Ga naar inhoud


Zoek American Football, is elke kaart compatibel?


Bensrestorations

Aanbevolen berichten

Bensrestauration begint een onderwerp over TV Vlaanderen,

Dolphs maakt een opmerking over NFL en hopla, het onderwerp is gekaapt.

 

Het gaat de topicstarter om ontvangst van vlaamse zenders.

 

nee het gaat het hem om american football.

 

'Waarom ik dat vraag is omdat ik een fan ben van amerikaanse football en Telenet geeft nfl niet uit. Dus moet ik wel een satelliet plaatsen'

 

mijn antwoord is, voor american football neem je geen satelliet maar gamepass.

xtrend 6500 320G intern / dreambox 800se, 500G intern / dreambox 500hd / azbox elite hd / Skymaster 80cm quad lnb titanium, 19,2 oost / Triax 110 , quad inverto Inverto Black Ultra lnb, 23,5 oost, inverto Inverto Black Ultra lnb, 28,2 oost / No Name 125cm single lnb black ultra draaibaar

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Moderator

Het hele onderwerp ging niet om American football, de topickaper heeft er die draai aangegeven.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ceesv, de eerste post zegt toch duidelijk wat anders, net als het onderwerp zelf?

xtrend 6500 320G intern / dreambox 800se, 500G intern / dreambox 500hd / azbox elite hd / Skymaster 80cm quad lnb titanium, 19,2 oost / Triax 110 , quad inverto Inverto Black Ultra lnb, 23,5 oost, inverto Inverto Black Ultra lnb, 28,2 oost / No Name 125cm single lnb black ultra draaibaar

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Ik ben toe aan een nieuwe bril. :confused:

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ESPN Caribbean zit nog op Telstar 12 op 15°W, daarnaast ook veel Amerikaanse sport op de kanalen op 11387V op Eutelsat 10A, o.a. NBC.

Kanalen zijn BISS gecodeerd, maar de code is vaak wel te vinden als je even zoekt op internet.

 

Op Live on Sat (http://liveonsat.com/LJS_US_FTball.php) zie je waar elke wedstrijd wordt uitgezonden. Zo te zien dus elke maandag op channel 4 (ook in HD), dus FTA.

 

Sport 1 US HD zendt heel veel uit, onderdeel van Sky Deutschland. Mits buiten Duitsland te abonneren zou dit via het Bundesliga of Sport pakket gaan voor €24,90 per maand. (http://www.sky.de/web/cms/de/senderlayer-201-sport1-us-hd.jsp?TB_iframe=true&height=530&width=615)

 

FOX Sports Nederland biedt ook NFL via FOX Sports International (6) en FOX Sports GO. (Geen idee of dit hele wedstrijden zijn en hoe vaak).

FOX Sports International 6 is niet via de satelliet te zien, wel via GO (via internet).

GO kost €11,95 per maand, maar buiten Nederland zal je een VPN (naar Nederland) nodig hebben om te kunnen kijken.

http://foxsports.nl/abonnementen

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2)

Xtrend ET10000: 1x DVB-S2, 2x DVB-C/T2, IPTV OpenPLi 8.3
VU+ Duo
/ Dreambox DM800 / TBS 5925
Channel Master 180cm offset: 39.0°E-37.6°W, SAB 97 schotel 45.1°E-60°E, 80cm vast: 28.2°E/23.5°E/19.2°E/13°E | DVB-T/DAB: VHFIII/UHF combi-antenne op zolder.

Link naar reactie
Delen op andere sites

De NFL gamepass 2014 kost rond de 140 euro voor een nieuw account.

Een bestaand account verlengen kost 200 euro; vraag me niet waarom.

De Chromecast werkt niet met de NFL gamepass.

RE-8000HD PVR; L1.54; OCTAGON V11170; Samsung UE40D8000LEDTV FW1029; WD 640GB USB HDD; BISAT G3C; 3 x ALPS Twin ; 2 x DISAqC 1.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...