Ga naar inhoud


Betaling via Paypal


Mojo

Aanbevolen berichten

Ik koppel een prepay master kaart aan mijn paypal rek.Wil ik iets betalen,dan zet ik iets meer dan het bedrag op die prepay kaart,en betaal deze dan via paypal.Tot nu toe nog geen problemen gehad.

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites


Mag ik in dit topic waarschuwen voor betalen per PayPal vanuit het buitenland, gekoppeld aan je bankrekening?

Als je iets bestelt ligt de koop vast. Dan moet je gaan betalen en plots wordt er gevraagd om een creditkaartnummer etc.

Als je die niet hebt heb  je wel besteld, maar wordt er niet betaald.

Je bent dus een wanbetaler.

Ik ben allergisch voor pollen en mensen die regels uitvaardigen, maar er zichzelf niet aan houden.

 

Amstrad650D2Mac>>TF5000PVR>>etc.>>/DB7025+/TF5300KPN,VU+Duo Moteqc2100a-schotel 1mtr-X-Cam/Aston 1.05.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Men verwacht te kunnen betalen, zoals het al vele malen is gedaan in vele jaren.

Omdat je van een ip-adres bestelt in een ander land, maar met je eigen account en bankrekeningnummer,

kun je niet betalen met je gekoppelde bankrekening. Voorstellen om het geld over te schrijven helpt niet.

PayPal geeft aan ook  te fungeren als travellercheque. Je zult maar met onvoldoende contant geld op reis

zijn gegaan. Na terugkeer wil men niets doen. Ik heb het geregeld met de leverancier, die in eerste instantie

had vernomen dat de bestelling betaald was en dus de bestelling had verzonden.

Ik betaal graag mijn schulden.

Ik ben allergisch voor pollen en mensen die regels uitvaardigen, maar er zichzelf niet aan houden.

 

Amstrad650D2Mac>>TF5000PVR>>etc.>>/DB7025+/TF5300KPN,VU+Duo Moteqc2100a-schotel 1mtr-X-Cam/Aston 1.05.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Men verwacht te kunnen betalen, zoals het al vele malen is gedaan in vele jaren.

Omdat je van een ip-adres bestelt in een ander land, maar met je eigen account en bankrekeningnummer,

kun je niet betalen met je gekoppelde bankrekening. Voorstellen om het geld over te schrijven helpt niet.

PayPal geeft aan ook  te fungeren als travellercheque. Je zult maar met onvoldoende contant geld op reis

zijn gegaan. Na terugkeer wil men niets doen. Ik heb het geregeld met de leverancier, die in eerste instantie

had vernomen dat de bestelling betaald was en dus de bestelling had verzonden.

Ik betaal graag mijn schulden.

 

Dit klopt niet. Ik woon in Turkije, en reis zeer regelmatig (5 a 6x per jaar) naar NL en NO. Mijn debet kaart in NL en mijn vrouw haar credit kaart uit NO zijn beide gekoppeld aan mijn paypal account. Ik kan waar ik ook ben met beide kaarten betalen zonder problemen.

 

Ook heb ik wel eens in DE, FR en BE paypal gebruikt, op vakantie adressen - zonder problemen. Dit met debet kaart en ook vrij regelmatig.

 

Wij doen via onze paypals soms meerdere malen per week aankopen, maar gemiddeld zal het ieders minimaal 2 aankopen per maand zijn, bij allerlei verschillende leveranciers.

 

Ik heb nog nooit problemen gehad met paypal en gebruik het al jaren.

aangepast door Sjattuh

Weet je wat erger is dan een worm in je appel?

Een halve worm in je appel...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mag ik in dit topic waarschuwen voor betalen per PayPal vanuit het buitenland, gekoppeld aan je bankrekening?

Als je iets bestelt ligt de koop vast. Dan moet je gaan betalen en plots wordt er gevraagd om een creditkaartnummer etc.

Als je die niet hebt heb  je wel besteld, maar wordt er niet betaald.

Je bent dus een wanbetaler.

Ik ondervind (wel in belgie te verstaan!!) dat de kassierster in de winkels,de bestelling/aankoop bevestigd in hun systeem "nadat" de betaling is gebeurt.Vroeger klopte men alles in,en waren er heel wat problemen als de betaling niet door kan gaan.Blijkbaar zijn ze op dergelijke (wat misschien al meer gebeurt) voorbereid.

En ik weet niet of ze mij mogen aanzien als wanbetaler,als een elektronisch betaal systeem het laat afweten,wat wel weinig gebeurd,maar toch.(nee,niet de melding "saldo ontoereikend")

En als ik een bestelling plaats,en er loopt iets mis met de betaling,dan zie ik dat de bestelling automatisch verdwijnt.

Spreek van ondervinding,en kon geheel opnieuw beginnen.

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jammer dat er niet goed gelezen wordt!

De leverancier (in Engeland) had bericht gekregen van betaling en had al afgestuurd.

Toen werd de betaling teruggedraaid door PayPal.

Ik vertel wat is gebeurd, maar als men het beter weet of niet gelooft, ook goed.

aangepast door alx

Ik ben allergisch voor pollen en mensen die regels uitvaardigen, maar er zichzelf niet aan houden.

 

Amstrad650D2Mac>>TF5000PVR>>etc.>>/DB7025+/TF5300KPN,VU+Duo Moteqc2100a-schotel 1mtr-X-Cam/Aston 1.05.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jammer dat er niet goed gelezen wordt!

De leverancier (in Engeland) had bericht gekregen van betaling en had al afgestuurd.

Toen werd de betaling teruggedraaid door PayPal.

Ik vertel wat is gebeurd, maar als men het beter weet of niet gelooft, ook goed.

 

Ik had het over dit zinnetje:

"Omdat je van een ip-adres bestelt in een ander land, maar met je eigen account en bankrekeningnummer,

kun je niet betalen met je gekoppelde bankrekening"

 

Als ik dit lees dan bedoel je dat je bijvoorbeeld je NL bank aan je paypal hebt gekoppeld en vanuit Frankrijk probeert te bestellen. Dan zal paypal de betaling via je bankrekening blokkeren ivm afwijkend land IP.

 

En dat klopt niet. Enige waar ik wel over zit te denken nu is dat ik volledig geverifieerd ben, misschien dat dat verschil maakt.

 

 

Weet je wat erger is dan een worm in je appel?

Een halve worm in je appel...

Link naar reactie
Delen op andere sites

ook nog nooit problemen mee gehad in het buitenland.Maar ik ben ook geregistreerd via Amerika.Kost je 2.5 euro en die krijg je de volgende maand weer op je rekening terugbetaald.Als ik bestel dan gaat hij gewoon naar de secure site van paypal en vraagt je inlog en paswoord.

Groetjes,salutations,greetings.
1 x Gibertini 1,10 vast 3 sats + 1 x Triax 88 cm rotor
Vu + Duo2 twin sat tuner  4 X DVB-S2 en 1 x turbo DVB-C + OpenVix + idem dual tuner and vu duo2 fallback tuner

Octagon SF8008 4K  Openvix (via ethernetconnectie/WIFI fallbacktuner)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jammer dat er niet goed gelezen wordt!

De leverancier (in Engeland) had bericht gekregen van betaling en had al afgestuurd.

Toen werd de betaling teruggedraaid door PayPal.

Ik vertel wat is gebeurd, maar als men het beter weet of niet gelooft, ook goed.

Misschien is er verkeerd begrepen,maar als de betaling wordt teruggedraaid,zijn er middelen genoeg,om die leverancier in Engeland netjes te betalen.Ik weet nu niet hoe het gaat met Engeland,maar andere Europese betalingen,gaan hetzelfde als binnenlandse betalingen,en zitten ook inbegrepen in (toch mijn) bankrekening pakket.Ik spreek wel over de Belgische banken en mijn bankpakket,en weet niet of dit voor andere Europese banken ook zo is.

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi,

 

ik gebruik af en toe ook PayPal.

Bij elke betaling via PayPal wordt ik eerst naar de site van PayPal gestuurd.

Pas nadat ik daar mijn geheime code heb ingegeven gaat de bestelling door en wordt ik terug naar de site van de verkoper gestuurd.

 

Er zijn ook verkopers die niet op die manier werken.

Die versturen dan via PayPal de vraag om een bedrag over te maken op hun PayPal rekening.

Je krijgt dan een mailtje van PayPal met de vraag om een bedrag over te maken.

 

Betalen via PayPal is niet zo erg.

Geld ontvangen via PayPal is gevaarlijker, dit kan altijd terug gedraaid worden.

 

mvg

aangepast door jeevanhoof

dreambox two ,  BigBisat met Smart Titanium, Alps, en 2 X Inverto Black Ultra

VU+ solo2 met defecte tuners

Link naar reactie
Delen op andere sites

Misschien is er verkeerd begrepen,maar als de betaling wordt teruggedraaid,zijn er middelen genoeg,om die leverancier in Engeland netjes te betalen.Ik weet nu niet hoe het gaat met Engeland,maar andere Europese betalingen,gaan hetzelfde als binnenlandse betalingen,en zitten ook inbegrepen in (toch mijn) bankrekening pakket.Ik spreek wel over de Belgische banken en mijn bankpakket,en weet niet of dit voor andere Europese banken ook zo is.

Die betaling heb ik dus ook later gedaan!

Ik ben allergisch voor pollen en mensen die regels uitvaardigen, maar er zichzelf niet aan houden.

 

Amstrad650D2Mac>>TF5000PVR>>etc.>>/DB7025+/TF5300KPN,VU+Duo Moteqc2100a-schotel 1mtr-X-Cam/Aston 1.05.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...

Mag ik in dit topic waarschuwen voor betalen per PayPal vanuit het buitenland, gekoppeld aan je bankrekening?

Als je iets bestelt ligt de koop vast. Dan moet je gaan betalen en plots wordt er gevraagd om een creditkaartnummer etc.

Als je die niet hebt heb  je wel besteld, maar wordt er niet betaald.

Je bent dus een wanbetaler.

Heb dezelfde rot-ervaring met die club. $ 1875.-- ten onrechte afgeschreven. Rabo gebeld, maar die konden er niets aan doen.

Er zat teveel tijd tussen,(ik zat in het buitenland).Had niets besteld en niets gekocht. Nou, de club zou het nakijken, na weken

nog niets.Na nog eens lang wachtem. Mail sorry ,ja, dat kan gebeuren, we doen zoveel zaken.Daar ik in die tijd niet veel in

Holland was kon ik het niet allemaal goed volgen.Kort en goed, na elf maanden m'n geld terug (na dreiging met een recht zaak )

Dus,pas op.!! Ik, wil met die club niets meer te maken hebben !!!!! Doe wel bestellingen waar ik het  gewoon via overboeking

kan betalen.. Fijne dag nog, Lutine.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Voor die reden zou ik nooit een "echte" krediet kaart koppelen aan het account.

Ik gebruik een prepay mastercard,die ik oplaad,als ik een betaling doe.

Maar nare ervaringen heb ik nog niet gehad.

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...