Ga naar inhoud


Chip sd kaart gebroken


stephanie

Aanbevolen berichten

Kan ik u een foto sturen van het kaartje, of maak ik dan de schade groter door de flitser. (ja misschien stom gedacht maar wil niks erger maken snappie) Misschien kan u zo de kans inschatten

 

Een foto maken van beide kanten kan geen kwaad, en ik zou die hier op het forum plaatsen.

Dat geeft iedereen de mogelijkheid een duit in het zakje te doen.

 

Blijf niet wachten tot er iemand een kansinschatting maakt dat de inhoud te redden is.

Die is per definitie < 100%

Je kunt er helemaal niets mee, je moet alleen vertrouwen hebben in degene die je het werk toevertrouwt.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Stephanie , niet flitsen , dat geeft reflecties waardoor het niet duidelijker word .

En , nee ik heb geen bedrijf die zoiets doet maar heb ervaring en veel vrije tijd om zoiets uit te voeren.

Het gaat je ook geen geld kosten .

Indien nodig is een setje verende naalden samen stellen een leuke uitdaging .

Het verschil tussen theorie en praktijk is mijn uitdaging .
Octagon SF8008 4K   Edision Primo IP S2  Dr.HD F16  

1.8 m ChannelMaster Offset in tuin 53º E - 45º W Jaeger SMR 1224 Usals met 5 Lnb wisselaar 2x Ka - Ku - C band Lin / Circ

1.2 m Echostar Offset  aan schuur  53º E    34.5 W   Twoteck Twinrotor met 3 Lnb wisselaar Ku - Ku low - Ka

Link naar reactie
Delen op andere sites

Stephanie , niet flitsen , dat geeft reflecties waardoor het niet duidelijker word .

En , nee ik heb geen bedrijf die zoiets doet maar heb ervaring en veel vrije tijd om zoiets uit te voeren.

Het gaat je ook geen geld kosten .

Indien nodig is een setje verende naalden samen stellen een leuke uitdaging .

 

"Stephanie , niet flitsen , dat geeft reflecties waardoor het niet duidelijker word"

 

De reflecties t.g.v. het flitsen hebben natuurlijk alleen betrekking op de afbeelding die je zou gaan maken, en heeft natuurlijk geen enkele invloed op de reddingspogingen.

 

"Het gaat je ook geen geld kosten"

 

Voor dit argument zijn onze zuiderburen natuurlijk ongevoelig, hiervoor vallen alleen de Hollanders!  :grin:

 

 

Ben wel benieuwd of het met de foto's goed gaat komen.

Ik hoop dat Stephanie ons daarover t.z.t. nog informeert.

aangepast door Lex_luthor
Link naar reactie
Delen op andere sites

Stephanie , ik weet niet hoever je bij mij vandaan woont , maar je kunt altijd vrijblijvend langskomen zodat we het samen onder de microscoop kunnen bekijken en de kans inschatten .

Het verschil tussen theorie en praktijk is mijn uitdaging .
Octagon SF8008 4K   Edision Primo IP S2  Dr.HD F16  

1.8 m ChannelMaster Offset in tuin 53º E - 45º W Jaeger SMR 1224 Usals met 5 Lnb wisselaar 2x Ka - Ku - C band Lin / Circ

1.2 m Echostar Offset  aan schuur  53º E    34.5 W   Twoteck Twinrotor met 3 Lnb wisselaar Ku - Ku low - Ka

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als het micro sd kaartje niet gebroken is ,dan kun je hem evt zo in een adpter kaart steken Deze is Niet van een Chip voor zien,en die vervolgens weer in een usb adapter gestoken kan worden,ook hier in zit geen chip.

 Dus als de je mazzel hebt kun je alle bestanden zo weer uitlezen.

gemaakt met sony cybershot  DSC-HX7V ,16,2 mega pixels.post-40587-0-56864900-1378797351_thumb.jpg

aangepast door columbo
Link naar reactie
Delen op andere sites

@Columbo , in haar eerste bericht staat een foto waar het scheurtje wel goed te zien is .

Een bedrijf heeft al pogingen gedaan het kaartje uit te lezen , zonder succes .

Het verschil tussen theorie en praktijk is mijn uitdaging .
Octagon SF8008 4K   Edision Primo IP S2  Dr.HD F16  

1.8 m ChannelMaster Offset in tuin 53º E - 45º W Jaeger SMR 1224 Usals met 5 Lnb wisselaar 2x Ka - Ku - C band Lin / Circ

1.2 m Echostar Offset  aan schuur  53º E    34.5 W   Twoteck Twinrotor met 3 Lnb wisselaar Ku - Ku low - Ka

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Columbo , in haar eerste bericht staat een foto waar het scheurtje wel goed te zien is .

Een bedrijf heeft al pogingen gedaan het kaartje uit te lezen , zonder succes .

Kun je mij je mail geven dan kan ik binnenkort eens langskomen met het kaartje. Wat u laatst zei dat u ook eens zo wil kijken als ik dat fijner vond.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je hebt PM

Het verschil tussen theorie en praktijk is mijn uitdaging .
Octagon SF8008 4K   Edision Primo IP S2  Dr.HD F16  

1.8 m ChannelMaster Offset in tuin 53º E - 45º W Jaeger SMR 1224 Usals met 5 Lnb wisselaar 2x Ka - Ku - C band Lin / Circ

1.2 m Echostar Offset  aan schuur  53º E    34.5 W   Twoteck Twinrotor met 3 Lnb wisselaar Ku - Ku low - Ka

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb zojuist het filmpje van recoverfab bekeken 

Als zij met al hun mogelijkheden zeggen : niet meer te redden dan moet ik bekennen dat de kans dat ik het wel kan nihil is .

post-30993-0-71194800-1378902280_thumb.jpg

Het verschil tussen theorie en praktijk is mijn uitdaging .
Octagon SF8008 4K   Edision Primo IP S2  Dr.HD F16  

1.8 m ChannelMaster Offset in tuin 53º E - 45º W Jaeger SMR 1224 Usals met 5 Lnb wisselaar 2x Ka - Ku - C band Lin / Circ

1.2 m Echostar Offset  aan schuur  53º E    34.5 W   Twoteck Twinrotor met 3 Lnb wisselaar Ku - Ku low - Ka

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...