Ga naar inhoud


cd kaart her activeren/registreren.


stronger

Aanbevolen berichten

heb 2 jaar geleden van iemand een cd kaart gekregen de oranje zit al 2 jaar dus geen abbo meer op is de opnieuw te activeren want staat bij cd waarschijnlijk nog op diegene waarvan ik hem heb gekregen zijn naam.

en daar heb ik geen contact meer mee weet alleen dat die toen is overgestapt op kpn.

kan ik hier dus nog wat mee ?

Link naar reactie
Delen op andere sites


Kun je met deze nog wel NED1, NED2 en NED3 HD ontvangen? Zo ja, dan is de kaart in elk geval niet uitgeschakeld en staat waarschijnlijk nog op naam van de oorspronkelijke eigenaar.

Het kan best zijn dat de kaart al door CD is uitgeschakeld want dat doen zij regelmatig met kaarten waar geen ABO meer op zit.

Als jij geen getekend overnameformulier bezit dan kun je naar mijn mening niets meer met deze kaart behalve dan naar de FA zenders kijken en naar de NED1, 2, 3, HD.

Mac Mini M2 2023 - iPad Air 2021 - Iphone XR - Apple TV 4 2021

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je kunt de kaart eens heractiveren en kijken of je de zenders Ned. 1, 2 en 3 in SD en HD kunt ontvangen. Een heractivatie doe je hier: http://www.canaldigitaal.nl/abonnement/smartcard-heractiveren/


Als de vorige eigenaar nog een schuld bij canalDigitaal had open staan, zal hij nooit geactiveerd worden.

aangepast door Sprietje
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...