Ga naar inhoud


kabel/ uitgang vraag quattro lnb's


Motorsmurf

Aanbevolen berichten

Hoi,

 

Ik heb jullie hulp even nodig.

 

Op mijn werk hebben we een tv systeem. De schotels zijn uitgevoerd met Quattro LNB's. Nu komen we 1 uitgang op de multiswitch/casade te kort.

 

Zelf zat ik er aan te denken om een Spaun SAR 411F achter de casade te zetten omdat deze 4 lnb's ondersteund.

 

Nu is mijn vraag welke signaal kabel van de LNB moet ik pakken om de boel werkend te krijgen? High Horizontal, High Vertical, Low Horizontal of Low Vertical? en gaat het werken wat ik wil?

 

Alvast heel erg bedankt voor jullie meedenken!

 

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


En als jullie niet altijd naar alle TV's tegelijk willen kijken, of niet naar verschillende zenders, kan je ook denken aan bijvoorbeeld het doorlussen van een ontvanger (of oplossingen in die richting). Dat heeft beperkingen, maar vraagt weinig extra investeringen.

 

groet, A33

Tip: Als je reageert op een post, geef dan altijd een citaat van de (gehele) post waar je op reageert. Sommige leden kunnen namelijk hun oorspronkelijke posts achteraf nog wijzigen, en wel veel langer dan de sinds jaar en dag in de huisregels (voor alle leden) vermelde periode van 30 minuten. Dat dat inbreuk doet aan de continuïteit van de foruminhoud, en een ongelijk speelveld creëert, wordt kennelijk (helaas) niet belangrijk geacht.

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het gaat hier niet werken als ik zeg van jongens er mogen maar 4 tv's aan. Dan krijg ik een hoop mensen op mn dak. Ik zit op een booreiland. Iig we hebben 20 decoders staan (Canal Digitaal en Sky) en die staan op hun beurt weer op een tv systeem uit het jaar kruik aangesloten.

 

We hebben hier 1 multiswitch (spaun SMS 17089 NF) die doorgelust staat naar een casade (Spaun SMK17129F) om alle decoders te voeden. Maar zoals eerder gezegd komen we 1 uitgang te kort voor een "prive" decoder op mijn werkplek om radio te luisteren en zo nu en dan tv te kijken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Beste Motorsmurf


Op de multiswitch SMS 17089 NF kunnen 8 deelnemers aansluiten.
Op de cascade SMK 17129 F kunnen 12 deelnemers op aansluiten, in totaal dus 20 die jullie nu hebben.
 

Er zijn twee mogelijkheden.


Of je vervangt de cascade SMK 17129 F door de SMK 17169 F waar 16 deelnemers op aan kunnen sluiten. Er zijn dan in totaal 24 aansluitingen.


Of je plaatst er een cascade bij, de SMK 17089 F waar 8 deelnemers op aan kunnen sluiten. Er zijn dan in totaal 28 aansluitingen.


De informatie van Spaun vindt je hier: http://www.spaun.de/pdf/flash/15/de/#/22

aangepast door Sprietje
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...