Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Dag,

Weet iemand waar ik het beste maar vooral ook het meest eenvoudig een 2e kaartje kan kopen, en wat zijn de abbo kosten van een dergelijk 2e kaartje. Overigens zou het fijn zijn als het online kan.

Gr

R

---------------------------------------------------------

DM500S(2x),DM7020,DM800..3x 8-poorts Diseqc Switch, T90 Wavefrontier 9E,13E,19E,23E,28E...Triax 80cm op 30W

• 3 weken later...

Geplaatst:

2e kaart bij een ofiiciele dealer halen die activeerd dan direct, is altijd makkelijk, tevens kan je daar direct vragen hoe e.a werkt want op intenet vond ik het knap onduidelijk.

Als je op de hoofdkaart een basis pakket hebt dan kijk je met een 2e kaart voor 1.50 euro extra per maand naar het stbp pakket, dus GEEN HD kanalen.Voor nogeens 5 euro per maand erbij (6.50 totaal) kijk je ook op de 2e kaart basis HD zenders pakket.

Als je op de hoofdkaart een ander pakket hebt (maakt niet uit welk) dan ontvang je op de 2e kaart voor 2.50 extra het familie HD pakket.

Vergeet niet de extra kosten, registratie etc.

http://www.canaldigitaal.nl/abonnement/extra-tv-aansluiten/

Suc6

"fortuna vitrea est"

VU+ Duo

Geplaatst:

2e kaart bij een ofiiciele dealer halen die activeerd dan direct, is altijd makkelijk, tevens kan je daar direct vragen hoe e.a werkt want op intenet vond ik het knap onduidelijk.

Als je op de hoofdkaart een basis pakket hebt dan kijk je met een 2e kaart voor 1.50 euro extra per maand naar het stbp pakket, dus GEEN HD kanalen.Voor nogeens 5 euro per maand erbij (6.50 totaal) kijk je ook op de 2e kaart basis HD zenders pakket.

Als je op de hoofdkaart een ander pakket hebt (maakt niet uit welk) dan ontvang je op de 2e kaart voor 2.50 extra het familie HD pakket.

Vergeet niet de extra kosten, registratie etc.

http://www.canaldigitaal.nl/abonnement/extra-tv-aansluiten/

Suc6

Op de 2e kaart voor 2,50 ontvang je het familie pakket zonder HD, ook op een extra kaart is HD altijd 5€ extra.

Geplaatst:

Sterkte overigens met de contacten met CD! :blink:

Ik heb er geen moeite mee gehad.

Ik heb de kaart van mijn broer overgenomen en het overnameformulier ingevuld.

En bij de abonnementskeuze  ingevuld "Zie bijlage"

In de bijlage stond dat het een 2e kaart moest worden en het nummer van mijn hoofdkaart had ik ook vermeld.

CD heeft dit gewoon correct uitgevoerd.

Vroeger waren de kratten bier van hout en moest je zuipen om de kachel aan te houden

Waar de darmen vol van zijn loopt de anus van over.

Geplaatst:

Prijs je gelukkig. Ik heb zelf nog nooit een wijziging meegemaakt waarbij het ineens goed ging. In mijn ervaring is het het meest vervelende, incompetente bedrijf waarmee ik ook kennis gemaakt heb.

Delta-FM

Vu+ Duo 4k SE & Gigablue Quad+
(Kathrein UFS910si & Humax IR-CI5400)

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen