Ga naar inhoud


[SPEL] Waar is het? - deel 5


reho

Aanbevolen berichten

 

Tijdens de opnames gebeurde er iets tragisch

 

Eén van de hoofdrolspelers kwam plots om het leven.

Hij behoorde tot een zeer bekende artistieke familie , noem het maar dynastie. Het begon bij zijn grootvader , daarna zijn vader. Zelf zorgde hij voor de opvolging door zijn zoon en actueel zijn kleinzoon.

Zijn echte naam en zijn artiestennaam zijn verschillend , gewoon door het feit dat zijn moeder in de tijd eventjes buiten de lijntjes van de "huwelijkstrouw" had gekleurd.

Het gevolg is dat zijn zoon en kleinzoon ook deze artiestennaam dragen.

feedhunting , a crazy hobby !

 

Edison OS mio 4K UHD + Octagon SF8008 4K UHD + Dr.HD F15 + Edison OS mini + Technomate TM-5402 HD M3 CI   , Moteck SG2100 + Deltastar 90 cm + Invacom C120 QDF-031 Quad lnb + SkyStar HD2,TBS5927 , en TT-budget S2-1600 kaart. Channel Master 180 cm schotel + ESX241 lnb voor C-band.

DVB-T2 via Oostvleteren,Egem,Mont des Cats,Bouvigny en Doornik.

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 947
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Een film is het resultaat van een goed scenario. Normaal gebaseerd op een bekende roman , toneelstuk ( of iets dergelijks) van een bekende schrijver.

Deze film maakt hierop geen uitzondering.

 

 

 

 

post-37533-0-86193800-1425142360.jpg

feedhunting , a crazy hobby !

 

Edison OS mio 4K UHD + Octagon SF8008 4K UHD + Dr.HD F15 + Edison OS mini + Technomate TM-5402 HD M3 CI   , Moteck SG2100 + Deltastar 90 cm + Invacom C120 QDF-031 Quad lnb + SkyStar HD2,TBS5927 , en TT-budget S2-1600 kaart. Channel Master 180 cm schotel + ESX241 lnb voor C-band.

DVB-T2 via Oostvleteren,Egem,Mont des Cats,Bouvigny en Doornik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nog maar een hint , is toch weekend. :)

 

 

Hij behoorde tot een zeer bekende artistieke familie , noem het maar dynastie

 

Nu gaat gaat langs de moderne transportmiddelen , vroeger deden ze het zo.

post-37533-0-54750800-1425145687.jpg

aangepast door Crazy Sat

feedhunting , a crazy hobby !

 

Edison OS mio 4K UHD + Octagon SF8008 4K UHD + Dr.HD F15 + Edison OS mini + Technomate TM-5402 HD M3 CI   , Moteck SG2100 + Deltastar 90 cm + Invacom C120 QDF-031 Quad lnb + SkyStar HD2,TBS5927 , en TT-budget S2-1600 kaart. Channel Master 180 cm schotel + ESX241 lnb voor C-band.

DVB-T2 via Oostvleteren,Egem,Mont des Cats,Bouvigny en Doornik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

 

Eén van de hoofdrolspelers kwam plots om het leven.

 

Deze bekende acteur stierf in het bijzijn van zijn vriend ( zeg maar letterlijk in de armen ),  ook een hoofdrolspeler uit deze film.

Het toeval wil dat beiden zijn begraven in ( voor velen toch ) de bekendste begraafplaats ter wereld.

 

 

 

 

post-37533-0-34913900-1425153278.jpg

feedhunting , a crazy hobby !

 

Edison OS mio 4K UHD + Octagon SF8008 4K UHD + Dr.HD F15 + Edison OS mini + Technomate TM-5402 HD M3 CI   , Moteck SG2100 + Deltastar 90 cm + Invacom C120 QDF-031 Quad lnb + SkyStar HD2,TBS5927 , en TT-budget S2-1600 kaart. Channel Master 180 cm schotel + ESX241 lnb voor C-band.

DVB-T2 via Oostvleteren,Egem,Mont des Cats,Bouvigny en Doornik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goed, daar gaan we...

 

We bevinden ons in Italië, en wel in Campo Tures. In het kasteel aldaar (Castel Taufers) vonden de opnames plaats van de film La più bella serata della mia vita, met daarin de Frans acteur Pierre Brasseur, echte naam Pierre-Albert Espinasse. De film is gebaseerd op het toneelstuk Die Panne.  In 1972 kreeg Brasseur af te rekenen met een emfyseem. Tijdens de opnames van La piu bella serata della mia vita kreeg hij een hartinfarct en overleed hij op 66-jarige leeftijd in Italië. Hij ligt begraven op het cimetière du Père-Lachaise in Parijs.

Maar nu... o.k, voor zover ik eruit kan halen is de film door zijn dood ingekort en zijn scene's veranderd. En aangezien zijn gezondheid zienderogen achteruit ging, werd hij ook wel vervangen door een zogenaamde look-a-like. (verbeter dit gerust hoor, als ik dit fout heb).

 

Dan de Wiki's :

 

http://nl.wikipedia.org/wiki/Pierre_Brasseur

http://fr.wikipedia.org/wiki/La_Plus_Belle_Soir%C3%A9e_de_ma_vie

 

En de locatie :

 

https://www.google.nl/maps/place/Castel+Taufers/@46.9233041,11.94872,269m/data=!3m1!1e3!4m2!3m1!1s0x0:0xf16d8bb48ca142ab

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heel knap Truus ! Opdracht was niet zo makkelijk. Zal wel niet "de mooiste avond uit je leven" zijn geweest. :grin:

 

Alles wat je schreef is perfect hoor , niets te verbeteren. :)   Enkel kan ik nog wat aanvullen.

 

Famille Brasseur : De beroemdste acteurs dynastie van Frankrijk.

http://fr.wikipedia.org/wiki/Famille_Brasseur

Film :

Ce film est une adaptation de la nouvelle La Panne écrite par Friedrich Dürrenmatt en 1958.

hint op het plaatje : De Panne

Op een ander plaatje zag je de brouwer van de brouwerij , het Hert , uit Vlijmen , een brouwer is in het Frans een brasseur.

Dit kasteel diende ook als filmlocatie voor nog een Italiaanse film , Buio Omega (1979) en zeker niet te vergeten  Just Married (2003) met  Ashton Kutcher & Brittany Murphy. Beiden hadden ooit  een relatie tijdens de opnames van deze film. Spijtig dat de mooie Brittany ons reeds op de leeftijd van 32 heeft verlaten.

Toch nog even mijn volgende hint meegeven die ik ging plaatsen , gewoon als eerbetoon....

 

Aan jou voor een nieuwe.

 


  aangepast door Crazy Sat

feedhunting , a crazy hobby !

 

Edison OS mio 4K UHD + Octagon SF8008 4K UHD + Dr.HD F15 + Edison OS mini + Technomate TM-5402 HD M3 CI   , Moteck SG2100 + Deltastar 90 cm + Invacom C120 QDF-031 Quad lnb + SkyStar HD2,TBS5927 , en TT-budget S2-1600 kaart. Channel Master 180 cm schotel + ESX241 lnb voor C-band.

DVB-T2 via Oostvleteren,Egem,Mont des Cats,Bouvigny en Doornik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zal wel niet "de mooiste avond uit je leven" zijn geweest. 

 

Nou, heb er eerlijk gezegd wel betere gekend. ipv gezellig met de heren mee naar een verjaardagsfeest van een goede vriend, lag ik met een forse verkoudheid thuis op de bank. Gelukkig bracht je opdracht de nodige afleiding  :)

Maar ben altijd nog heel wat beter af dan Brittany hoor, idd héél erg spijtig van zo'n prachtig mooie meid..

 

Goed, een volgende dan maar. Aangezien we inmiddels wel zo'n beetje door de album covers heen zijn, heb ik nu eens gekozen voor de cover van een single. Het is wel een beetje een "googeltje" dwz als je denkt de titel van de song te weten, moet je nog wel even googelen voor de locatie, want dat staat nl niet op de Wiki site. Maar ach, wat moet je anders doen op de zondag :grin: .

Ik wens jullie veel succes !

post-62319-0-08751500-1425204366.png

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zal een klein beetje over de cover vertellen, het is dus een (deel van een) gebouw. Daarop zijn verschillende borden te vinden en op één van die borden staat een naam. Deze naam kan je helpen om de locatie te vinden, maar helaas….. deze is niet helemaal te lezen (moet ook niet te gemakkelijk zijn natuurlijk :grin:  ). Maar ik zal helpen, wellicht dat deze video jullie de rest van die naam kan vertellen

 

aangepast door Truus0007
Link naar reactie
Delen op andere sites

Truus, ik vond het best moeilijk: ik kreeg maar geen vat op  de hints en bovendien zei mijn gevoel dat we in Manchester zaten, wat dus weeral goed fout was: mijn orienteringsvermogen is altijd al ondermaats geweest.

maar we zitten dus hier: 

http://goo.gl/maps/xy1FI

zijnde Mowbray Street in Sheffield.

En wat gaf de doorslag: de "melkbar" uit "A Clockwork Orange" namelijk: " Korova":

The original Korova, located on Fleet Street, appeared on the album cover for the Arctic Monkeys first album Whatever People Say I Am, That's What I'm Not.

En zo komen we bij de single: "When the Sun Goes Down" released as the second single from the album in January 2006

en daar vinden we deze foto:

 

post-41082-0-32718500-1425311430.jpg

Groeten , Gene.

Kabel: Orange.

Schotel: Vu+ UNO 4K SE , TVV , Triple Quad

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...