Ga naar inhoud


Automatische incasso en administratie CD waardeloos


enfield

Aanbevolen berichten

Neem je er een bankrekening bij, geef je je nieuwe bankrekeningnummergegevens keurig schriftelijk door aan CD en dan hoop je maar weer dat alles goed gaat. Kreeg keurig een briefje met de goede bankrekening retour. Maar dan gebeurt het: CD kan het maandelijkse bedrag niet incasseren. Gebeld met CD: eerste opmerking: u had niet voldoende saldo op uw rekening. Totale flauwekul: genoeg saldo. Ik werd aangeraden mijn bank te bellen. Deze liet mij weten dat CD de verkeerde code voor incasso had ingevoerd bij mijn bank.

Weer brief geschreven met mijn bevindingen met een antwoordstrook aan CD. Denk je dat alles goed komt.

Maar vandaag breekt mijn klomp. Krijg ik een brief, dat het niet gelukt is om openstaand saldo te incasseren met meteen de waarschuwing, dat als de incasso weer geweigerd wordt, zij de aansluiting per 11 sept. 2014 zullen verbreken. Ook gaan ze € 25,00 afsluitkosten in rekening brengen als de betaling niet tijdig bij hun op de rekening staat.

Schandalige reactie CD! Jullie maken een fout en wentelen die af op een klant die al jarenlang van jullie diensten gebruik maken.

En dan nog dit: één keer 45 minuten in de wacht gestaan en kreeg toen de mededeling: bel een andere keer maar terug. Opgehangen. Telefoonkosten 4x à € 1,00 per min. zijn uiteraard voor mijn rekening.

Graag een reactie op deze site van CD!

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 30
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

  • Moderator

Meld je klacht via pm bij de Canaldigitaal webcare op het CD forum.

Misschien krijg je een reactie van hun team.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het omzetten van een automatische incasso in een SEPA-incasso schijnt bij CD grotendeels te zijn gelukt. In ieder geval bij mij. Hier hadden andere bedrijven soms problemen. Maar met het inrichten van een nieuwe SEPA-incasso heeft CD blijkbaar nog een probleem. Ook bij mij. Ik heb vandaag dezelfde brief gekregen als enfield. Ik heb daarover al contact opgenomen met CD. Maar ik laat het er niet op aan komen. Mocht het openstaande saldo op de 27e weer niet worden afgeboekt, maak ik het op de 28e zelf over op hun rekening.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Pedro Newbie

De vraag stelen is prima maar om van CD hier antwoord te willen krijgen lijkt mij overdreven, dit is niet een door CD gevoerd forum, je kunt net zo goed een ingezonden brief in de Telegraaf zetten en daar vragen om een reactie.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Er is in de loop der jaren nog niets verandert bij CanalDigitaal.

Ik heb 5 jaar terug het nieuwe bankrekening nummer doorgegeven vanwege het veranderen van bank.

Dit was een ontzettend groot probleem voor de administratie van CD.

Het leverde van hun kant stapels dreigende brieven naar mij toe.

Van mijn kant af vele dure telefoontjes, het tarief was toen nog extra hoog.

Uiteindelijk, na maanden mijn gelijk gekregen en ook de telefoon kosten voor een groot deel terug ontvangen.

Altijd belachelijk gevonden dat zo een simpel iets als verandering van rekeningnummer zo een gedoe kan opleveren tot zwart beeld aan toe.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Helaas kan je voor Canaldigitaal ook de naam van elk ander bedrijf invullen.

 

Dat als troost, Canaldigitaal doet het niet beter of slechter als andere dienstverleners.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kan ik niet met je eens zijn Cees.

Ik weet natuurlijk niet hoe jij bij Duitse en France bedrijven behandeld wordt maar voor het gros van de Nederlandse bedrijven is het niet zo hopeloos gesteld als bij CanalDigitaal.

Maar misschien moeten we CanalDigitaal zien als een Luxemburgs bedrijf, en hoe het in Luxemburg toegaat weet ik niet ...

Vult u rustig aan !!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Blijkbaar ben ik een uitzondering want het probleem met de mislukte incasso is al opgelost. Na de toch wat dreigende brief een vriendelijk mailtje naar de webcare van CanalDigitaal gestuurd, daarbij nogmaals de bankrekeninggegevens vermeld. Na 20 uur een reactie ontvangen en na nog eens 2 uur stond een aankondiging van hun incasso al in het overzicht van mijn bankrekening. En deze is sinds 1 augustus (begin van SEPA) niet eens meer in Nederland en lekker kosteloos.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...