Ga naar inhoud


Stopt bijna heel sat4all met satelliet, of zie ik dat verkeerd?


Miauw

Aanbevolen berichten

Is vrijwel iedereen zijn/haar satelliet apparatuur aan het dumpen om over te stappen op een all-in-one systeem, of zie ik dat verkeerd?

 

Het valt mij op bij 2e hands dat daar erg veel apparatuur staat, zowel oud als ook vrij nieuw.


 

 

Ga ik later invullen, de oude info klopte niet meer.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


Sommigen stoppen, anderen vervangen door recent verschenen nieuwere modellen (bv. Vu+) en weer anderen ruimen hun zolder op.

Van massale dumping is m.i. geen sprake.

 

Zodra de beperkingen van digitale kabel (zenderaanbod) en glasvezel (kosten) duidelijk(er) aan het licht komen, komt er wel weer een tegenbeweging. 

 

Digitenne is de eerste die massaal wordt verlaten (ondanks het plug-and-play gemak).

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

KPN is haar eigen nek aan het omdraaien met Digitenne en ook aardig wat andere te dure diensten, dat is inderdaad zeer duidelijk. Er is op dat gebied een behoorlijke verschuiving bezig naar EDPnet, maar ook naar schotel en all-in-one pakketten.

 

Het viel mij aleen best wel op dat door min of meer betaalbaardere all-in-one pakketten toch mensen daar op overstappen, of de schotel voor de FTA kanalen er bij houden.

aangepast door ilseonline

Ga ik later invullen, de oude info klopte niet meer.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...