Ga naar inhoud


Ik wil een website gaan maken maar hoe en wat ?


1pm

Aanbevolen berichten

Zoals ik al zeg ik wil een website gaan maken en die online zetten het wordt ereen met alleen wat text wat foto's en een link naar mijn e-mail adres van g-mail dan .

Maar ik zou niet weten hoe te beginnen en deze online te zetten en als ie online is hoe kan ik dan wat aanpassen of veranderen ?

graag wat hulp

 

1pm

Joa zo gaat dat alaaf !!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites


of je kiest voor een hosting die CMS aanbied waarbij je zelf uw site online kan maken en aanpassen,enig nadeel is dat je meestal zelf niet uw eigen design kan maken maar moet kiezen uit een basis aanbod.

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2) - T90 met 8 lnb's.

Tiny audio M7+, konig ANT-UV11L-KN en versterker konig ANT amp kit-10,

Konig FTA20

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn advies voor de "beginner" is om gewoon een hoster te gebruiken die WordPress aanbied. Daarmee kan je heel gemakkelijk een site "bouwen" en er zijn heel veel z.g.n. "themes" beschikbaar die het uiterlijk van de site aanpassen...

“Success is not final, failure is not fatal: it is the courage to continue that counts.” ~ Winston Churchill

Link naar reactie
Delen op andere sites

Yep, ben het eens met bovenstaand advies. Bekijk eens een aantal providers en kijk welke tools ze aanbieden.

aangepast door Psychosammie
  • Resistance is futile you will be assimilated
  • Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790)
  • Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Drupal

Joomla

wordpress

 

Deze drie moet je eens bekijken.

 

Dit zijn zogenaamde cms pakketen waarmee je direct online aanpassingen kan doen, thema's en extra modules installeren zonder dat je echt iets van html op php moet kennen.

 

Succes

aangepast door Puch

iMac 27" macOS Sierra
iPhone 5s iOS 10

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...
  • 4 weken later...

Ik werkte vroeger in Dreamweaver en heb er veel plezier aan gehad. Maar sinds de overgang naar php ben ik eigenlijk afgehaakt.

 

Nu gebruik ik alleen nog maar de templates die onze host aanbiedt en maatwerk doe ik door de bestanden middels ftp te downloaden en alsnog in Dreamweaver te openen.

 

Wat mij overigens het meeste van alles heeft geholpen met websites bouwen is in Google:

 

HTML code for xxxx

 

en xxxx is dan wat je wilt hebben, bv e-mail link

Weet je wat erger is dan een worm in je appel?

Een halve worm in je appel...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...