vlees snijden, we zouden nu toch mogen denken dat ze intussen veel voorzichtiger zouden zijn met de aktivatie van hun beveiligingsmaatregelen.

DreamBox 8000+Xtrend ET10000+Gigablue UHD 4K, openPLi, CCcam, CD+TVV kaarten (gene zever), wavefrontier T90, EMP Centauri 33/12 multiswitch en VEEL te weinig slaap.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...