Ga naar inhoud


Zenderlijsten Amiko Alien 1 SDH 8900


snood

Aanbevolen berichten

Hallo,

 

Ik ben op zoek naar een zo up to date mogelijke zenderlijst voor de satellieten Astra 1,2,3 

28, 23 en 19 graden oost voor de Amiko Alien 1 sdh 8900 draaiend op Spark firmware.

 

Daarnaast wil ik graag weten hoe ik deze lijst in de ontvanger krijg in de spark firmware,

 

Het lukt mij prima met dreamedit in de enigma2 firmware via mijn PC, maar nu wil ik ook een nieuwe zenderlijst in de spark firmware hebben, zonder dit handmatig/ of via zoekfuncties allemaal op te zoeken dus eigenlijk ook via bv FTP of een tooltje vanaf mijn PC .

 

wie kan mij helpen? 

 

Mvgr,
 

Link naar reactie
Delen op andere sites


Hallo snood,

Heb je al gekeken in de database van je ontvanger onder Spark onder het icoontje rechts boven? Naast de firmware updates kun je daar ook recente zenderlijsten vinden.

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...

De Canal digitaal lijsten die via dat Spark menu te laden zijn zijn niet bepaald up to date.

CanDig wijzigt van alles en nog wat maar in deze van Amikostb afkomstige kanalenlijsten is geen enkele van die wijzigingen opgenomen.......,helaas. :(

Maar er zit wel een fastscan op.

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...