Ga naar inhoud


Partnerbox , channelremoteconverter probleem


alfred de witt

Aanbevolen berichten

Ik heb deze box van beide apps voorzien om in de keuken tv te kunnen kijken. Het netwerk is volledig bedraad en zit op dezelde router. Master is vu triple ultimo. Probleem is dat het geluid stottert, met beide apps. Heb al veel geprobeert maar het geluid blijft stotteren. Het beeld lijkt wel ok. Wat kan ik nog doen of is de db gewoon te langzaam om deze apps probleemloos te laten werken.

Alfred

Vu duo 2, VU uno twin, T90, Philips 90cm offset schotel met diseqc motor, LG 4K 55" 

Link naar reactie
Delen op andere sites


dat lijkt mij toch een performance probleem ( LAN ), om welke db gaat het op de client kant ( keuken ) ?

Gebruik zelf ook al heel lang deze combinatie over het lichtnet met powerplugs, werkt prima met 1 client - met twee clients is het wat moeilijker maar lijkt na dit weekend ook weer prima te werken! Mijn setup was jaren: master DM8000 en client DM800 (eerste generatie)

aangepast door dolphs

Xtrend ET10000 met Quad Inverto Ultra

Link naar reactie
Delen op andere sites

alle kanelen hebben dit probleem, fta als gecodeerd. De client is de db7025+, de master kan de ultimo of een duo zijn maar bij beiden heb ik hetzelfde probleem, hakkelend geluid. 

Er zitten wel enkele splitters in het syteem om meerdere aansluitingen te creeren.

Hoofdmodem,  splitst naar router,  op deze router zit rechtstreeks de ontvanger uit de keuken. 

De ultimo en de duo zit nog een router tussen met 4 ingangen.

Wellicht zit hier het probleem ? 

Alfred

Vu duo 2, VU uno twin, T90, Philips 90cm offset schotel met diseqc motor, LG 4K 55" 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zal kort uitleggen hoe mijn netwerk eruit ziet,

hoofdmodem is zyxel p260,  hier zit een sitecom 300n op aangesloten. Op de sitecom zitten 2 switches en op elke switch zit een vu ontvanger en nog enkele apparaten.  De db 7025+ zit rechtstreeks op de sitecom aangesloten.

 

Ik denk dat de switches het probleem zijn, wellicht zijn ze te traag en 100mb ?  Hoe test ik dat eventueel uit en/of welke switch kan ik het beste gebruiken. De switches die ik nu gebruik  zijn goedkope switches. Had 1 dure switch gekocht maar die werkte niet. 

Alfred

Vu duo 2, VU uno twin, T90, Philips 90cm offset schotel met diseqc motor, LG 4K 55" 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...