Gast Geplaatst: 9 september 2013 Delen Geplaatst: 9 september 2013 Mijn vriendin is in paniek, omdat de xxx zenders weg zijn. Hustler en meer. Wat nu ;( Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
guppje29 Geplaatst: 9 september 2013 Delen Geplaatst: 9 september 2013 Nou er heeft geruimte tijd met hele dikke vette letters door het beeld gescrolt dat die zenders over gingen naar Mpeg 4. Je moet dus een Mpeg 4 decoder hebben om deze zender nog tekunnen ontvangen. ze zitten nog welop de Astra 1. DM920 2x S2+1xDVB-C/T - Apple TV 4K - DM8000 2x S2 + 2x DVB-C Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
vincent1971 Geplaatst: 9 september 2013 Delen Geplaatst: 9 september 2013 Misschien eens de zenders opnieuw inladen van 19,2 graden oost? Astra 1 zit bij mij op 31,5°E, 28.2°E, 19.2°EAstra 2 zit bij mij op 19.2°E, 28.2°EAstra 3 zit bij mij op 23.3°E,23.5°E Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Moderator ceesv Geplaatst: 9 september 2013 Moderator Delen Geplaatst: 9 september 2013 http://www.ikverhuismee.tv/?action=pagina&id=458&title=Zenderwijzigingen%20juli%202013 http://www.canaldigitaal.nl/uploadedFiles/Content/Others/canaldigitaal-hd-zenderlijst-tv-radio.pdf Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
ronaldsl Geplaatst: 9 september 2013 Delen Geplaatst: 9 september 2013 Mijn vriendin is in paniek, omdat de xxx zenders weg zijn. Hustler en meer. Wat nu ;( Ha Haaaaaaaaaaa, ja, je vriendin is in paniek !! Doe je toch waarschijnlijk 'iets' niet goed (genoeg) !! 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Geplaatst: 9 september 2013 Auteur Delen Geplaatst: 9 september 2013 http://www.ikverhuismee.tv/?action=pagina&id=458&title=Zenderwijzigingen%20juli%202013 http://www.canaldigitaal.nl/uploadedFiles/Content/Others/canaldigitaal-hd-zenderlijst-tv-radio.pdf De eerste vermeld geen freuentie en de tweede kennelijk de oude SD. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Geplaatst: 9 september 2013 Auteur Delen Geplaatst: 9 september 2013 Ha Haaaaaaaaaaa, ja, je vriendin is in paniek !! Doe je toch waarschijnlijk 'iets' niet goed (genoeg) !! Voor jou een vraag Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Moderator ceesv Geplaatst: 9 september 2013 Moderator Delen Geplaatst: 9 september 2013 Ach ja, het blijft Canaldigitaal...., het zijn de lijsten van hun eigen website. Hustler: Astra 1 12721 H DVB-S2 8PSK 3/4 Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Geplaatst: 9 september 2013 Auteur Delen Geplaatst: 9 september 2013 Ach ja, het blijft Canaldigitaal...., zet zijn de lijsten van hun eigen website. Hustler: Astra 1 12721 H DVB-S2 8PSK 3/4 Argg vandaar. Wel gescand daar, maar niet gevonden. Hoe schakel je 8PSK ook alweer in op een dream? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Moderator ceesv Geplaatst: 9 september 2013 Moderator Delen Geplaatst: 9 september 2013 Dat antwoord moet ik je schuldig blijven. Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Mojo Geplaatst: 9 september 2013 Delen Geplaatst: 9 september 2013 (aangepast) Argg vandaar. Wel gescand daar, maar niet gevonden. Hoe schakel je 8PSK ook alweer in op een dream? Gewoon in het menu bij het zoeken. 9 september 2013 aangepast door Mojo You know when you've been shagged. I like receivers who give me pleasure. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Geplaatst: 10 september 2013 Auteur Delen Geplaatst: 10 september 2013 Ach ja, het blijft Canaldigitaal...., het zijn de lijsten van hun eigen website. Hustler: Astra 1 12721 H DVB-S2 8PSK 3/4 Bizar ... 12721 ... niks en 12722 opeens weer natuurgeweld Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
ronaldsl Geplaatst: 10 september 2013 Delen Geplaatst: 10 september 2013 Bizar ... 12721 ... niks en 12722 opeens weer natuurgeweld Nou, prettige avond/nacht dan maar !!! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Geplaatst: 10 september 2013 Auteur Delen Geplaatst: 10 september 2013 Wat een paar x-jes in een bericht al niet veroorzaakt .... Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen