Sharky1 Geplaatst: 27 december 2013 Delen Geplaatst: 27 december 2013 (aangepast) Ik ben bezig mijn bi-bigsat te monteren en heb bij het monteren van de bracket warmee de Tilt, Elevation en Azimuth kan worden ingesteld 2 ringen over met een inkeping erin. Op de bijgeleverde tekeningkan ik niet zien waar deze 2 speciale ringen moeten worden aangebracht. Wie heeft de oplossing? 27 december 2013 aangepast door Sharky1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Oplossing Sprietje Geplaatst: 27 december 2013 Oplossing Delen Geplaatst: 27 december 2013 (aangepast) Als de bouten en ringen goed geplaatst zijn, wijst de inkeping van de ringen naar de gradenverdeling voor de Bi-Satellite. Lees ook bericht 8 van dit draadje: http://www.sat4all.com/forums/topic/300503-montage-big-bisat/ en dit: http://www.sat4all.com/forums/topic/324951-big-bisat-montage-handleiding/page-2 27 december 2013 aangepast door Sprietje Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
minplus Geplaatst: 27 december 2013 Delen Geplaatst: 27 december 2013 In die eerste link heb ik aangegeven waar het probleem zit. Er staat een fout in de handleiding waardoor je met die ringen in je haar zit 3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Sharky1 Geplaatst: 27 december 2013 Auteur Delen Geplaatst: 27 december 2013 Draadje kan worden gesloten. De foto in het 2e draadje spreekt voor zich. Op de tekening van Cahors staan deze bouten precies andersom getekend! Ik had zelf al bedacht dat de inkeping voor de gradenboog diende maar toch, nu weet ik het zeker. Bedankt voor jullie snelle actie. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen