Ga naar inhoud


Chip sd kaart gebroken


stephanie

Aanbevolen berichten

Dit gaat niet de goede kant op.

 

Het gaat om dat kleine zwarte kaartje. Die omhulling is duidelijk naar de knoppen dus daar zou ik geen tijd meer insteken.

Je kan 2 dingen doen : of je koopt zo'n nieuwe adapter als op de foto en steekt daar het kleine zwarte kaartje in of je zoekt een vriend die een kaartlezer in zijn pc heeft. Als het goed is past dat kleine zwarte kaartje daar gewoon in.

 

En dan maar hopen dat hij nog te lezen is.

Komende week haal ik zo`n kaartje, waar moet ik na vragen bij de verkoper hoe heet dat kaartje precies

Link naar reactie
Delen op andere sites


Komende week haal ik zo`n kaartje, waar moet ik na vragen bij de verkoper hoe heet dat kaartje precies

Moet dat perce een nieuw kaartje zijn, ik heb zo`n kaartje hier maar daar staan al foto`s op. Dat kan ik zeker niet gebruiken toch dan worden denkelijk de foto`s gewist die er op staan of niet?

 

Want kan ik doen tegen die scheur om het lukken groter te maken

Link naar reactie
Delen op andere sites

Moet dat perce een nieuw kaartje zijn, ik heb zo`n kaartje hier maar daar staan al foto`s op. Dat kan ik zeker niet gebruiken toch dan worden denkelijk de foto`s gewist die er op staan of niet?

 

Want kan ik doen tegen die scheur om het lukken groter te maken

Ja lukken ik bedoel om mijn kans te vergroten en ik de foto kan redden nog 1 keer kan zien en snel kan importeren

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Stephanie,

 

je kan niet zomaar een sd kaart openmaken, sterker nog niet elke sdkaart heeft een micro sd er in zitten.

 

Je kan 2 dingen doen 1 je koopt een micro sd kaart reader (zie link)

***Link naar webwinkel verwijderd***

 

of 2, je koopt een micro sd kaartje met een adapter en je stopt jouw micro sd in deze adapter en probeert hem te lezen in je laptop of sd reader.

***Link naar webwinkel verwijderd***

 

Probeer de Micro sd die je hebt niet te buigen,  je kan er niet meer aan doen dan hopen dat de scheur niet de chip heeft geraakt.

aangepast door ceesv
Links webwinkels verwijderd
Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Stephanie,

 

je kan niet zomaar een sd kaart openmaken, sterker nog niet elke sdkaart heeft een micro sd er in zitten.

 

Je kan 2 dingen doen 1 je koopt een micro sd kaart reader (zie link)

***Link naar webwinkel verwijderd***

 

of 2, je koopt een micro sd kaartje met een adapter en je stopt jouw micro sd in deze adapter en probeert hem te lezen in je laptop of sd reader.

***Link naar webwinkel verwijderd***

 

Probeer de Micro sd die je hebt niet te buigen,  je kan er niet meer aan doen dan hopen dat de scheur niet de chip heeft geraakt.

De sd kaart is al open, dat heeft een bedrijf gedaan. Dat kleine kaartje waar die cirkel om heen is is gebroken (zie foto) Begin van deze topic.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat is een verloop adapter?

 

Hoi Stephanie,

 

Wellicht heb je geluk, de kaart ziet eruit als een micro sd kaart gemonteerd op microSD/SD behuizing.

Wat je zou kunnen doen is even naar een winkel gaan (mediamarkt of computer winkel en dan haal je een microSD to SD Adapter.

als ze niet los verkocht worden kan je gewoon de goedkoopste microsd met adapter kopen.

hierin schuif je jou micro sd kaart. misschien de lijm er wat afkrabben en dan proberen.

 

kijk eens naar dit plaatje:

 micro-sd-card-recovery.jpg

 

Wel blijven opletten he! ;)

It is my allegearre like folle as de ko skiet as de bolle...

ET9000, WaveFrontier 90, LT8700, Kathrein 120 cm Prime Focus draaibaar en nog wat speeltjes..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Er is vast wel iemand in jou omgeving die zo'n ding heeft, die je even kan lenen.

Heb er hier ook een paar.

Komen vaak mee met Micro SD kaartjes voor een telefoon o.i.d.

 

Ron.

It is my allegearre like folle as de ko skiet as de bolle...

ET9000, WaveFrontier 90, LT8700, Kathrein 120 cm Prime Focus draaibaar en nog wat speeltjes..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Is je vorige "raadsel" nu opgelost?

Dat met die sd kaart.................... Ik heb een kaartje gekocht zo als op de afbeelding maar helaas het functioneerde niet. Heel veel foto`s van mijn zoon van 1 2 en 3 dagen oud weg, incl filmpjes van eerste keer bij mijn dochter op schoot en in het ziekenhuis bed en in bad de eerste keer enz enz enz....... Ik heb altijd PECH.

 

Een bedrijf in Belgie wilt het kaartje nog zien in de hoop mij te kunnen helpen. Maar ik ben heeeeeeeeeeeeeeel bang dat ik weeeeeeer Pech heb!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat met die sd kaart.................... Ik heb een kaartje gekocht zo als op de afbeelding maar helaas het functioneerde niet. Heel veel foto`s van mijn zoon van 1 2 en 3 dagen oud weg, incl filmpjes van eerste keer bij mijn dochter op schoot en in het ziekenhuis bed en in bad de eerste keer enz enz enz....... Ik heb altijd PECH.

 

Een bedrijf in Belgie wilt het kaartje nog zien in de hoop mij te kunnen helpen. Maar ik ben heeeeeeeeeeeeeeel bang dat ik weeeeeeer Pech heb!

Kaartje was van 4 juni tot 16 juni en mijn zoon is geboren 5 juni... Ik ben super verdrietig!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...