Ga naar inhoud


TVV kaart zonder abbo vraag


drz

Aanbevolen berichten

Ik heb een vraagje over een TVV kaart waar geen abbo meer op zit.

Met de Nederlandse Canaal Digitaal kaart kun je met een verlopen abbo nog de zenders Ned 1,2 en 3 ontvangen, hoe zit dat met de TVV kaart?

 

"Een leven dat niet kritisch naar zichzelf kijkt, is het niet waard om geleefd te worden."

Link naar reactie
Delen op andere sites


Ter info:

 

Ook voor Canal Digitaal geldt: geen abo, geen beeld. Voordeel is dat BVN echt FTA is en dus zonder kaart te bekijken. NED1, 2 en 3 (HD) deze zenders zijn FTV en hebben een actieve kaart nodig.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Gors

 

Dat is meer een feature van Seca ontvangers. Die willen gewoon een Seca kaart 'ruiken' om te werken.. Maar heeft in deze niets te maken met de vraagstelling van de topic starter.. Zonder geldig abo (FTV is gewoon het goedkoopste 'abo') geeft TVV en CDS geen beeld..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ter info:

 

Ook voor Canal Digitaal geldt: geen abo, geen beeld. Voordeel is dat BVN echt FTA is en dus zonder kaart te bekijken. NED1, 2 en 3 (HD) deze zenders zijn FTV en hebben een actieve kaart nodig.

Op een verlopen Canal Digitaalkaart houd je altijd nog Ned1, 2 en 3. Ik vroeg mij af of een TVV kaart dan Eén en Canvas zou doorgeven.

"Een leven dat niet kritisch naar zichzelf kijkt, is het niet waard om geleefd te worden."

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 maanden later...

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...