Ga naar inhoud


kaart steeds freezz


Aanbevolen berichten

Hoi,

 

lange tijd ging dit goed,maar sinds nu steeds freez.

 

ik heb en canaal digitaal kaart je fam hd in unbuntu pc met smargo reader met cccam 2.30 met sid limiet 4/10 en sid rejected.

 

ik heb 4 ontvanger in huis staan als we allemaal kijken dus 4 sids gelijkt gaat even goed maar daarna continue freezz.

dit via lan

Ik start trouwens ieder nacht cccam opnieuw hier hem ik ook soms problemen dat kaart lezer niet pakt card defect fail.

mijn is verteld dat minder stabiel na tijdje??

 

kan iemand me advies geven hoe en wat.

of kan beter overstapen naar oscam?

aangepast door falcon55
Link naar reactie
Delen op andere sites


CCcam kan prima overweg met het sid gebeuren in een thuis omgeving. Oscam heeft wel meer mogelijkheden als kaartserver maar is ook veel lastiger in te stellen. En als client  (deoscam  dvbapi) kan het ik helemaal niet aanraden want die zorgt er zelf juist voor dat kaarten gaan freezen. (zie hier onder)

 

Wat je moet weten is dat er aantal zenders zijn die een limiet van 2 hanteren ipv 4 en daardoor gaat het waarschijnlijk fout. Die sids kun je dus beter op een apart kaartje zetten met 2/10

 

En ik ga er vanuit dat je niet externe luitjes toelaat op je kaarten want anders gaat het nooit goed werken. Komt er namelijk een aanvraag van iemand met oscam (daar hebben we die dvbapi weer)  die stuurt vrolijk 3x een aanvraag voor dezelfde zender binnen 10 sec en dan gaan het zeker fout.

SCHOTEL: 1,2 Mtr 50E-55W / 60cm Astra 19/23 / Airspy R2 SDR 24-1800 Mhz
RECEIVERS: Dreambox 920 UHD/DM8000/800SE / VU+ Ultimo 4K Sat & Kabel & T2 / Rpi2 ADS-B FlightFeeder

IPTV:  KPN Glas (AoN) 1 Gbit & IPTV Arris VIP5202 / Android 4K IPTV box / Kodi & Netflix / 100+ TB Storage

Link naar reactie
Delen op andere sites

nickelodeon, mtv hits, mtv dance, mtv music, mtv rocks, vh1, vh1 classic, history hd, travel hd, eurosport HD1 en 2, jimjam, ducktv

SCHOTEL: 1,2 Mtr 50E-55W / 60cm Astra 19/23 / Airspy R2 SDR 24-1800 Mhz
RECEIVERS: Dreambox 920 UHD/DM8000/800SE / VU+ Ultimo 4K Sat & Kabel & T2 / Rpi2 ADS-B FlightFeeder

IPTV:  KPN Glas (AoN) 1 Gbit & IPTV Arris VIP5202 / Android 4K IPTV box / Kodi & Netflix / 100+ TB Storage

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi,

 

lange tijd ging dit goed,maar sinds nu steeds freez.

 

ik heb en canaal digitaal kaart je fam hd in unbuntu pc met smargo reader met cccam 2.30 met sid limiet 4/10 en sid rejected.

 

ik heb 4 ontvanger in huis staan als we allemaal kijken dus 4 sids gelijkt gaat even goed maar daarna continue freezz.

dit via lan

Ik start trouwens ieder nacht cccam opnieuw hier hem ik ook soms problemen dat kaart lezer niet pakt card defect fail.

mijn is verteld dat minder stabiel na tijdje??

 

kan iemand me advies geven hoe en wat.

of kan beter overstapen naar oscam?

 

zet de sid limit eens op 4 / 11 en gebruik sid reject niet en sid  assign je zenders

XT9200 / 5000  , XP1000 OPENPLI 4.0
VU+DUO OPENPLI 2.1 met nieuwe C807 condensator met 1uf
SYNOLOGY DS1512 3TB REDS

Link naar reactie
Delen op andere sites

zet de sid limit eens op 4 / 11 en gebruik sid reject niet en sid  assign je zenders

Oke, heb je en voorbeeld je met sid assingn?

Krijg tot nu maar 14 sids werkend dus niet echt bruikbaar.

 

Heb ook even getest met die zenders van twee maar dat klopt toch echt wel zolang van die zenders af blij gaat het goed en anders gewoon freez.

Ik heb nu trouwens fam hd pakket ik zou en tweede kaart van 2,50 er kunnen bij nemen alleen heb je dan niet weer de hd zenders...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik denk niet dat fransken het helemaal begrijpt.

 

Dat die kaarten niet herkend worden heb ik wel is meer gehoord, dat heeft iets met een smargo instelling te maken dacht ik. Anders herstart je CCcam toch gewoon niet. Die kan prima een paar maanden draaien hoor als je maar enkele gebruikers hebt.

SCHOTEL: 1,2 Mtr 50E-55W / 60cm Astra 19/23 / Airspy R2 SDR 24-1800 Mhz
RECEIVERS: Dreambox 920 UHD/DM8000/800SE / VU+ Ultimo 4K Sat & Kabel & T2 / Rpi2 ADS-B FlightFeeder

IPTV:  KPN Glas (AoN) 1 Gbit & IPTV Arris VIP5202 / Android 4K IPTV box / Kodi & Netflix / 100+ TB Storage

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...