Ga naar inhoud


Amiko alien2 afstandbed. kapot.


satrat

Aanbevolen berichten

Na alleen maar 6 maanden heeft mn afstandbediening het begeven. Heb 2x de batterijtjes verwisselt maar no luck. Het probleem nu is dat ik in spanje woon en zomaar niet een andere kan kopen of om te zien hoe met met de garantie staat. Nu de vraag: De ontvanger staat op radio en ik zie op het frontpaneel geen optie om hem op tv te krijgen zodat ik voorlopig ff vooruit kan. Weet iemand dit? Bedankt alvast.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Ik zou proberen een mail te sturen naar de winkel waar je hem gekocht hebt ,

en vragen om een op lossing ,of probeer in 1 of andere winkel een universele

afstandsbediening te kopen ,misschien lukt het daar mee

Volgens de wet van Bartjens moet het kunnen

 

En met de vriendelijke groeten Hendrik

 

En Is je Probleem opgelost? Help anderen door te vertellen hoe je dat hebt gedaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je kan ook een mail naar Amiko sturen voor "service and support". netjes uitleggen dat je nu in spanje woont etc... en uiteraard wat er aan de hand is.

Dat is uiteindelijk wat je nodig hebt...  veel kans dat het gaat lukken, en wie niet waagt die niet wint.

http://www.amikostb.com/?q=contact

- VU+ Ultimo 4K met 1x DVB-S2 FBC Twin + 1x DVB-C/T2 Dual tuner met VTI icm 2x een CityCom 2000 CCA850 voor Thor 1W en Astra 19.2Ost
 

 

Missachtet wird, was es umsonst gibt  (Else Pannek)

Link naar reactie
Delen op andere sites

In principe heb je internationale garantie bij de meeste apparaten... als de NL winkel het niet doet, zou ik rechtstreeks bij amiko proberen, en kijken wat die zeggen.

Eerst maar even afwachten of je antwoord krijgt uit NL...

- VU+ Ultimo 4K met 1x DVB-S2 FBC Twin + 1x DVB-C/T2 Dual tuner met VTI icm 2x een CityCom 2000 CCA850 voor Thor 1W en Astra 19.2Ost
 

 

Missachtet wird, was es umsonst gibt  (Else Pannek)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat is allemaal in orde. Ik had hem graag open gemaakt maar de vraag is hoe zonder hem te vernielen. Mn Humax AB,s dee ik altijd met een aardappelmes langs de zijkanten!!!Maar de vraag is niet meer actueel...hij gaat vandaag op de post en word onder garantie gerapareerd of vervangen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...