Ga naar inhoud


Toch geen HD op extra kaart?


TheDutchWesley

Aanbevolen berichten

Hallo,

 

Een tijdje geleden heb ik gezien dat bij canaldigitaal HD de nieuwe standaard wordt. Ik weet niet of ik het ook goed heb gelezen dat alle klanten met basis tv dan ook HD kunnen ontvangen per 1 november. Nu is het zo dat wij 3 kaarten hebben op een FamilieHD pakket, 2 extra kaarten dus. Op de hoofdkaart hebben wij allemaal HD zenders en dat werkt wel redelijk, máár de extra kaarten! Daar ontvang ik helemaal niks op qua HD(geen toegang tot de zender NPO1HD) moet ik hiervoor een instelling aanpassen of zijn die extra kaarten toch geen HD? (Want SD is behoorlijk....ja....ouderwets)

Echt Nederlands

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 30
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

  • Moderator

Ze zijn SD, met uitzondering van Veronica en RTL 8., Die zenders zijn niet meer in SD aanwezig, alleen nog maar in HD.

 

Voor 5 euro per kaart extra kan je het HD pakket boeken.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ze zijn SD, met uitzondering van Veronica en RTL 8., Die zenders zijn niet meer in SD aanwezig, alleen nog maar in HD.

 

Voor 5 euro per kaart extra kan je het HD pakket boeken.

Ja, en we betalen al iets van 5 euro extra omdat we een extra kaart hebben. Het internet is brak, geen hd en niet veek zenders? Hoe durf je er dan 70 euro voor te vragen?! Bij ziggo (dat hebben we hier niet) kan je voor 70 heel mooi HD ontvangen.

Echt Nederlands

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja TheDutchWesley, als je op je extra kaart ook de HD-zenders wilt ontvangen, dan betaal je tegenwoordig €4,50 voor de SD-zenders en nog een €5,- om de HD-zenders te kunnen zien, samen dus €9,50 / maand.
Daarom gebruik ik al vele jaren een SmartWi. Dan hoef je geen extra kaart te kopen en te registreren, geen maandelijkse kosten en hetzelfde pakket als op je hoofdkaart.
 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja TheDutchWesley, als je op je extra kaart ook de HD-zenders wilt ontvangen, dan betaal je tegenwoordig €4,50 voor de SD-zenders en nog een €5,- om de HD-zenders te kunnen zien, samen dus €9,50 / maand.

Daarom gebruik ik al vele jaren een SmartWi. Dan hoef je geen extra kaart te kopen en te registreren, geen maandelijkse kosten en hetzelfde pakket als op je hoofdkaart.

 

oke, kan ik dan die extra kaarten van het abonnement halen? Of zit je dan weer 2 jaar aan canaldigitaal vast omdat je iets wijzigt in je abonnement?

Echt Nederlands

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Houdt alleen in overweging dat de smart-wi niet gegarandeerd is voor de toekomst.

Ik heb een kast vol met dart soort zaken die 3 maanden na aanschaf niet meer bruikbaar waren.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Niet zo negatief.

De SmartWi is met drie maanden terug verdiend als je twee extra kaarten wil.

En de kans dat TS zijn centjes zinloos kwijtraakt is te verwaarlozen. Of heb jij info dat CanalDigitaal morgen met getrouwde decoders begint.

Bovendien is dit voor CanalDigitaal goed, die houd een tevreden klant die anders zijn biezen pakt en dan hebben ze niets.

Vult u rustig aan !!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Welke kabel?

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...