Ga naar inhoud


SAB UNIX F+ solo - Geen beeld gecodeerde zenders


Yoni

Aanbevolen berichten

Je maakt het wel spannend.

Ben erg benieuwd naar de afloop.

Maar dat zul je wel begrijpen van een bezitter van drie Amiko Aliens.

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites


Ceesv

 

Jij had je echt bij CSI of zoiets moeten aansluiten.

 

Nogmaals.

Ik heb hier een Protek met een abonnement van TVV.

Daarnaast kan ik ook pakken, maar dan ook pakken bijkomende zenders ontvangen. Nee, geen betaalzenders vermoed ik.

 

Ook al "zouden" - ik zeg wel - "zouden" het betaalzenders zijn.

Dan heb ik dan nog niets misdaan.

Ik heb die Protek nieuw en bij een erkende dealer gekocht. Jaje hoort het goed. Bij een "erkende dealer".

Ik ken daar niets van. Als hij zegt dat dit systeem goed is, dan geloof ik hem.

 

Heb een 2 receiver gekocht - SAB - op ***geen-reclame***.

De verkoper verzekerde mij dat ik al mijn zenders van TVV alsook al die pakken bijkomende zenders zou kunnen ontvangen.

 

Receiver komt hier toe. Ik sluit die aan.

NIETS! alleen een handvol zenders. Voor de rest NIETS.

 

Kaartje van TVV erin. Geen verschil.

 

Ik zie wel het signaal, alsook de programmatie. Maar geen beeld of klank.

 

Nu lees ik nogmaals deze post grondig vooraleer ik deze effectief plaats.

Want ik vermoed dat jij deze nu me een loep gaat analyseren om eventuele - vermoedelijke - fraudezaken aan het licht te brengen.

 

Goed bezig man!

 

Ik zoek hulp in een materie waar ik niets van ken, en meteen met de vette vinger erop!

 

Nee, echt waar. CSI of bij de recherche, ideale job.

 

En nu einde discussie. Heb het helemaal gehad.

 

Nog een fijne avond aan iedereen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Verleden jaar was er op het Canaldigitaal forum ook iemand die aangaf dat hij nergens van wist en aangaf dat Canaldigitaal zijn kaart na opzeggen niet op zwart gezet had. Hij kon nog steeds alle zenders ontvangen.

 

Toen hij uiteindelijk een screenshot plaatste stond daar in grote letters het internet adres van zijn illegale cardshare bron in beeld.....

 

Je zou niet de eerste zijn die zonder het te beseffen bij een officiële dealer een ontvanger aanschaft die "ingesteld" zou zijn om alle zenders te ontvangen.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Alleen bleek uit eerdere posten van deze persoon dat hij wel degelijk al een tijdje actief op zoek was geweest naar deze mogelijkheid en er mogelijk ook voor betaalde. En dan is er geen ontkennen meer aan.

F

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Waarbij ik duidelijk wil maken dat ik ervan uitga dat in dit draadje alles volgens de regels is.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik betaal nog steeds elke maand mijn abonnement. :-)

 

Tot over enkele maanden altijd bij Telenet geweest.

Vond het te duur worden.

 

Dan maar bij de dealer geweest met de bedoeling om een set van TVV aan te schaffen. Was toen een promo.

 

Daar liet hij mij weten niet voor de standaard receiver van TVV te gaan, maar voor de Protek samen met een kaartje van TVV.

Ik zou daar veel meer voldoening aan hebben.

 

Zolang ik maar op mijn gemak TV kan zien ben ik content.

 

Als ik mijn kaartje verwijder dan heb ik geen EEN, VTM, 2BE, ...

Wel hopen andere buitenlandse, Nederlandse zenders. Of dit nu betaalzenders of niet zijn, dat weet ik niet.

 

Als ik iets bij een erkende dealer koop, dan ga ik er van uit dat het correct is.

Blijkt het niet correct te zijn, dan is dat zijn verantwoordelijkheid. Niet die van mij.

 

Als je bij de viswinkel een stukje vis gaat kopen, en de verkoper verzekerd je dat die vers is, dan geloof je dat.

Ben je 's anderendaags doodziek van die vis. Dan zal hij verantwoordelijk worden gesteld omdat hij rotte vis verkoopt.

Niet ik omdat ik die heb opgegeten. :-)

 

Nu, de receiver is terug naar verkoper om dit euvel op te lossen.

Zoals eerder gezegd. Ik kan het toestel gebruiken, maar als er een probleem is, dan zit ik vast.

 

Mijn dealer wil niet naar het toestel kijken omdat die 1 niet bij hem is gekocht, en omdat 2 hij dit merk niet ondersteund.

 

Grtz!

 

Grtz!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Je kan zonder abonnement maar enkele Nederlandse zender bekijken via de satelliet, namelijk BVN en enkele regionale Nederlandse zenders.

Zie je "hopen" andere Nederlandse zenders, zonder bijbehorend abonnement dan... mag je ervan uitgaan dat je illegaal paytv kijkt.

Kenmerk daarvan is dat wanneer je de eventuele internet verbinding met je ontvanger verbreekt "hopen andere Nederlandse zenders " op zwart gaan.

 

Dat zou dan overeen komen met je openingspost.

 

Een tijdje terug heb via een_of_andere_veiling_site een SAB UNIX F+ solo.

Die is dusdanig ingesteld dat ik alle zenders zou moeten kunnen ontvangen.

 

Heb je de ontvanger niet met het internet verbonden is er niets aan de hand.

Overigens is er een verschil tussen een veiling site en een erkende dealer.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...