Ga naar inhoud


Invoer kaart canaldigitaal in sab titan FSTC


Baticon

Aanbevolen berichten

Ik heb een SAB Titan gekocht en heb mijn canaldigitaal kaart in de ontvanger gestopt. Ik krijg echter nu de melding "scrambled". Free to air ontvang ik wel.

Kaart heractiveren heeft niet geholpen. De kaart zit er volgens de handleiding in met de chip naar boven. Hoort deze naar achteren te zitten of naar voren?

Heeft iemand anders een idee om toch de Nederlandse zenders te kunnen ontvangen?

Ik heb een settopbox abonnement voor op de camping,

 

Alvast bedankt

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Moderator

Settopbox abonnement voor op de camping?

Recreatiepakket? (voor 6 maanden van 21 maart t/m 20 september).

 

Wanneer je het recreatie abonnement bedoelt? Ik denk dat het camping seizoen voorbij is.

Je zult moeten wachten tot volgend jaar of een ander abonnement aanschaffen.

 

Normaal kan je in het menu kijken of de kaart herkend wordt en of die geldig is.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Plaats de kaart met de chip naar boven, en met de chip naar achteren, als het goed is heb je aleen

NL123 en alle vrij te ontvangen kanalen

Volgens de wet van Bartjens moet het kunnen

 

En met de vriendelijke groeten Hendrik

 

En Is je Probleem opgelost? Help anderen door te vertellen hoe je dat hebt gedaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Beste Baticon

 

Het komt wel vaker voor dat mensen niet of niet meer weten of ze de smartcard nu met de chip naar boven of met de chip naar onderen in de ontvanger moeten steken. Soms heb je meerdere ontvangers waarbij de kaart in de ene ontvanger omlaag moet en in de andere omhoog.

Eén ding moet je onthouden. Je moet de kaart met de chip altijd naar voren in de kaartlezer steken zoals je dat met een bankpas ook doet.

Om zeker te weten of de kaart goed is ingevoerd kun je controleren via het menu.

Als je het smartcard nummer uit kunt lezen, is hij goed ingevoerd. Kun je het smartcardnummer niet uitlezen, dan zit hij verkeerd om.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...