kees hekstra Geplaatst: 11 december 2013 Delen Geplaatst: 11 december 2013 Waar kan ik in dcc de map temp/var/volatile, vinden.Bvd.Moet proberen handmatig cccam er in te zetten. Het Leven Is Een Melodie Gedreven Door Komedie Verweven Met Parodie Tot Zeven Zeisen Zonder Remedie Dood Omgeven Met Tragedie Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Mimisiku Geplaatst: 11 december 2013 Delen Geplaatst: 11 december 2013 Via DCC gewoon inloggen op je box. Daar staat in de root de symlink tmp met een handje. Klik erop en ze ziet de directory var. Daarop klikken en je ziet volatile Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
kees hekstra Geplaatst: 11 december 2013 Auteur Delen Geplaatst: 11 december 2013 Mimisiku bedankt wat ben jij altijd behulpzaam.Ga het morgen proberen en je hoort hier nog van mij.Ook dvbs bedankt voor de email klasse heren.Handmatig een cam er in zetten zit ik al jaren mee dat het mij niet wil lukken.Het geheugen van de box is in ieder geval nu goed mimisuku. Het Leven Is Een Melodie Gedreven Door Komedie Verweven Met Parodie Tot Zeven Zeisen Zonder Remedie Dood Omgeven Met Tragedie Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Mimisiku Geplaatst: 11 december 2013 Delen Geplaatst: 11 december 2013 Welke image draait er op die box? De meeste recente images bieden ze toch ook aan in de feeds? Bij OpenPli gewoon MENU, APPLICATIES (of Plugins) en dan groene knop voor downloaden... OpenATV ondersteunt sinds deze week inderdaad geen softcams meer via de feeds Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
kees hekstra Geplaatst: 11 december 2013 Auteur Delen Geplaatst: 11 december 2013 En wat moet ik dan nog met de dreambox doen????.Dit bovenste is gelukt bedankt er voor. Het Leven Is Een Melodie Gedreven Door Komedie Verweven Met Parodie Tot Zeven Zeisen Zonder Remedie Dood Omgeven Met Tragedie Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
kees hekstra Geplaatst: 11 december 2013 Auteur Delen Geplaatst: 11 december 2013 open atv de niewste maar zie geen cam meer opeens daar. Het Leven Is Een Melodie Gedreven Door Komedie Verweven Met Parodie Tot Zeven Zeisen Zonder Remedie Dood Omgeven Met Tragedie Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Mimisiku Geplaatst: 12 december 2013 Delen Geplaatst: 12 december 2013 Op zoek naar een Enigma 2 CCCam in .IPK formaat is het handigst. Zijn goed te vinden via Google.. Let wel op dat je een beetje betrouwbare site gebruikt. Er zijn heel veel vieze versies van CCCam op het net te vinden die ietsje meer doen dan jouw kaartje servicen. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
dirocca Geplaatst: 12 december 2013 Delen Geplaatst: 12 december 2013 enigma2-plugin-softcams-cccam_2.3.0-r0_mips32el.ipk grtz Philip vuduo 500 GB HDD openpli4 - vuduo2 1TB HDD 2xdualS2 tuner openpli4 - XP1000 pli4 Samsung plasma 60inch-AVR Denon-Bose accoustimas 7.1 logitech harmony ultimate TVV - dual lnb 19.2 & 23.5 - OSCAM Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
kees hekstra Geplaatst: 12 december 2013 Auteur Delen Geplaatst: 12 december 2013 bedankt Het Leven Is Een Melodie Gedreven Door Komedie Verweven Met Parodie Tot Zeven Zeisen Zonder Remedie Dood Omgeven Met Tragedie Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen