Ga naar inhoud


78/88 of 110 met multifeed quad?


satdr

Aanbevolen berichten

Ik ben echt aan vervanging toe voor mijn Multytenne en ben geinspireerd door het draadje : Triax 78 met Multiblock 4 lnb's plaatsen...."

 

Ik zou echter het liefst Inverto's quad gebruiken, maar de quad pas niet op 78 en 88. 

 

Dus dat zou dan 110 worden icm Inverto, wel wat groot, maar het kan.

 

Maar een 78 of 88 met alps quad, is dat ook een goede oplossing? Of ben ik echt veel beter af met Inverto tov Alps?

 

En als ik een 88 neem met Alps quad, kan ik dan de handleiding van de "Triax 78 met Multiblock 4 lnb's plaatsen " volgen?

Of word de multirail/block dan anders omdat de schotel groter is? Ik zou denken dat brandpunten hetzelfde zijn maar ben niet zeker....

 

 

 

 

 

Heb "Triax 78 met Multiblock 4 lnb's plaatsen" flink doorgespit maar kon deze antwoorden niet vinden, en heb nu zoiets van, als ik het ga doen dan meteen maar goed...!

 

 

 

Alvast bedankt

 

 

Vu+ Ultimo4k

1 FBC DVB-C en 1 FBC DUAL DVB-S2X

OpenPli 7

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 37
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste satdr


Als het niet perse nodig is om smalle lnb’s te gebruiken, kun je beter gewone lnb’s nemen.
 

Het klopt dat de Inverto Black Ultra Quad niet op een Triax 88 past maar je kunt ook de Inverto Black premium Quad nemen, zie: http://www.inverto.tv/products/product.php?section=1&id=79&PHPSESSID=9a446a380c79f499540b82f54b58172d


Die doet nauwelijks onder voor de Ultra.


De afstelling wordt dan zeker anders dan is de link beschreven en is ook een beetje afhankelijk waar de schotel staat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Beste satdr

 

Als jij prijzen in Duitsland wilt weten, dan moet je niet zoeken op Google.nl maar op Google.de, de Duitse versie van Google.


Als jij dan intoetst Inverto Black Premium Quad, dan krijg je bijna allemaal Duitse sites.


Er komen dan ook vergelijkings-sites zoals amazon.de en idealo.de., net zoiets al hier Independer.nl voor verzekeringen.

Daarin staan de aanbieders met de laagste prijzen bovenaan.

 

Nu zoek je dan met “Inverto Black Premium Quad” een bepaald type lnb maar wil je nu bijv. schotels zoeken zonder merk en type met een diameter van 125cm, dan toets je het Duitse woord in: Satellitenschüssel of Sat-Antennen of Sat Schüssel 125cm en je krijgt een zee aan informatie over prijzen in Duitsland van 125cm-schotels.

aangepast door Sprietje
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...