Ga naar inhoud


Ik heb een LNB maar weet niet of hij sterk is?


xboxfan

Aanbevolen berichten

Voor dat ik een Inverto black ultra ga kopen wil ik weten of deze lnb sterk genoeg is om nilesat te ontvangen.

Mijn schotel is 120cm 

Zie foto

 

 

Merk Digiclass Germany

Model DC-201 superior

 

 

Input: 10.7-12.75GHz

Output: 950-2150MHz

L.O.: 9.75/10.6GHz

Water protection

 

 

0.1 dB

post-69168-0-74664200-1388947246_thumb.jpg

aangepast door xboxfan
Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Moderator

Gewoon uitproberen, daar valt zo niets over te vertellen.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

xboxfan, zit jij soms met zware schulden of in financiële moeilijkheden ?  

Ik weet dat een rare vraag is, maar in hemelsnaam waarom kiezen voor een onbekende lnb om een paar euro’s uit te sparen.

Terwijl de Inverto black ultra bewezen heeft de beste te zijn, zeker als het de bedoeling is om  Nilsesat te gaan ontvangen.

 

Een lnb is het hart van de installatie, en die moet niet alleen goed ontvangen en omvormen, maar ook bestand zijn tegen natuurelementen, regen vorst en hitte.

De meeste prullen gaan hier op kapot of in de fout en dan heb je 2 keer kosten en ongemak.

Kies toch een degelijke lnb, een Inverto black ultra kost geen fortuin.

The key to happiness. Stay away from idiots

Link naar reactie
Delen op andere sites

Uit ervaring: Dat gele koppie vertoont na 1 à 2 jaar al barsten, slechte plastiek dus...

1x Triax78 enkel voor 23.5° - 1x Cahors BigBisat voor 13° + 19.2° (centraal) + 28.2° - 4x Inverto Twin Black LNB - 2x DiSEqC Switch - KOKA799 - HORIZON HD-S2 Satelliet meter - 40" SONY tv met CI-module/SC - Diverse ontvangers ivm instellen en testen....   

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...