Ga naar inhoud


XP1000, geen mount mogelijk naar NFS of CIFS share


Michel

Aanbevolen berichten

  • Beheerder

Ik kan helemaal niet verbinden met mijn nas, wel met een andere box, zoals ik eerder al schreef.

 

De Xp1000 staat inmiddels in zijn verpakking te wachten op een nieuwe eigenaar...

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 37
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

  • Beheerder

Het zal een combinatie van zijn... maar zoals gezegd met andere enigma2 receivers geen centje pijn op dezelfde nas en op dezelfde netwerk kabel.

 

Nog vreemder is het dat dezelfde XP1000 wel prima mount op een windows share en een andere enigma2 box.

 

Ik geef het lig op want ben er nu al weken mee bezig en een nieuwe receiver kopen was dan eigenlijk al een stuk goedkoper ;)

 

Mvg,

 

MIchel

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het zal een combinatie van zijn... maar zoals gezegd met andere enigma2 receivers geen centje pijn op dezelfde nas en op dezelfde netwerk kabel.

 

Nog vreemder is het dat dezelfde XP1000 wel prima mount op een windows share en een andere enigma2 box.

 

Ik geef het lig op want ben er nu al weken mee bezig en een nieuwe receiver kopen was dan eigenlijk al een stuk goedkoper ;)

 

Mvg,

 

MIchel

Allée Michel, komaan!

Groeten van dvbs,        

 

             UFS9101W met TitanNit + DM7020HDv1 met OpenATV 6.3 + DM920 UHD met Merlin OE2.5 + Gemini 4

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Beheerder

Ja komaan wat? Ik ben er weken mee bezig geweest en heb letterlijk alles geprobeerd behalve een 800 euro NAS te vervangen.

 

Er staat nu tijdelijk weer een DM800SE die het wel prima doet en die vervang ik t.z.t. door een VU+ Solo SE of iets soortgelijks.

 

Mvg,

 

Michel

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Michel

 

Begrijp me niet verkeerd, het verrast me gewoon dat jij het werkwoord "opgeven" gebruikt.

 

groeten

 

dvbs

Groeten van dvbs,        

 

             UFS9101W met TitanNit + DM7020HDv1 met OpenATV 6.3 + DM920 UHD met Merlin OE2.5 + Gemini 4

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Beheerder

Normaliter geef ik ook niet snel op, maar de prijs van een nieuwe receiver weegt niet op tegen de ellende van een 'onoplosbaar' probleem. Soms is het beter praktisch te denken. :)

 

Mvg,

 

Michel

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...