Ga naar inhoud


Problemen met KPN mail in Outlook 2007


ronaldsl

Aanbevolen berichten

Hoi,

 

Ik heb hier een laptop van een kennis. Die heeft KPN mail. Nu probeer ik Outlook 2007 te configureren, maar SMTP krijg ik niet voor elkaar, wat ik ook doe... Bij een uitgaande mail komt steeds een bericht in de inbox dat het bericht niet verzonden kan worden.

 

Nu heb ik ergens gelezen dat je een KPN mail alleen kan instellen/testen op een KPN lijn, ik zelf zit hier op Telfort.

 

Iemand een idee ?

 

EN ???? wat is nu precies de SMTP server van KPN ??? daar zie ik ook verschillende uitvoeringen van .

 

Groetjes, Ronald

 

(OS: W7)

Link naar reactie
Delen op andere sites


http://kpn-customer.custhelp.com/app/answers/detail/a_id/15897

 

pop.kpnmail.nl (POP poort 110)

mail.kpnmail.nl (SMTP poort 25)

 

En het kan best zo zijn dat je alleen toegang krijgt via de internetaansluiting van die kennis en dat het bi jou thuis niet gaat werken.

  • Resistance is futile you will be assimilated
  • Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790)
  • Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nu heb ik ergens gelezen dat je een KPN mail alleen kan instellen/testen op een KPN lijn, ik zelf zit hier op Telfort.

 

(OS: W7)

Klopt op een telfort aansluiting kun je alleen via telfort mail zaken versturen.

Ik heb al jaren mijn eigen mailadres maar bij uitgaand email moet er smpt.telfort.nl staan anders krijg je echt niets verstuurd (dat geldt niet alleen voor telfort hoor, dat zijn er wel meer die dat zo doen)

 

suc6

 

Gerrit

zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja dat klopt. Is als dank voor de eerste spammers. Relay functie van de POP servers is al jaren uitgeschakeld. Je word getrakteerd op melding 550 - Sorry we do not Relay for you..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...