Ga naar inhoud


Coax splitter werkt niet!


EmreGullu
Ga naar oplossing Opgelost door ceesv,

Aanbevolen berichten


  • Moderator

Wat voor schotel heb je? passen er "brede" koppen op?

Alps werken goed, maar er zijn nog veel meer LNB's die goed werken.

Pas alleen op voor LNB's met smalle koppen, sommige zijn erg gevoelig voor regendruppels en geven dan geen signaal meer.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Klopt het EmreGullu dat je op de tweede tuner maar twee satellieten wilt ontvangen of wil je daar ook vier satellieten op ontvangen. In dat geval moeten alle vier de lnb’s vervangen worden door lnb’s met twee uitgangen.

En als je een Spaun diseqc-switch SAR 411 nodig hebt, koop dan meteen het type SAR 411 WSG die voorzien is van een waterbestendige behuizing, zie bijlage anders moet je die er nog eens apart bij kopen.

 

Welke schotel heb je precies?

post-60869-0-93829000-1389905305_thumb.png

Link naar reactie
Delen op andere sites

 Mijn TDS78 heeft 5 bevestigingsbouten aan de schotel, mijn TDS88 heeft er 6. (Triax kan natuurlijk in de loop der tijden de constructies aangepast hebben). Zie bijlagen.

 

Ik gok dus op Triax 88 maar als Emregullu zoals Sprietje zegt, hoogte en breedte meet is dat met zekerheid te zeggen.

 

Groetjes,

Roman

post-52341-0-60521300-1389954121_thumb.jpg

post-52341-0-71988100-1389954145_thumb.jpg

post-52341-0-07028400-1389954176_thumb.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik denk ook dat het een Triax 88 is maar ik heb me ook laten verleiden door de dikte van de mast. Dat moet dan wel een 60mm pijp zijn maar dat zou kunnen want de mastklemmen staan ook bijna helemaal achteraan. Maar ook het feit dat de lnb’s bijna de gehele multirail lengte gebruiken geeft wel aan dat het een Triax 88 moet zijn.

In dat geval kunnen dus normale lnb’s gebruikt worden en zou ik de Inverto Black Ultra Twin nemen.

 

Het lijkt me overigens dat de rail bijna horizontaal staat en dat is niet goed, zeker niet voor de ontvangst van de twee buitenste koppen, die voor de Hotbird en Astra 28,2.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...