Ga naar inhoud


SAB Titan 1 3606, iemand ervaring mee?


magielsr

Aanbevolen berichten

Ik heb de iets oudere sab titan 1 3602 .

 

De nieuwste firmware op de officiele site is.

554_ALI3602_06020400_sab_220_mcs_amstar_1.5.39.rar

 

Er zijn 2 officiel versies , de orginele had een lamge optie balk onderin en had bij epg witte letters op een zwarte achtergrond die seconden na bleef brande op mijn netvlies.

 

Ik verwacht spoedig weer een nieuwe firmware daar ik na veel mailen serieus ben genomen over een antal software foutjes zoals:

 

programma's in de opname programmering verdwenen spontaan (dit kwam omdat de epg tijd bij div spaanse zenders op een latere kwam te staan, en als dat later is als de aanvangtijd van een programering, dan werdt hij gewist).

De tijd handmatig instelen van de klok van de sab gaf een verschoven epg informatie van 1 uur, en was dus geen optie.

 

verder wat kleine bukjes die niet storend cq te verhelpen zijn door instellingskeuzes.

 

ik ben er verder zeer tevreden over.

 

GRAAG WIL IK VAN U WAT ETEN: ;)

 

Ik ondervind dat een sd (!) uitzending in de Hd mode (1080) niet scherp is, maar als ik rgb of 576p/i kies (de tv moet het signaal dan upwarderen naar 1080 pixels) dan is het beeld wel scherp.

Er zit een knop op de afstandsbediening waarmee je direkt kan overschakelen van rgb naar hd , zo kun je het beter vergelijken.

Hoe is uw ervaring met uw latere versie sab ?

 

Hd beeld is overigens brilliant..

 

(za en zo ben ik offline)

 

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


Toch iets gevonden als je een basis abb. hebt en nu dus rtl8 hd kunt ontvangen.

Heeft de sab een probleem rtl 8 hd werkt niet met de kaart dan.

Hij geeft geen beeld op de rtl8hd terwijl de zelfde kaart wel rtl8hd weer geeft bij een sab micro of m7 ontvanger.

sab ultimate hd 88cm schotel (2 keer zelfde installatie)

samsung dvbt

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 maanden later...

Help sab 3606 laatste firmware .... cccam geen probleem Origineel Telesat  kaart geen probleem  maar Origineel TNT kaart niets aan te doen het blijft zwart . Het stond in forums geschreven dat deze mits firmware met tnt kaart overweg kan . iemand een idee

 

Best regards

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 6 maanden later...

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...